Табиғаттың төрт құдіреті
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттың төрт құдіреті
Мақсаты: балаларға табиғат туралы түсінік беруде, бүкіл әлемдегі тіршіліктің төрт құдіреті күн, ауа, жер, су екенін түсіндіру, табиғат аясындағы жанды - жансыз заттарға қамқорлық жасауға, табиғатқа, Отанға, жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру
Көрнекілігі: жер, ауа суды бейнелейтін киімдер. Жыл мезгілдерінің суреттері, мақал - мәтелдер.
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар, оқушылар. Бүгін сіздер «Табиғаттың төрт құдіреті» атты ашық тәрбие сағатымызды мына бір өлең шумағы арқылы ашқалы отырмын.
Табиғат - әсемдіктің төркінісің,
Ән салам бір сенің көркін үшін.
Жан - жануар табынып бір өзіңе,
Сенен алып тұрғандай бар тынысын,- яғни Табиғат - тіршілік атауының құтты қонысы, түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні - деп айтамыз.
1. Оқушылардың тақпақтары.
2. Жұмбақ жасыру.
3. Жер, ауа күн, су, кейіпкерлер.
4. Көрініс. «Кірқожалақ»
5. Мақал - мәтелдерден жарыс.
6. Қорытынды.
1 - оқушы. Әдепті елдің баласы,
Алдымен сәлем береді. Армысыздар құрметті мұғалімдер мен оқушылар.
2 - оқушы. Ата - бабамыз
«Алыстан алты жасар бала келсе, алпыс жастағы қарт сәлем береді»деген.
Мұғалім: Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал сендер шешуін табуға дайын болындар.
1. Көктемде көгереді,
Жазда ырысқа бөленеді.
Күзде пісіп марқаяды,
Қыста бірден қартаяды. (Жер)
Мұғалім: Міне ортамызға жұмбақтың шешуі де келді.
Жер: Балалар, жер бізге не береді?
(сұрақтар қою арқылы, жауаптар алу)
3 - оқушы: Табиғаттың басты байлығы - жер. Жер - біздің қазынамыз, байлығымыз.
4 - оқушы: Адамдар жан - жануарлар өсімдіктер өз қорегін осы жерден алады.
5 - оқушы: Ата бабаларымыз осы жер үшін сан ғасырлар бойы қан төгіп, басын қатерге тіккен.
Жер: Ал, балалар жер туралы қандай өлең білесіңдер?
6 - оқушы: Адамдар, жер – сенің аяулы бесігің,
Осы жер үстінде аштың сен тіршілік есігін,
Онымен кіндіктес жаның да, қаның да,
Жер жаһан аялап тұр алақанында.
Мұғалім: Жер, сіздің тілегіңізге, пейіліңізге рахмет, төрге шығып жайғасыңыз. Ал, енді балалар келесі жұмбақты шешейік.
Өмірде одан мол ештеңе болмайды,
Құшақтасаң, құшағыңа толмайды. (Ауа)
Мұғалімнің тәжірибесі: Ал балалар, бір тәжірибе жасап көрейікші. Аузымызды жауып, танауымызды қысып, дем алмай тұрайық.
Балалар: біз дем алмасақ тұншығамыз. Демек, бізге ауа өте қажет. (Ортаға ауа кіреді).
Ауа: Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Сендерге ауа керек пе? Қане, дем алыңдар таза ауамен. Мен туралы не білесіңдер? Мен не үшін керекпін?
7 - оқушы: Жер бетінде барлық тіршілік ауамен тыныс ала отырып, өмір сүреді. (өз ойларын білдіреді).
Мақсаты: балаларға табиғат туралы түсінік беруде, бүкіл әлемдегі тіршіліктің төрт құдіреті күн, ауа, жер, су екенін түсіндіру, табиғат аясындағы жанды - жансыз заттарға қамқорлық жасауға, табиғатқа, Отанға, жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру
Көрнекілігі: жер, ауа суды бейнелейтін киімдер. Жыл мезгілдерінің суреттері, мақал - мәтелдер.
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар, оқушылар. Бүгін сіздер «Табиғаттың төрт құдіреті» атты ашық тәрбие сағатымызды мына бір өлең шумағы арқылы ашқалы отырмын.
Табиғат - әсемдіктің төркінісің,
Ән салам бір сенің көркін үшін.
