Реттік сан есімдер
Сабақтың тақырыбы: Реттік сан есімдер
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға реттік сан есім жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой - пікірін қалыптастыру.
э) дамытушылық: ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту.
б) тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау жаттығу орындау, бағалау, бекіту, қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, бағалау парағы.
Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сәлемдесу.
2. Кезекші мәлімдемесі.
3. Сыныпты «Адасқан әріптер» ойыны арқылы 3 топқа бөлу
1. Білімділер
2. Ақылдылар
3. Тапқырлар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1) Сан есім дегеніміз не?
2) Құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
3) Құрамына қарай нешеге бөлінеді?
4) Мағыналық түрлерін ата.
5) Есептік сан есім дегеніміз не?
6) 140 - жаттығу
ІІІ Жаңа сабақ
Ой қозғау.
Рет дегеніміз не?
- Мен бірінші болуды армандаймын.
- Бәрекелді!
- Тек олай болмаса не істеймін.
- Ештеме етпес, екінші болу да жақсы
нәтиже. Ең бастысы – сенің алдынғы
қатардан таныла білуге ұмтылғаның.
Бірінші, екінші боп жүлдені ілген,
Менмендігің тұрса асып, несі бақыт?
Қалың елде жүзінші боп жүргенімен.
Жақсыны жарқыратар асыл уақыт.
(Э. Рашидұлы)
Мәтін бойынша сан есімдерді ата.
Бірінші, екінші, жүзінші.
Мағынаны тану. Топтарға тапсырма беру. Ереже шығару
І топ Білімділер
Сан есімнің ережесін шығару.
ІІ топ Ақылдылар
Жасалу жолы
ІІІ топ Тапқырлар
Кұрамына қарай нешеге бөлінеді?
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушыларға реттік сан есім жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой - пікірін қалыптастыру.
э) дамытушылық: ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту.
б) тәрбиелік; елін, жерін, Отанын қадірлеуге, адамгершілікке, адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой қозғау жаттығу орындау, бағалау, бекіту, қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, бағалау парағы.
Сабақтың формалары: жеке баламен, топпен, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сәлемдесу.
2. Кезекші мәлімдемесі.
3. Сыныпты «Адасқан әріптер» ойыны арқылы 3 топқа бөлу
1. Білімділер
2. Ақылдылар
3. Тапқырлар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1) Сан есім дегеніміз не?
2) Құрылысына қарай нешеге бөлінеді?
3) Құрамына қарай нешеге бөлінеді?
4) Мағыналық түрлерін ата.
5) Есептік сан есім дегеніміз не?
6) 140 - жаттығу
ІІІ Жаңа сабақ
Ой қозғау.
Рет дегеніміз не?
- Мен бірінші болуды армандаймын.
- Бәрекелді!
- Тек олай болмаса не істеймін.
- Ештеме етпес, екінші болу да жақсы
нәтиже. Ең бастысы – сенің алдынғы
қатардан таныла білуге ұмтылғаның.
Бірінші, екінші боп жүлдені ілген,
Менмендігің тұрса асып, несі бақыт?
Қалың елде жүзінші боп жүргенімен.
Жақсыны жарқыратар асыл уақыт.
(Э. Рашидұлы)
Мәтін бойынша сан есімдерді ата.
Бірінші, екінші, жүзінші.
Мағынаны тану. Топтарға тапсырма беру. Ереже шығару
І топ Білімділер
Сан есімнің ережесін шығару.
ІІ топ Ақылдылар
Жасалу жолы
ІІІ топ Тапқырлар
Кұрамына қарай нешеге бөлінеді?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қазақ тілінен күнделікті жоспар. Жинақтық, болжалдық сан есімдер.
Жинақтық сан есім заттың жинақталған санын білдіріп, нешеу, қаншау деген Сұрақтарға жауап береді. Бірден жетіге дейінгі есептік сан есімдерге - ау, - еу жүрнағы жалғану арқылы жасалады.
Сын есімнің жасалуы (күнделікті сабақ жоспары 6 сынып)
Сын есім құрамы жағынан негізгі сын есім және туынды сын есім болып бөлінеді. Ешбір қосымшасыз негізгі түбір күйінде жұмсалатын сын есімді негізгі сын есім дейді. Мысалы; қара, көк, биік, таза, жақсы, сары, терең, т. б.
Мәтін және сөздің мағынасы. Күнделікті сабақ жоспары
Мәтін және сөздің мағынасы жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой - пікірін қалыптастыру. Ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту.
Етістік. Дара және күрделі етістік
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек ауылындағы №31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінде қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Тутеева Динара Серикбаевна
Жинақтық, болжамдық сан есімдер
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Ойыл қазақ орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Бақытжанова Зина Айдарбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.