Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


1920 – 1930 - жылдардағы Қазақстан мәдениеті

03 қаңтар 2015, Сенбі
Категориясы: Тарих
Сабақтың тақырыбы: 1920 – 1930 - жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға 20 - ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру.
Дамытушылық: Тарихи оқиғалар мен үдерістердің дамуын тарихи - әдеби деректер арқылы баяндатып оқушыларда өткенге ғылыми көзқарас қалыптастыру, салыстыра алу, талдай білу, пікірін білдіру қабілеттерін дамыту. Тарихи таным - түсініктерін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушылардың бойында өз Отанына, халқына деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыра отырып, патриоттыққа, еңбексүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу
Сабақ түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақ типі: Сын тұрғысынан дамыта оқыту
Пән аралық байланыс: Адам және қоғам, әдебиет, география
Өмірмен байланыс: ҚР - ның Президентінің 2050 бағдарламасы мен 2013 және 2014 - жылғы Жолдаулары.
Аймақтық компонент: Өз өлкеміздегі мәдениеттің дамуына тоқталу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, штор, слайд, фотосуреттер, Қазақстанның 20 - 30 жылдардағы картасы.
Әдіс - тәсілдер: Топпен жұмыс, сәйкестендіру, Венн диаграммасы, ассосация жекелей, фронтальді, жартылай ізденушілік, шығармашылық, сұрақ - жауап, проблемалық, оқулықпен жұмыс, эссе жазу, Т – кестесі

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру: Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, сыныпты топқа бөлу
1 - «Қызығушылықты ояту»
2. Үй тапсырмасын тексеру: «Ой қозғау»
Қазақстанның 20 - 30 жылдардағы қоғамдық – саяси өмірі.
1 – топ:
20 - жылдардағы қоғамдық – саяси өмірдің сипаты, республикада
партия мен комсомолдың орталық органдарының құрылуы.
2 – топ:
Ауылдық жерде мәдени - ағарту жұмыстарының өрістеуі.
3 – топ:
Қазақ АКСР - інің одақтас республика болып құрылуы.
Өткенді қайталау: өткен тақырыптар бойынша тест жұмысын алу.
1. «20 - ғасыр басында қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» - деген пікірді кім айтты? (А. Байтұрсынұлы)
2. «Түрксіб» темір жол құрылысы қай жылы басталды? (1927 – жылы)
3. Орал - Ембі мұнайлы ауданын зерттеген академик? (Губкин)
4. Қазақ КСР Жоғарғы Кеңесінің бірінші сессиясын ашқан ақын? (Жамбыл Жабаев)
5. 1924 - 1929 жж. Қазақстанның астанасы қай қала? (Қызылорда)

2 - «Мағынаны тану»
3. Жаңа сабаққа даярлық: Үй жұмысын жаңа тақырыппен байланыстыра отырып, сабақтың мақсатын оқушыларға таныстырып өту.
“Ассосация (Мәдениет)

5. Жаңа сабақ: 1920 – 1930 - жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Жоспар:
1. Ересек адамдардың сауатсыздығын жою.
2. Халық ағарту ісінің дамуы.
3. Кәсіптік білім берудің жайы.
4. Ғылыми – зерттеу жұмыстарының дамуы.
5. Әдебиеттің дамуы.
6. Қазақ өнерінің гүлденуі.
7. Мәдениетті дамыту жолында кездескен қиындықтар мен нәубеттер.
2 тақырыпшадан топтарға бөліп беру. Сұрақтар беру арқылы қорыту.
«Мағынаны тану»
1 – топ:
1. 20 - 30 жж. әдебиеттің дамуына үлесін қосқан қайраткерлер мен олардың жарық көрген еңбектері?
2. 20 - жылдардың аяқ кезінде әдебиетке келіп қосылған жастар:
3. Аудармалар; Халық ақындары, олардың жырына арқау болған тақырыптар; басқа
ұлттар әдебиеті
4. “Қазақтың 1000 әні” еңбегінің авторы?
5. 1925 - ж. Парижде өзінің орындаушылық шеберлігімен көзге түскен қазақ әншісі?
6. Сандар сөйлейді: 1926 - ж., 1933 - ж., 1937., 1938 - ж.
Жалпы сыныпқа бейне сұрақ: Амангелді Иманов – Торғайдағы ұлт - азаттық көтерілістің басшысы.
Қай жылы, қай студия «Амангелді» киносын түсірді. Және алдарыңдағы бұл картинаның авторы кім?
2 - топ:
1. 20 - ж. басында техникумдар не үшін ашылды?
2. Сандар сөйлейді: 1928 - ж, 1931 - 32ж, 1929, 1930ж.
3. Қазіргі әл - Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті қай жылы ашылды?
4. Ұлы Отан соғысы қарсаңында Қазақстанда қандай, қанша оқу орны жұмыс істеді?
5. КСРО Ғылым академиясының Қазақстандағы базасы қай жылы құрылды?
6. Қазақстандағы ғылыми зерттеулер мен ғалымдардың еңбегі?

