Серпімділік күші, Гук заңы
Сабақ тақырыбы: Серпімділік күші, Гук заңы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 2. 2. 12 Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
7. 2. 2. 13 Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау.
Сабақ мақсаттары: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау
Жетістік критерийлері: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептейді;
Серпімділік күшініңұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтайды
Тілдік мақсаттар:
Пластикалық, серпімді, дефморация, серпімділік күші, қатаңдық коэффициенті, ұзаруға тәуелділік графигі
Құндылықтарды дарыту
- Жауапкершілікті дамыту; білу және түсіну:
- Жаһандылық және тәуелсіздік құндылықтары:
- Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта дағдылары:
Өз - өзіне сенімділік және рефлексия дағдылары
Пәнаралық байланыстар: Математика
АКТ қолдану дағдылары Ақпаратты жинақтау
Бастапқы білім
Күш
Оқушылар өткен сабақтағы толтырып бастаған шаблон - картамен жұмысты жалғастырады. Шаблон картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім тағы бір рет түсіндіріп кетеді.
«Менің білгенім» бағанасын толтырылған. «Оқып үйренгенім» бағанасы жартылай өткен сабақта толтырылды, сондықтан оқушылар осы бағананың екінші бөлігін оқулық бойынша толтырады.
Менің білгенім
Оқып үйренгенім
Қорытындым
3 тапсырма. Жұпта жұмыс. §18, 19 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап «оқып үйренгенім» бөлігін толтырады.
Сыныппен жұмыс. Оқушылар шаблондарын толтырады. Бір - бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.
Жұпта жұмыс. Үшінші бағананы толтыру. «Қолдану» бөлігін оқушылар жұпта талқылап толтырады. Деформация түрлеріне мысал жазады.
Екі жұп топқа бірігіп бірін - бірі тексереді.
4 тапсырма:
Мұғалім оқушылардың жауаптарын керек кезде толтырады.
Мұғалімнің түсіндіруі. Мұғалім оқушыларға қатаңдық коэффициентінің графигін түсіндіріп кетеді. Оқушылармен бірге бірінші коэффициентін анықтайды.
k1=F/∆x=10 Н/см
k2=10 Н/см
Қандай қорытынды жасауға болады?
Fупр1/х1= Fупр2/х2= Fупр3/х3=k
k - қатаңдық коэффициенті (осы серіппеге тұрақты).
Жеке жұмыс. Қалған екеуін оқушылар өздері жасайды. k=5 Н/см
Тапсырманы орындап бітіргеннен соң оқушылар төрт адамнан топқа жиналады да бірін - бірі тексереді.
Сыныппен талқылау.
Жеке жұмыс – есеп шығару.
1. Қандай күш әсерінен қатаңдығы 1 кН/м серіппе 4 см – ге қысқарды? – 40 Н
2. Егер серіппеге 10 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтаңдар. Қатаңдық коэффициенті 500 Н/м.
3. Егер серіппе 1000 Н күш әсерінен 1 мм - ге ұзарса, оның қатаңдық коэффициенті неге тең?
Оқушылар парақтармен ауысады да бірін - бірі тексереді. Бір оқушы тақтада шешу жолын көрсетеді.
Алматы облысы,Талғар қаласы
Т.Рысқұлов атындағы
№9 жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімі
Серікбаева Марьяна Тұрсынбайқызы
Серпімділік күші, Гук заңы. жүктеу
Серпімділік күші, Гук заңы слайдын. жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 2. 2. 12 Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
7. 2. 2. 13 Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау.
Сабақ мақсаттары: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау
Жетістік критерийлері: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептейді;
Серпімділік күшініңұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтайды
Тілдік мақсаттар:
Пластикалық, серпімді, дефморация, серпімділік күші, қатаңдық коэффициенті, ұзаруға тәуелділік графигі
Құндылықтарды дарыту
- Жауапкершілікті дамыту; білу және түсіну:
- Жаһандылық және тәуелсіздік құндылықтары:
- Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта дағдылары:
Өз - өзіне сенімділік және рефлексия дағдылары
Пәнаралық байланыстар: Математика
АКТ қолдану дағдылары Ақпаратты жинақтау
Бастапқы білім
Күш
Оқушылар өткен сабақтағы толтырып бастаған шаблон - картамен жұмысты жалғастырады. Шаблон картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім тағы бір рет түсіндіріп кетеді.
«Менің білгенім» бағанасын толтырылған. «Оқып үйренгенім» бағанасы жартылай өткен сабақта толтырылды, сондықтан оқушылар осы бағананың екінші бөлігін оқулық бойынша толтырады.
Менің білгенім
Оқып үйренгенім
Қорытындым
3 тапсырма. Жұпта жұмыс. §18, 19 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап «оқып үйренгенім» бөлігін толтырады.
Сыныппен жұмыс. Оқушылар шаблондарын толтырады. Бір - бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.
Жұпта жұмыс. Үшінші бағананы толтыру. «Қолдану» бөлігін оқушылар жұпта талқылап толтырады. Деформация түрлеріне мысал жазады.
Екі жұп топқа бірігіп бірін - бірі тексереді.
4 тапсырма:
Мұғалім оқушылардың жауаптарын керек кезде толтырады.
Мұғалімнің түсіндіруі. Мұғалім оқушыларға қатаңдық коэффициентінің графигін түсіндіріп кетеді. Оқушылармен бірге бірінші коэффициентін анықтайды.
k1=F/∆x=10 Н/см
k2=10 Н/см
Қандай қорытынды жасауға болады?
Fупр1/х1= Fупр2/х2= Fупр3/х3=k
k - қатаңдық коэффициенті (осы серіппеге тұрақты).
Жеке жұмыс. Қалған екеуін оқушылар өздері жасайды. k=5 Н/см
Тапсырманы орындап бітіргеннен соң оқушылар төрт адамнан топқа жиналады да бірін - бірі тексереді.
Сыныппен талқылау.
Жеке жұмыс – есеп шығару.
1. Қандай күш әсерінен қатаңдығы 1 кН/м серіппе 4 см – ге қысқарды? – 40 Н
2. Егер серіппеге 10 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтаңдар. Қатаңдық коэффициенті 500 Н/м.
3. Егер серіппе 1000 Н күш әсерінен 1 мм - ге ұзарса, оның қатаңдық коэффициенті неге тең?
Оқушылар парақтармен ауысады да бірін - бірі тексереді. Бір оқушы тақтада шешу жолын көрсетеді.
Алматы облысы,Талғар қаласы
Т.Рысқұлов атындағы
№9 жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімі
Серікбаева Марьяна Тұрсынбайқызы
Серпімділік күші, Гук заңы. жүктеу
Серпімділік күші, Гук заңы слайдын. жүктеу
Жаңалықтар
Физикадан қысқа мерзімді жоспарлар
Ауырлық күші әрекет ететін дененің потенциалдық энергиясы. Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясы. Деформацияланған серіппенің потенциялдық энергиясы туралы түсінік қалыптастыру. Серпімділік күшінің жұмысы мен серіппенің потениялдық
Механикалық жүйелердегі энергияның сақталу заңы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, Қазалы гуманитарлы – индустриялдық колледжінің мұғалімі Әшірбекова Ақтолқын
Физикадан сабақ топтамасы
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Жаланаш селосы, Жамал Ермегияев атындағы мектептің физика пәні мұғалімі Смаков Қанағат
Энергияның сақталу және бір түрден екінші түрге айналу заңы
Қостанай облысы, Аманкелді ауданы, Байғабыл ауылы, Ақан Нұрманов атындағы орта мектебінің физика пәні мұғалімі: Кобжанова Нурзия
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.