Демократия халық билігі
Адам, Қоғам, Құқық.
Сабақтың тақырыбы: Демократия халық билігі:
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар қоғам туралы жалпы түсінігін кеңейтеді. Қоғам түрлерін ажыратуға үйренеді. Демократиялық қоғамның артықшылықтарын дәлелдеуге үйрету.
Дамытушылығы: оқушылардың өз бетінше ізденіс жұмыстарын, жұмыс дағдыларын дамыту, демократиялық билік туралы дүниетанымын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларға демократия халық билігі туралы мағлұмат бере отырып, қоғамның өткен қоғаммен өзгешеліктерін білуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың негізгі түсінігі:
Қоғам, демократия, Тәуелсіздік демократиясы, Қазақстан Республикасының Конституциясы:
Саяси партиялар. Еркін сайлау жүйесі. БАҚ - ң пікірі. Оппозиция.
Қазақстан - 2030бағдарламасы.
Сабақтың әдісі. Семинар сабағы.
Сабақтың көрнекілігі:
1. Түрлі тақырыптылық кестелер.
2. Қазақстан - 2030 бағдарламасы.
3. Тарихи деректер, баспасөз деректері.
6. Сабақтың барысы.
1. Қызығушылықты ояту.
Пәнаралық байланыс; Тарих, Қазақстан тарихы, мемлекеттік құқық негіздері, әдебиет, география.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар; Бүгінгі біздің сабағымыз қоғам, оның ішінде өзіміз өмір сүріп отырған демократиялық ұйымдар, қозғалыстар төңірегінде болмақ.
«Қоғам» ұйымына ассоциация жасап жіберелік.
Сонымен оқушылар, жалпы қоғам ұғымына анықтамалар беріп алдық. Енді сол қоғамға тән негізгі белгілерін анықтап, оларға сипаттама берейік.
1 оқушы;
Қоғам – өте нәзік, әрі күрделі материя. Қоғамның бірқатар салалары бар. Олар саяси, экономикалық, әлеуметтік, рухани.
Қоғам - бірігіп еңбек ететін және адамдардың жиынтығы және олардың арасындағы екі жақты қатынас. Жеке адам қоғамға ұжым арқылы енеді.
2 оқушы;
Дүние жүзінде демократияның 500 - ден аса түрі бар. «Демократия» - грек тілінен аударғанда «халық билігі» деген мағына береді. Бұл ұғымға алғаш рет анықтама берген - А. Линкольн. Әлемдегі ең бірінші демократия көне Африкада пайда болған. Мұнда мемлекеттік мәселелер жиналыс арқылы реттеліп қарастырылған. Демократия негізі 2 категорияға бөлінеді; тікелей және өкіметті.
3 оқушы;
Тәуелсіздік декларациясынан біздің түсінігімізше адамдардың тең болып жаратылуы белгілі ақиқат, олардың барлығы да тәңірі алдында ажырамайтын құқықтармен: өмір сүру; ерікті болу және бақытқа ұмтылу бостандығымен қамтамасыз етілген. Сол құқықтарды қамтамасыз ету үшін адамдар арасынан үкіметтер құралады және оларға қарамағындағы халықтың келісіміне орай заңды өкіметтіліктер беріледі.
4 - оқушы:
Қазақстан Республикасының конституциясында(1995ж) былай деп тұжырымдалған: Қазақстан республикасы өзін демократиялық зайырлы құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады.
Оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары.
Демократияны нақты іс - жүзінде жүзеге асырады дейтін мынадай 3 - шарты бар.
1. Саяси партиялар
2. Еркін сайлау жүйесі.
3. БАҚ - ның пікірі.
Енді осы мәселелер жөнінде кім қандай ой - пікір қосар екен?
5 - оқушы.
Демократиялық процестер әртүрлі бұқаралық ұйымдардың құрылуына жол ашты. Бұрынғы КСРО - ның тотолитарлық жүйесі қоғамдық ұйымдардың еркін жұмыс істеуіне мүмкіндік бермеді. Олар СОКП - ның оның аппараттың қатаң бақылауында болды.
6 - оқушы. Оппозиция - Демократияның өзегі немесе демократиядағы апаратын бірден бір қажетті күш.
Оқушылармен бірлесе отырып, мынадай салыстыру кестесін толтыру.
Сабақтың тақырыбы: Демократия халық билігі:
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар қоғам туралы жалпы түсінігін кеңейтеді. Қоғам түрлерін ажыратуға үйренеді. Демократиялық қоғамның артықшылықтарын дәлелдеуге үйрету.
Дамытушылығы: оқушылардың өз бетінше ізденіс жұмыстарын, жұмыс дағдыларын дамыту, демократиялық билік туралы дүниетанымын қалыптастыру.
Тәрбиелігі: Оқушыларға демократия халық билігі туралы мағлұмат бере отырып, қоғамның өткен қоғаммен өзгешеліктерін білуге, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың негізгі түсінігі:
Қоғам, демократия, Тәуелсіздік демократиясы, Қазақстан Республикасының Конституциясы:
Саяси партиялар. Еркін сайлау жүйесі. БАҚ - ң пікірі. Оппозиция.
