Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Қызылорда қаласы, И. Әбдікәрімов атындағы
аграрлық техникалық колледжінінің
физика пәнінің оқытушысы
Куздеубаева Перизат Сайфуллақызы
Тақырып: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Сабақтың мақсаттары:
а) білімділік: Оқушыларға идеал газдың ішкі энергиясы туралы мағлұмат бере отырып, ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін түсіндіру.
Жылу мөлшері және жылу алмасудың молекулалық көрінісін тұжырымдау.
б) тәрбиелік: адамгершілікті, достықты, адалдықты қадір тұтатын, өзі мен
өзгенің іс - әрекетін әділ бағалай білетін, өзін - өзі тәрбиелей алатын азамат болып қалыптасуға жағдай жасау.
в) дамытушылық: практикалық дағды, іскерлікті қалыптастыру. Физиканы өмірмен байланыстыра отырып оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Оқыту әдістері: түсіндіру, баяндау, лекция, миға шабуыл, АКТ( ақпараттық коммуникативті технология ), ұжымдық оқыту стратегиясы
Сабақтың көрнектілігі: слайдтар, интерактивті тақта, видеороликтер, тірек конспектісі, бағалау жетондары, электрондық оқулық, үлестірме материалдар
Пәнаралық байланыс: математика, электротехника. химия
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысу көрсеткішін тексеру, олардың дайындығына
және дәрісхана тазалығына назар аударып, оқушыларды 3 топқа бөлеміз.
II. Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін тексеру.
Ой шақыру. Не білеміз?
Балалар, сабағымызды бастамас бұрын өткен тақырыптар бойынша мынадай
сұрақтарға жауап берейік.(ассоциациалық карта толтыру). Қай топ бірінші болса, сол топқа бағалау парақшасы беріледі.
Қатты дененің қасиеттерін атаңыздар
I Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін бағалап, кемшіліктері мен жетістіктерін атап өтіп, оқытушының қорытындылауы.
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен және қаралатын сұрақтарымен таныстыру.
Жаңа сабақ тақырыбы: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Қаралатын сұрақтар:
1. Молекула - кинетикалық теориядағы ішкі энергия
2. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері
3. Жылу мөлшері
Жаңа тақырыпты оқытушының түсіндірмелі - иллюстративті әдістерді (лекция, слайдтар, видеороликтер, флипчарт) қолдану арқылы түсіндіруі.
Ұжымдық оқыту стратегиясы бойынша оқушыларға үлестірме материалдар таратылып беріледі де, олардан оқып - талдаулар сұралады. Содан соң олардың білімдерін, жаңа тақырыпты қалай меңгергендігін бақылау барысында бірнеше сұрақтар қойылып, тірек конспектісі толтырылады
1. Ішкі энергия дегеніміз не?
2. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тең?
3. Неге бір атомды газ деп атаймыз?
4. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тәуелді?
5. Ішкі энергия қандай макроскопиялық параметрлерге тәуелді?
6. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін ата
7. Жылу мөлшері дегеніміз не?
8. Жылу алмасудың молекулалық көрінісі қандай?
V. Жаңа тақырыпты пысықтау
1. «Кім жылдам әрі білгір?» ойыны
Интерактивті тақтада жасырылған суреттерді ашып көру арқылы оқушылар
ішкі энергияның өзгерісін анықтайды (слайд)
V I. Жаңа тақырыпты бекіту.
Жаңа тақырыпты бекіту барысында әр топтан бір – бір оқушы шығып интерактивті тақтадағы формулалардың мәнін ашады
VII. Оқытушының жауаптарды толықтыра отырып топ белсенділерін бағалауы және қорытындылауы.
VIII. Үйге тапсырма беру.
Физика 10 кл – авторы: Г. Я. Мякишев, Б. Б. Буховцев
а) Бүгінгі лекциядан түсінік дайындау.
в) Қосымша әдебиеттерден осы тақырып бойынша мәліметтер жинау
аграрлық техникалық колледжінінің
физика пәнінің оқытушысы
Куздеубаева Перизат Сайфуллақызы
Тақырып: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Сабақтың мақсаттары:
а) білімділік: Оқушыларға идеал газдың ішкі энергиясы туралы мағлұмат бере отырып, ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін түсіндіру.
Жылу мөлшері және жылу алмасудың молекулалық көрінісін тұжырымдау.
б) тәрбиелік: адамгершілікті, достықты, адалдықты қадір тұтатын, өзі мен
өзгенің іс - әрекетін әділ бағалай білетін, өзін - өзі тәрбиелей алатын азамат болып қалыптасуға жағдай жасау.