Жалпы сыныпқа бейне сұрақ: Қаныш Имантайұлы Сәтбаевтың Қазақстан ғылымында алатын орны ерекше. Ғалымға қай жылы, қоғамға сіңірген еңбегі үшін Лениндік сыйлық берілді? Және ол құрастырып шығарған орта мектепке арналған алғашқы оқулық қандай оқулық?
3 – топ:
1. Сандар сөйлейді: 1924 - ж, 1928 - ж, 1931 - ж, 1939 - ж.
2. Ең алдымен кімдердің арасында сауатсыздықты жою қажеттігі туындады? Ол не үшін қажет болды?
3. Халық ағарту ісінде қандай Заң іске асырылды?
4. Қазақ мектептерін дамытуға үлес қосқан қазақ ғалымдары, мемлекет қайраткерлері:
5. Қазақ тілді мектептерден басқа қандай мектептер жұмыс істеді?
6. 30 - жылдардың екінші жартысынан бастап халық ағарту жұмысы ілгері басты. Неліктен?
Жалпы сыныпқа бейне сұрақ:
Білім беру жүйесінде балаларға білім беретін мектептер қандай сатылардан тұрды?

3 - «Ой - толғаныс»
6. Бекіту:
1 - топ: 20 - ғасырдың 20 - 30 жылдардағы мәдениет пен 21 - ғасыр басындағы қазіргі кездегі мәдениетпен салыстыру жасау. Өз өлкеміздің мәдениетіне де тоқталып өту
2 - топ: Н. Ә. Назарбаевтың «Қазақстан - 2030» бағдарламасы бойынша Қазақстан халқына Жолдауының «2030 Қазақстан мұраты» бөлімі бойынша бір ғасыр аралығындағы жағдайды салыстыра отырып, өз ойларын айту (1930 - 2030 жж.)
3 - топ: Н. Ә. Назарбаевтың 27 - қаңтардағы «Әлеуметтік - экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауындағы білім беру ісіне арналған бөліміне қысқаша шолу жасау.

7. Қорытынды: Топтастыру стратегиясы
Қиындықтар, нәубеттер
8. Үйге тапсырма беру: 19 - параграф пен қосымша деректерді оқу, даталарды жаттау, дәптерге “Т” кестесін орындау.
Т – кестесі
Мемлекет мәдениеттің дамуына қандай көмек көрсетеді, қандай талап қояды?
Мемлекет
Қолдау көрсетеді
Талап етеді
9. Бағалау
17 709
0
  • 40
2 дауыс


Жаңалықтар
1920 – 1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
1920 – 1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға ХХ ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру.
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Дарынды оқушымен жұмыс жоспары Қазақстан тарихы 9 сынып
Қазақстан тарихы 9 сынып. Дарынды оқушымен жұмыс жоспары
1920 - 1930 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті
1920 - 1930 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті
20 - ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру, ұлттық бірыңғай тестілеуде кездесетін тестілерді шешу арқылы ҰБТ - ге дайындық жұмыстарын жүргізу; Қосымша құжат, деректер және әдебиеттерді
1930 жылдардағы қоғамдық - саяси өмір
1930 жылдардағы қоғамдық - саяси өмір
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Теңге ауылы №14 жалпы білім беретін орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Жанаева Ақкенже
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы, Жосалы орта мектептің тарих пәні мұғалімі: Байболатов Ербол
Қазақстан мәдениеті
Қазақстан мәдениеті
Тарих пәні мұғалімі: Молдахметова С.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×