Ақылдылар мен тапқырлар
9 - 11 сынып оқушыларына арналған
«Ақылдылар мен тапқырлар» танымдық ойыны.
Мақсаты:
1. Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру
2. Жас ұрпақтың ұлттық сана - сезімін, қоғамдық саяси ой - өрісін дамыту.
3. Ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру, бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.
Білімділік:
Тарихтың қайнар көздеріне тоқтала отырып, оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту, ой - өрісін кеңейту, білімге құштарлығын арттыру, озық ойлы алғыр және тапқыр оқ у ш ы н ы анықтау.
Тәрбиелік:
Оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын және ойлау, ойды қабілетін арттыру.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу.
Түрі: танымдық ойын / «Ақылдылар мен тапқырлар»/
Көрнекілігі:
Түрлі түсті таяқшалар, интерактивті тақта / слайд – презентация /, түрлі - түсті суреттер, «Берел құпияларының» реконструкцияланған суреттері, Радловтың, Ақышевтың фотосуреттері, жаңғыртпалар, безендірулер /шар, түрлі - түсті топ аттары жазылған қағаз – парақшалар /, Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының
«Берел» атты кітап көрмесі.
Қатысушылар: 9 - 11 сынып оқушылары, саны: 20, іріктеуден - 15 о қ у ш ы қатыса алады.
Жүргізушілер:
Тарих пәнінің мұғалімі ----------------------------
-----------------------------
Ойын бағдарламасы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1 Жүргізуші:
Армысыздар, құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі біздің 9 - 11 сыныптар аралығында өткелі отырған «Ақылдылар, тапқырлар» танымдық ойынына қош келіпсіздер!
Бүгінгі жастар халқымыздың болашығы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, таным қызығушылықтар ы н. дамытатын, шығармашылыққа шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын
«Алғырлар, тапқырлар» танымдық ойынын бастауға рұқсат етіңіздер. Ойынымызға 20 о қ у ш ы қатысады, іріктеу кезеңінен 3 топ құрылып, әрбәір топта 5 оқушыдан 15 ойыншымен келесі негізгі кезеңдерге өте отырып, ойынды жалғастырады.
Шақыру, таныстыру
Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын «Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының» саяхат жетекшісі
Ринат Серғазыұлы Мукатаевты ортаға шақыралық./ Ойын мақсатын айту, түсіндіру. /
Жүргізуші:
Қатысқалы отырған ойыншылармен таныс болып, ортаға шақырайық.
11 «Б» (3 оқушы)
11 «А» (4 оқушы)
10 «А» (3 оқушы)
Әділ қазылар алқасымен таныстыру.
______________________________________________________
Іріктеу кезеңінің сұрақтары:
Жүргізуші:
Өнер қуып сайыскерлер өтер деймін,
Бір басына өнері жетер деймін
Құрметті сайыскерлер кезектесіп
Дұрыс жауапты біздерге берсе деймін
20 сұрақ - жауаптан тұрады.
1. Сақтардың өмір сүрген мерзімі? /б. з. д VІІ - ІІ ғғ/
2. Сақтар туралы жазған грек тарихшысы?/Геродот/
3. Геродот сақтарды қалай атаған?/азиялық скифтер/
4. Парсы жазбаларында сақтарды қандай үш топқа бөлген?/тиграхауда, парадарайа, хаомаварга/
5. Сақтардың баспанасы?/күйме/
6. Сақтарды басқарған әйел патшалар?/Томирис, Зарина/
7. Тиграхауда сақтары мекендеген жер? /Оңтүстік – Шығыс Қазақстан, Солтүстік Қырғызстан жерлері/
«Ақылдылар мен тапқырлар» танымдық ойыны.
Мақсаты:
1. Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру
2. Жас ұрпақтың ұлттық сана - сезімін, қоғамдық саяси ой - өрісін дамыту.
3. Ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру, бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.