Қазақстан - 2030бағдарламасы.
Сабақтың әдісі. Семинар сабағы.
Сабақтың көрнекілігі:
1. Түрлі тақырыптылық кестелер.
2. Қазақстан - 2030 бағдарламасы.
3. Тарихи деректер, баспасөз деректері.
6. Сабақтың барысы.
1. Қызығушылықты ояту.
Пәнаралық байланыс; Тарих, Қазақстан тарихы, мемлекеттік құқық негіздері, әдебиет, география.
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылар; Бүгінгі біздің сабағымыз қоғам, оның ішінде өзіміз өмір сүріп отырған демократиялық ұйымдар, қозғалыстар төңірегінде болмақ.
«Қоғам» ұйымына ассоциация жасап жіберелік.
Сонымен оқушылар, жалпы қоғам ұғымына анықтамалар беріп алдық. Енді сол қоғамға тән негізгі белгілерін анықтап, оларға сипаттама берейік.
1 оқушы;
Қоғам – өте нәзік, әрі күрделі материя. Қоғамның бірқатар салалары бар. Олар саяси, экономикалық, әлеуметтік, рухани.
Қоғам - бірігіп еңбек ететін және адамдардың жиынтығы және олардың арасындағы екі жақты қатынас. Жеке адам қоғамға ұжым арқылы енеді.
2 оқушы;
Дүние жүзінде демократияның 500 - ден аса түрі бар. «Демократия» - грек тілінен аударғанда «халық билігі» деген мағына береді. Бұл ұғымға алғаш рет анықтама берген - А. Линкольн. Әлемдегі ең бірінші демократия көне Африкада пайда болған. Мұнда мемлекеттік мәселелер жиналыс арқылы реттеліп қарастырылған. Демократия негізі 2 категорияға бөлінеді; тікелей және өкіметті.
3 оқушы;
Тәуелсіздік декларациясынан біздің түсінігімізше адамдардың тең болып жаратылуы белгілі ақиқат, олардың барлығы да тәңірі алдында ажырамайтын құқықтармен: өмір сүру; ерікті болу және бақытқа ұмтылу бостандығымен қамтамасыз етілген. Сол құқықтарды қамтамасыз ету үшін адамдар арасынан үкіметтер құралады және оларға қарамағындағы халықтың келісіміне орай заңды өкіметтіліктер беріледі.
4 - оқушы:
Қазақстан Республикасының конституциясында(1995ж) былай деп тұжырымдалған: Қазақстан республикасы өзін демократиялық зайырлы құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады.
Оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары.
Демократияны нақты іс - жүзінде жүзеге асырады дейтін мынадай 3 - шарты бар.
1. Саяси партиялар
2. Еркін сайлау жүйесі.
3. БАҚ - ның пікірі.
Енді осы мәселелер жөнінде кім қандай ой - пікір қосар екен?
5 - оқушы.
Демократиялық процестер әртүрлі бұқаралық ұйымдардың құрылуына жол ашты. Бұрынғы КСРО - ның тотолитарлық жүйесі қоғамдық ұйымдардың еркін жұмыс істеуіне мүмкіндік бермеді. Олар СОКП - ның оның аппараттың қатаң бақылауында болды.
6 - оқушы. Оппозиция - Демократияның өзегі немесе демократиядағы апаратын бірден бір қажетті күш.
Оқушылармен бірлесе отырып, мынадай салыстыру кестесін толтыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
ҚР Конституциясы бойынша тест сұрақтары
1. Қазақстан Республикасында кім мемлекеттік билік көзі болып табылады? А) Қазақстан Республикасының Президенті. В) Қазақстан Республикасының Парламенті. С) Қазақстан Республикасының Конституциялық кеңесі. Д) Қазақстан Республикасының Үкіметі. *Е)
Негізгі орта білім беру деңгейінің «Адам және қоғам» білім саласы пәндерінің оқу бағдарламалары (5 – 9 - сыныптар)
Оқу бағдарламасы Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
ҚР Конституциясы бойынша тест сұрақтары
ҚР Конституциясы бойынша тест сұрақтары 1. Қазақстан Республикасында кім мемлекеттік билік көзі болып табылады? А) Қазақстан Республикасының Президенті. В) Қазақстан Республикасының Парламенті. С) Қазақстан Республикасының Конституциялық кеңесі. Д)
Қазақстан - тәуелсіз демократиялық мемлекет
Астана қаласы, №35 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Төлебай Көгершін Балтабайқызы
Қазақстанның демократиялық мемлекет ретінде дамуы
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы, №9 орта мектептің тарих және география пәні мұғалімі Қалиева Гүлжанат Шайхымадинқызы
Қазақстан Республикасының Конституциялық құрылымы мен мазмұны
Қазақстан Республикасының Конституциялық құрылымы мен мазмұны. Құқықтық мәдениетті қалыптастыру, жасөспірімдердің азаматтық белсенділігін нығайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.