Тарихтан қысқа мерзімді жоспарлар
Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай ауылы,
Х.Наубетов атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Шұханова Эльмира Маратқызы
Сабақ тізімі:
1. Азияның оянуы
2. Қазақтардың рухани мәдениеті, салт-дәстүрлері, діні, ұлттық мейрамдар
10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Азияның оянуы
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, 10 сынып дүние жүзі тарихы
Жалпы мақсаттары: 1. Иран, Қытай, Түркиядағы революциялардың басты себептерін басты капиталистік мемлекеттер: Англия, Франция, Германия, Ресей, Италия, АҚШ, Австрия - Венгрия елдерінің Азия елдерінің ішкі істеріне араласу саясаттарының мақсаты мен әрекеттерін түсіндіру.
2. Оқулық картасын, оқулық материалы мен интерактивті тақтаны, кестені қолдана отырып тақырып бойынша оқушылардың кең көлемді білім алуын қамтамасыз етуге тиімді жағдай туғызу.
3. Әділеттік, тәуелсіздік үшін күрестегі халықтардың арман–мақсаттарын түсіну, қолдау сезімдерін тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: • Иран, Қытай, Түркиядағы революциялардың басты себептерін түсіне алады.
• Англия, Франция, Германия, Ресей, Италия, АҚШ, Австрия - Венгрия елдерінің Азия елдерінің ішкі істеріне араласу саясаттарының мақсаты мен әрекеттерін жөнінде білімдері толығады.
• Тәуелсіздікке жету жолындағы халықтың арман - мақсатын бөлісе отырып, оқушылар өзге елдердің тарихын оқи отырып, өз еліне деген сүйіспеншілігі оянады, ұлтжандылыққа тәрбиеленеді.
Негізгі идеялар: Азияның оянуы, Жас түріктер, Үш қағидат, отар елдер, т. б.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Мәтінмен жұмыс, сұрақ - жауап, сергіту
Ресурстар: дүниежүзінің саяси картасы, интерактиві тақта, стикер, суреттер, кестелер, үлестірмелі парақша, маркер, А4 формат, смайликтер.
Сабақ барысында жүргізілетін жұмыстар
Мұғалімнің әрекеті
А. Қолайлы ахуал туғызу, оқушылардың көңіл күйін анықтау.
Б. Оқушыларға түрлі – түсті смайликтерді беру арқылы 3 топқа бөліп отырғызу.
Үй тапсырмасын сұрау (8 мин)
І. Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт - төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындайды. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қояды.
ІІ. «Крестиктер - нолдіктер»
1. Мұғалім әр топқа кезектесіп интерактивті тақтадан сандар таңдауды ұсынады.
1 2 3
4 5 6
7 8 9
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
Білу және түсіну (15 мин)
Мәтінмен жұмыс.
І. Үш топқа жаңа сабақтың тақырыпшалары бөліп беріледі.
1 - топ: Ирандағы конституциялық қозғалыстың негізгі кезеңдері
2 - топ: Ирандағы конституциялық қозғалыстың дәуірлеу мәселесі
3 - топ: 1906 - 1907 жылдардағы конституция
ІІ. Мұғалім топтардағы әр бір оқушыға «Қытай» және «Осман империясы» деп жазылған парақша суыртады.
Сергіту сәті
Интерактивті тақтадан қимыл - қозғалыс бейнеленген бейнеролик жібереді.
Талдау, жинақтау 1.
«Ыстық орындық». Әр топтан бір оқушыдан шығып, ортадағы орындыққа жайғасады. Орындықтағы оқушыға 10 сұрақтан қойылады.
2. «Лездеме»
Әр топтан бір оқушыдан шығарады.
Бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін бір минут береді. Сөздер: Азияның оянуы, Жас түріктер, Үш қағидат
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Х.Наубетов атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі
Шұханова Эльмира Маратқызы
Сабақ тізімі:
1. Азияның оянуы
2. Қазақтардың рухани мәдениеті, салт-дәстүрлері, діні, ұлттық мейрамдар
10 сынып
Сабақтың тақырыбы: Азияның оянуы
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, 10 сынып дүние жүзі тарихы
Жалпы мақсаттары: 1. Иран, Қытай, Түркиядағы революциялардың басты себептерін басты капиталистік мемлекеттер: Англия, Франция, Германия, Ресей, Италия, АҚШ, Австрия - Венгрия елдерінің Азия елдерінің ішкі істеріне араласу саясаттарының мақсаты мен әрекеттерін түсіндіру.
