Қуат
Сабақтың тақырыбы: §52. Қуат. (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: « Қуат» туралы түсінігін қалыптастырып, білімдерін шыңдау. Оқушылардың алдыңғы тарау бойынша білімдерін қаншалықты деңгейде меңгергендігін байқау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру және есеп шығару қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс
Көрнекілігі: плакат, техникалық құралдар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу және капитандарды сайлау.
ІІ. Үй тапсырмасына шолу.
1 Қандай физикалық шаманы жұмыс деп атаймыз және ол қандай шамаларға тәуелді?
2 Қандай жағдайда жұмыс істелінді деп айтуға болады?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Белгілі бір жұмысты орындап шығу үшін (мысалы: адам мен техниканы салыстырсақ ) әр түрлі уақыт жұмсайды. Мысалы: бір жұмысшының көптеген сағат бойы қолымен жинаған астықты комбайн тез арада жинайды. Сондай – ақ нақты бір жұмысты жұмысшыдан гөрі көтергіш кран тез орындайды. Физикаға жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын қуат деген шама енгізілді.
Қуат деп жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасын айтады:
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: « Қуат» туралы түсінігін қалыптастырып, білімдерін шыңдау. Оқушылардың алдыңғы тарау бойынша білімдерін қаншалықты деңгейде меңгергендігін байқау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру және есеп шығару қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс
Көрнекілігі: плакат, техникалық құралдар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу және капитандарды сайлау.
ІІ. Үй тапсырмасына шолу.
1 Қандай физикалық шаманы жұмыс деп атаймыз және ол қандай шамаларға тәуелді?
2 Қандай жағдайда жұмыс істелінді деп айтуға болады?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Белгілі бір жұмысты орындап шығу үшін (мысалы: адам мен техниканы салыстырсақ ) әр түрлі уақыт жұмсайды. Мысалы: бір жұмысшының көптеген сағат бойы қолымен жинаған астықты комбайн тез арада жинайды. Сондай – ақ нақты бір жұмысты жұмысшыдан гөрі көтергіш кран тез орындайды. Физикаға жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын қуат деген шама енгізілді.
Қуат деп жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасын айтады:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Физика есептері мен шешу жолдары
Физика есептерін шығарудың негізгі талаптары, оларды шығару жолдары.
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.