в) дамытушылық: практикалық дағды, іскерлікті қалыптастыру. Физиканы өмірмен байланыстыра отырып оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Оқыту әдістері: түсіндіру, баяндау, лекция, миға шабуыл, АКТ( ақпараттық коммуникативті технология ), ұжымдық оқыту стратегиясы
Сабақтың көрнектілігі: слайдтар, интерактивті тақта, видеороликтер, тірек конспектісі, бағалау жетондары, электрондық оқулық, үлестірме материалдар
Пәнаралық байланыс: математика, электротехника. химия
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысу көрсеткішін тексеру, олардың дайындығына
және дәрісхана тазалығына назар аударып, оқушыларды 3 топқа бөлеміз.
II. Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін тексеру.
Ой шақыру. Не білеміз?
Балалар, сабағымызды бастамас бұрын өткен тақырыптар бойынша мынадай
сұрақтарға жауап берейік.(ассоциациалық карта толтыру). Қай топ бірінші болса, сол топқа бағалау парақшасы беріледі.
Қатты дененің қасиеттерін атаңыздар
I Өткен тақырып бойынша оқушылардың білімін бағалап, кемшіліктері мен жетістіктерін атап өтіп, оқытушының қорытындылауы.
IV. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен, мақсатымен және қаралатын сұрақтарымен таныстыру.
Жаңа сабақ тақырыбы: Идеал газдың ішкі энергиясы. Жылу мөлшері
Қаралатын сұрақтар:
1. Молекула - кинетикалық теориядағы ішкі энергия
2. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері
3. Жылу мөлшері
Жаңа тақырыпты оқытушының түсіндірмелі - иллюстративті әдістерді (лекция, слайдтар, видеороликтер, флипчарт) қолдану арқылы түсіндіруі.
Ұжымдық оқыту стратегиясы бойынша оқушыларға үлестірме материалдар таратылып беріледі де, олардан оқып - талдаулар сұралады. Содан соң олардың білімдерін, жаңа тақырыпты қалай меңгергендігін бақылау барысында бірнеше сұрақтар қойылып, тірек конспектісі толтырылады
1. Ішкі энергия дегеніміз не?
2. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тең?
3. Неге бір атомды газ деп атаймыз?
4. Бір атомды идеал газдың ішкі энергиясы неге тәуелді?
5. Ішкі энергия қандай макроскопиялық параметрлерге тәуелді?
6. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдерін ата
7. Жылу мөлшері дегеніміз не?
8. Жылу алмасудың молекулалық көрінісі қандай?
V. Жаңа тақырыпты пысықтау
1. «Кім жылдам әрі білгір?» ойыны
Интерактивті тақтада жасырылған суреттерді ашып көру арқылы оқушылар
ішкі энергияның өзгерісін анықтайды (слайд)
V I. Жаңа тақырыпты бекіту.
Жаңа тақырыпты бекіту барысында әр топтан бір – бір оқушы шығып интерактивті тақтадағы формулалардың мәнін ашады
VII. Оқытушының жауаптарды толықтыра отырып топ белсенділерін бағалауы және қорытындылауы.
VIII. Үйге тапсырма беру.
Физика 10 кл – авторы: Г. Я. Мякишев, Б. Б. Буховцев
а) Бүгінгі лекциядан түсінік дайындау.
в) Қосымша әдебиеттерден осы тақырып бойынша мәліметтер жинау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Отынның энергиясы. Отынның меншікті жану жылуы. Механикалық және жылу процестеріндегі энергияның сақталу және айналу заңы
Отын жанғанда бөлініп шығатын жылу мөлшерінің, отынның меншікті жану жылуының физикалық мағынасын түсінуі, формуласын қолданып есептер шығара алуы.
Физикадан практикалық жұмыс
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің физика пәнінің мұғалімі Исабекова Бибинур
«Жылу құбылыстары» тарауын қайталау
Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, №2 Преснов орта мектебінің физика пәнінің мұғалімі Осипова Ақбаян Айдархановна
Физика жылдық тест тапсырмасы-8 сынып
Алматы облысы, Балхаш ауданы, Береке ауылы, Береке орта мектебі МДШО-ның физика пәні мұғалімі Нұрханова Ләззат Сүйеубайқызы
Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі.
Сабақтың тақырыбы: Жылу қозғалтқыштары. Жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі. Іштен жанатын қозғалтқыш. Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға жылу қозғалтқыштары және жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі мен іштен жанатын
Жылу қозғалтқыштары. ПӘК. Жылу қозғалтқыштарының рөлі және қоршаған ортаны қорғау
ШҚО, Аякөз ауданы, Ақтоғай стансасы «Ақтоғай жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Физика пәнінің мұғалімі Толегенов Сейсенкали Курмашевич
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.