1920-1930 жылдардағы мәдени құрылыс
Сабақтың тақырыбы: §24. 1920 - 1930 жылдардағы мәдени құрылыс
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, өнер саласындағы жетістіктерді оқушыларға ұғындыру.
Дамытушылық: Тарихи оқиғалар мен үдерістердің дамуын тарихи - әдеби деректер арқылы баяндатып оқушыларда өткенге ғылыми көзқарас қалыптастыру, салыстыра алу, талдай білу, пікірін білдіру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Жастардың Отан тарихын сүю, ұлтжандылық сезімдерін ояту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгеру.
Сабақтың әдісі: Компьютерде жұмыс жасау, ауызша баяндау, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: Карта, слайд суреттер, хронологиялық кесте, сөзжұмбақ, тест, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасымен жұмыс
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV. Тапсырмалармен жұмыс
V. Жаңа сабақты бекіту
VІ. Оқушыларды бағалау
VІІ. Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу, сабаққа назар аудару.
ІІ. Үй тапсырмасымен жұмыс:
1. Қазақ КСР Конституциясы қабылданған мерзімі:
а) 1937 жылғы наурыз
ә) 1934 жылғы сәуір
б) 1936 жылғы желтоқсан
в) 1935 жылғы мамыр
г) 1933 жылғы шілде
2. Қазақстандағы ұлттық шеткері аймақтарды бағындыру саясатын белсенді жүргізушілер:
а) Н. Ежов, Ф. Голощекин
ә) Н. Ежов, А. Байтұрсынов
б) Ф. Голощекин, Т. Рұсқұлов
в) Т. Рұсқұлов, Н. Ежов
г) А. Байтұрсынов, Ф. Голощекин
3. Қазақ АКСР - інің одақтас Республика болып құрылған жыл:
а) 1932 жыл
ә) 1936 жыл
б) 1937 жыл
в) 1938 жыл
г) 1940 жыл
4. Лаңкестік жаппай сипат алды:
а) 1941 - 45 жж. ә) 1937 - 38 жж.
б) 1927 - 31 жж. в) 1931 - 33 жж.
е) 1918 - 20 жж.
5. Ф. И. Голощекин ұсынған идея:
а) «ЖЭС». ә) «Әскери коммунизм». б) «Азық - түлік салғырты»
в) «Индустрияландыру». е) «Кіші Қазан».
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қазақстанда білім және ғылымның дамуы, өнер саласындағы жетістіктерді оқушыларға ұғындыру.
Дамытушылық: Тарихи оқиғалар мен үдерістердің дамуын тарихи - әдеби деректер арқылы баяндатып оқушыларда өткенге ғылыми көзқарас қалыптастыру, салыстыра алу, талдай білу, пікірін білдіру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Жастардың Отан тарихын сүю, ұлтжандылық сезімдерін ояту
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгеру.
Сабақтың әдісі: Компьютерде жұмыс жасау, ауызша баяндау, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: Карта, слайд суреттер, хронологиялық кесте, сөзжұмбақ, тест, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасымен жұмыс
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV. Тапсырмалармен жұмыс
V. Жаңа сабақты бекіту
VІ. Оқушыларды бағалау
VІІ. Үйге тапсырма беру
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу, сабаққа назар аудару.
ІІ. Үй тапсырмасымен жұмыс:
1. Қазақ КСР Конституциясы қабылданған мерзімі:
а) 1937 жылғы наурыз
ә) 1934 жылғы сәуір
б) 1936 жылғы желтоқсан
в) 1935 жылғы мамыр
г) 1933 жылғы шілде
2. Қазақстандағы ұлттық шеткері аймақтарды бағындыру саясатын белсенді жүргізушілер:
а) Н. Ежов, Ф. Голощекин
ә) Н. Ежов, А. Байтұрсынов
б) Ф. Голощекин, Т. Рұсқұлов
в) Т. Рұсқұлов, Н. Ежов
г) А. Байтұрсынов, Ф. Голощекин
3. Қазақ АКСР - інің одақтас Республика болып құрылған жыл:
а) 1932 жыл
ә) 1936 жыл
б) 1937 жыл
в) 1938 жыл
г) 1940 жыл
4. Лаңкестік жаппай сипат алды:
а) 1941 - 45 жж. ә) 1937 - 38 жж.
б) 1927 - 31 жж. в) 1931 - 33 жж.
е) 1918 - 20 жж.
5. Ф. И. Голощекин ұсынған идея:
а) «ЖЭС». ә) «Әскери коммунизм». б) «Азық - түлік салғырты»
в) «Индустрияландыру». е) «Кіші Қазан».
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
1920 – 1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға ХХ ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру.
1931 - 1933 жылдардағы ашаршылық
Шаруалардың жаппай ұжымдастыру саясатына қарсылығын, Созақ, Жетісу, Маңғыстау аймақтарындағы көтеріліс барысымен таныстыру, ашаршылық кезіндегі жіберілген ащы ақиқатқа оқушылардың көздерін жеткізу.
Соғыстан кейінгі жылдары Қазақстанда мәдениеттің дамуы: ғылым және өнер
Қазақстанда мәдени құбылыстар жайында ғылым мен білімнің дамуында жетістіктермен қатар түрлі жағымсыз істердің орын алғандығы жөнінде білім - біліктілікті қалыптастыру.
1920 - 1930 жылдардағы Қазақстанның мәдениеті
20 - ғасырдың 20 - 30 жылдардағы Қазақстан мәдениетінің жай - күйі туралы жан - жақты мағлұматтар беру, ұлттық бірыңғай тестілеуде кездесетін тестілерді шешу арқылы ҰБТ - ге дайындық жұмыстарын жүргізу; Қосымша құжат, деректер және әдебиеттерді
Сауатсыздықты жою, халыққа білім беру жүйесінің дамуы және саяси ағартушылық
1920 - 30 жылдардағы мәдени революцияның маңызын, сауатсыздықты жою, саяси ағарту, мектептік білім беру шаралары барысындағы қиындықтар мен Сабақтың мақсаты: Білімділік. 1920 - 30 жылдардағы мәдени революцияның маңызын, сауатсыздықты жою, саяси
1920 – 1930 - жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Сабақтың тақырыбы: 1920 – 1930 - жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.