Білімділік:
Тарихтың қайнар көздеріне тоқтала отырып, оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту, ой - өрісін кеңейту, білімге құштарлығын арттыру, озық ойлы алғыр және тапқыр оқ у ш ы н ы анықтау.
Тәрбиелік:
Оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын және ойлау, ойды қабілетін арттыру.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу.
Түрі: танымдық ойын / «Ақылдылар мен тапқырлар»/
Көрнекілігі:
Түрлі түсті таяқшалар, интерактивті тақта / слайд – презентация /, түрлі - түсті суреттер, «Берел құпияларының» реконструкцияланған суреттері, Радловтың, Ақышевтың фотосуреттері, жаңғыртпалар, безендірулер /шар, түрлі - түсті топ аттары жазылған қағаз – парақшалар /, Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының
«Берел» атты кітап көрмесі.
Қатысушылар: 9 - 11 сынып оқушылары, саны: 20, іріктеуден - 15 о қ у ш ы қатыса алады.
Жүргізушілер:
Тарих пәнінің мұғалімі ----------------------------
-----------------------------
Ойын бағдарламасы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1 Жүргізуші:
Армысыздар, құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі біздің 9 - 11 сыныптар аралығында өткелі отырған «Ақылдылар, тапқырлар» танымдық ойынына қош келіпсіздер!
Бүгінгі жастар халқымыздың болашығы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, таным қызығушылықтар ы н. дамытатын, шығармашылыққа шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын
«Алғырлар, тапқырлар» танымдық ойынын бастауға рұқсат етіңіздер. Ойынымызға 20 о қ у ш ы қатысады, іріктеу кезеңінен 3 топ құрылып, әрбәір топта 5 оқушыдан 15 ойыншымен келесі негізгі кезеңдерге өте отырып, ойынды жалғастырады.
Шақыру, таныстыру
Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын «Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының» саяхат жетекшісі
Ринат Серғазыұлы Мукатаевты ортаға шақыралық./ Ойын мақсатын айту, түсіндіру. /
Жүргізуші:
Қатысқалы отырған ойыншылармен таныс болып, ортаға шақырайық.
11 «Б» (3 оқушы)
11 «А» (4 оқушы)
10 «А» (3 оқушы)
Әділ қазылар алқасымен таныстыру.
______________________________________________________
Іріктеу кезеңінің сұрақтары:
Жүргізуші:
Өнер қуып сайыскерлер өтер деймін,
Бір басына өнері жетер деймін
Құрметті сайыскерлер кезектесіп
Дұрыс жауапты біздерге берсе деймін
20 сұрақ - жауаптан тұрады.
1. Сақтардың өмір сүрген мерзімі? /б. з. д VІІ - ІІ ғғ/
2. Сақтар туралы жазған грек тарихшысы?/Геродот/
3. Геродот сақтарды қалай атаған?/азиялық скифтер/
4. Парсы жазбаларында сақтарды қандай үш топқа бөлген?/тиграхауда, парадарайа, хаомаварга/
5. Сақтардың баспанасы?/күйме/
6. Сақтарды басқарған әйел патшалар?/Томирис, Зарина/
7. Тиграхауда сақтары мекендеген жер? /Оңтүстік – Шығыс Қазақстан, Солтүстік Қырғызстан жерлері/
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Күш – білімде
Оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту, ой - өрісін кеңейту, білімге құштарлығын арттыру, озық ойлы оқушыны анықтау
Реттік сан есімдер
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы №31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінде қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Тутеева Динара Серикбаевна
Озық ойлы тапқырлар
Атырау облысы, №23 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі: Қабдолова Гүлшара Аманғалиқызы
Жыл оқушысы
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, Қарауылкелді орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тулегенова Мейрамгул Назаровна
Ұлттық ойындар
Тараз қаласы, А. С. Пушкин атындағы №41 көпсалалы гимназия қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Инкарбаева Жанар Ержанқызы
XXI ғасыр көшбасшы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы, №100 орта мектеп биология пән мұғалімі Тілеген Қаракөз Ертасқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.