Жан - жануар табынып бір өзіңе,
Сенен алып тұрғандай бар тынысын,- яғни Табиғат - тіршілік атауының құтты қонысы, түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні - деп айтамыз.
1. Оқушылардың тақпақтары.
2. Жұмбақ жасыру.
3. Жер, ауа күн, су, кейіпкерлер.
4. Көрініс. «Кірқожалақ»
5. Мақал - мәтелдерден жарыс.
6. Қорытынды.
1 - оқушы. Әдепті елдің баласы,
Алдымен сәлем береді. Армысыздар құрметті мұғалімдер мен оқушылар.
2 - оқушы. Ата - бабамыз
«Алыстан алты жасар бала келсе, алпыс жастағы қарт сәлем береді»деген.
Мұғалім: Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал сендер шешуін табуға дайын болындар.
1. Көктемде көгереді,
Жазда ырысқа бөленеді.
Күзде пісіп марқаяды,
Қыста бірден қартаяды. (Жер)
Мұғалім: Міне ортамызға жұмбақтың шешуі де келді.
Жер: Балалар, жер бізге не береді?
(сұрақтар қою арқылы, жауаптар алу)
3 - оқушы: Табиғаттың басты байлығы - жер. Жер - біздің қазынамыз, байлығымыз.
4 - оқушы: Адамдар жан - жануарлар өсімдіктер өз қорегін осы жерден алады.
5 - оқушы: Ата бабаларымыз осы жер үшін сан ғасырлар бойы қан төгіп, басын қатерге тіккен.
Жер: Ал, балалар жер туралы қандай өлең білесіңдер?
6 - оқушы: Адамдар, жер – сенің аяулы бесігің,
Осы жер үстінде аштың сен тіршілік есігін,
Онымен кіндіктес жаның да, қаның да,
Жер жаһан аялап тұр алақанында.
Мұғалім: Жер, сіздің тілегіңізге, пейіліңізге рахмет, төрге шығып жайғасыңыз. Ал, енді балалар келесі жұмбақты шешейік.
Өмірде одан мол ештеңе болмайды,
Құшақтасаң, құшағыңа толмайды. (Ауа)
Мұғалімнің тәжірибесі: Ал балалар, бір тәжірибе жасап көрейікші. Аузымызды жауып, танауымызды қысып, дем алмай тұрайық.
Балалар: біз дем алмасақ тұншығамыз. Демек, бізге ауа өте қажет. (Ортаға ауа кіреді).
Ауа: Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Сендерге ауа керек пе? Қане, дем алыңдар таза ауамен. Мен туралы не білесіңдер? Мен не үшін керекпін?
7 - оқушы: Жер бетінде барлық тіршілік ауамен тыныс ала отырып, өмір сүреді. (өз ойларын білдіреді).
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Табиғатты қорғау - адамзаттың парызы атты ашық тәрбие сағаты
5 маусым - Бүкіл әлемдік қоршаған ортаны қорғау күніне арналған тәрбие сағатының іс-шарасы
Біз табиғаттың достарымыз
Табиғаттың көркін ажарландырып, жер бетін саялы баққа айналдыратын байлық көзі – су.
Табиғаттың таңғажайып сыры (эссе)
Табиғат - тіршілік көзі. Оның әрбір әсері адам өмірінде үлкен роль атқарады. Аяулы табиғатсыз осы ғаламда өмір сүру, тіршілік ету мүмкін емес еді.
Табиғат пен адам - егіз ұғым
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Опорный орта мектебінің 7 сынып оқушысы Жұмашев Айзат
Табиғат – асыл қазынам
Мақсаты: табиғатты қорғай алатын, аялай білетін адамгершілігі мол, ізгілікті экологиялық білімі мен мәдениеті жоғары жаңа ұрпақ тәрбиелеу. Көрнекілігі: интерактивтік тақта,табиғат туралы суреттер,. Сабақтың барысы (интерактивтік тақтамен слайд).
Табиғат тағдыры-адам тағдыры
Адам мен табиғат әрқашанда егіз. Табиғатты қорғаушың, асыраушың деуге болады. Ата-бабамыз «Жер – қазына, су – алтын, мал – байлық» деп өсиет айтып келгені тегін емес. Жер ана мен өз анаң егіз екен, Мейірімдері мейлінше теңіз екен. Анам туды, жер ана
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.