Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өнеркәсіпте қалыптасқан жағдай

04 ақпан 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Тарих
Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіпте қалыптасқан жағдай. Экологиялық дағдарыстардың көрініс беруі

Білімділік мәні: Экономиканы басқаруда өзгерістер енгізуге тырысу; өнеркәсіптегі өндірушілік - шикізаттың бағыттың жалғасуы; экологиялық дағдарыс және оның салдары туралы мәлімет беру;
Дамытушылық мәні: Өнеркәсіптегі өндірушілік - шикізаттық бағдар мен экологиялық дағдарыстың пайда болу құбылысын айқындай отырып, қазіргі Қазақстанның өнеркәсібі мен экологиялық жағдайы туралы ой қорыту;
Тәрбиелілік мәні: Оқушыларды Отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке және экологиялық мәдениетке
тәрбиелеу;
Сабақтың типі: Іздену.
Сабақтың әдістері: Суреттерді пайдаланып баяндау, әңгімелесу, өзара белсенділікті арттыру әдісі, топтық және өздік жұмыстар, т. б.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, кестелер, кеспелер оқулық және т. б.
Базалық білім: «Экономикалық реформаларға талпыныс.
Әлеуметтік даму» атты параграфта қарастырылған мәселелер осы тақырыпты меңгеруге септігін тигізетін базалық білім болып табылады.
Тірек ұғымдар: Өнеркәсіпті салалық ұстаным бойынша басқару; кәсіпорындарға дербестік беру;
отын - энергетика кешенінің жоғары қарқынмен дамуы; өндірушілік – шикізаттық бағыт; экологиялық дағдарыс және оның зардаптары; Семей атом полигоны;
Арал теңізінің тартылуы.

Сабақтың нәтижелері: Оқушылар 1960жылдардың ортасында болған өнеркәсіпті басқаруға өзгеріс енгізу әрекеттерінің мәнін, барысын және нәтижелерін біледі; ауыр өнеркәсіптің дамуына мысалдармен сипаттама бере алады;
Қазақстан өнеркәсібіндегі өндірушілік – шикізаттық бағыттың мәнін, оның себептерін, мақсатын
түсінеді; экологиялық дағдарыстың көрінісін, салдарларын сипаттап береді.

Сабақтың барысы мен құрылысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Сәлемдесу.
ә) Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
в) Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
г) Оқушыларды топқа бөлу.

ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру.
ІІІ. Үйге берілген тақырыпты қорыту үшін әр топқа төмендегідей тапсырмалар ұсынылады.

І топ. Венн диаграммасы. Салыстыру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
7 336
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнделікті сабақ жоспарлары. ХХ ғасыр басындағы Қазақстан
Күнделікті сабақ жоспарлары. ХХ ғасыр басындағы Қазақстан
Тарих пәні бойынша күнделікті сабақ жоспары
Жапония шаруашылығы
Жапония шаруашылығы
Жапония елінің шаруашылығы, шаруашылық түрлеріне тоқталу, экономикалық және әлеуметтік дамуының жоғары деңгейге жету себептерін түсіну, оның экологиялық жағдайлары мен мәселелері туралы білім алу
Қазақстандағы қазіргі экологиялық проблемалар
Қазақстандағы қазіргі экологиялық проблемалар
Оқушыларға ғылыми - техникалық прогрестің дамуы дүниежүзілік экологиялық проблемалардың қозғаушы күшіне айналғандығы, соның салдарынан Қазақстандағы қазіргі экологиялық жағдайлар туралы білім беру.
Географияны оқыту үрдісінде экологиялық білім беру әдістемесі
Географияны оқыту үрдісінде экологиялық білім беру әдістемесі
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласындағы № 26 орта жалпы білім беретін мектептің география пәнінің мұғалімі Сапиева Гүлмира Хамидоллақызы
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ, табиғат ресурстары, халқы, ауданның қалаларына сипаттама беру. Ішкі және сыртқы байланыстары, экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдарына тоқталады. Экономикалық қазіргі даму кезеңі,
Аралдың ежелгі мәдениеті
Аралдың ежелгі мәдениеті
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Төретам кенті № 80 мектеп-гимназияның тарих пәні мұғалімі Әбдіреева Жадыра Аралдың ежелгі мәдениеті АННОТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ: Аралдың ежелгі мәдениеті Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының ең
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×