2. Оқулық картасын, оқулық материалы мен интерактивті тақтаны, кестені қолдана отырып тақырып бойынша оқушылардың кең көлемді білім алуын қамтамасыз етуге тиімді жағдай туғызу.
3. Әділеттік, тәуелсіздік үшін күрестегі халықтардың арман–мақсаттарын түсіну, қолдау сезімдерін тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: • Иран, Қытай, Түркиядағы революциялардың басты себептерін түсіне алады.
• Англия, Франция, Германия, Ресей, Италия, АҚШ, Австрия - Венгрия елдерінің Азия елдерінің ішкі істеріне араласу саясаттарының мақсаты мен әрекеттерін жөнінде білімдері толығады.
• Тәуелсіздікке жету жолындағы халықтың арман - мақсатын бөлісе отырып, оқушылар өзге елдердің тарихын оқи отырып, өз еліне деген сүйіспеншілігі оянады, ұлтжандылыққа тәрбиеленеді.
Негізгі идеялар: Азияның оянуы, Жас түріктер, Үш қағидат, отар елдер, т. б.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Мәтінмен жұмыс, сұрақ - жауап, сергіту
Ресурстар: дүниежүзінің саяси картасы, интерактиві тақта, стикер, суреттер, кестелер, үлестірмелі парақша, маркер, А4 формат, смайликтер.
Сабақ барысында жүргізілетін жұмыстар
Мұғалімнің әрекеті
А. Қолайлы ахуал туғызу, оқушылардың көңіл күйін анықтау.
Б. Оқушыларға түрлі – түсті смайликтерді беру арқылы 3 топқа бөліп отырғызу.
Үй тапсырмасын сұрау (8 мин)
І. Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт - төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындайды. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қояды.
ІІ. «Крестиктер - нолдіктер»
1. Мұғалім әр топқа кезектесіп интерактивті тақтадан сандар таңдауды ұсынады.
1 2 3
4 5 6
7 8 9
2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.
Білу және түсіну (15 мин)
Мәтінмен жұмыс.
І. Үш топқа жаңа сабақтың тақырыпшалары бөліп беріледі.
1 - топ: Ирандағы конституциялық қозғалыстың негізгі кезеңдері
2 - топ: Ирандағы конституциялық қозғалыстың дәуірлеу мәселесі
3 - топ: 1906 - 1907 жылдардағы конституция
ІІ. Мұғалім топтардағы әр бір оқушыға «Қытай» және «Осман империясы» деп жазылған парақша суыртады.
Сергіту сәті
Интерактивті тақтадан қимыл - қозғалыс бейнеленген бейнеролик жібереді.
Талдау, жинақтау 1.
«Ыстық орындық». Әр топтан бір оқушыдан шығып, ортадағы орындыққа жайғасады. Орындықтағы оқушыға 10 сұрақтан қойылады.
2. «Лездеме»
Әр топтан бір оқушыдан шығарады.
Бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін бір минут береді. Сөздер: Азияның оянуы, Жас түріктер, Үш қағидат
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Орталық және Шығыс Азия елдері
Орталық және Шығыс Азия елдері құрамына кіретін мемлекеттер, жер бедерінің ерекшеліктері, әлемдік өркениеттің дамуындағы орны туралы оқушылардың білімін қалыптастыру.
Азия елдері. (Қытай, Жапония)
Азия елдері Саяси бөлінуі Оңтүстік Азия (Пәкістан, Үндістан) Солтүстік Азия (Ресей) Шығыс Азия (Қытай, Жапония) Батыс Азия (Иран, Ауғанстан, Түркия т. б. Орталық Азия (Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан)
Азия мен Африкадағы араб елдері
Азия мен Африкадағы араб елдерінің жалпы жағдайына сипаттама беріп, батыс елдерінің осы елдерге жүргізген саясатын ашып көрсету, тәуелсіз мемлекеттердің пайда болуын және араб елдеріндегі ұлт - азаттық күрестің нәтижелері туралы меңгерту.
Иран. Ауғанстан
Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси – әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы
Бірінші дүниежүзілік соғыс
Жамбыл облысы, Шу ауданы, Оразалы батыр ауылы Ыбырай Алтынсарин атындағы орта мектептің тарих пәнінің мұғалімі Қазанатов Естай Тоқтыбайұлы
«Білгір географ» сайысының сұрақтары
ШҚО, Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі: Құмаш Табысбек
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.