Сақ қорғандары
Қазақстан тарихы 6 сынып
Сабақтың мақсаты: «Сақ қорғандары».
Сабақтың мақсаты:
• білімділік – сақтардың металл өндірісі, қолөнер, зергерліктің, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру;
• дамытушылық – адамдардың қоғамдық қатынастардың өзгеруіне, бұл кезеңнің зерттеген мәдени ескерткіштеріне тоқталу;
• тәрбиелік – оқушыларды елін, жерін сүюге, сақ тайпаларының тарихын баяндай отырып, оларды құрмет тұтуға, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ – жауап, ауызша – жазбаша жұмыстары.
Көрнекілік: сызба, кесте, оқулықтағы суреттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- сәлемдесу;
- оқушыларды түгендеу.
2. Үй жұмысын тексеру:
• карточкаларда берілген тапсырмаларды орындау:
Сақтардың қоғамдық құрылысының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
Сақтардың шаруашылығының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
3. Жаңа тақырып бойынша жұмыс:
Дәптерге сабақ тақырыбын жазу. Сабақтың мақсаттарын анықтау.
Сақтар әшекей бұйымдар жасаудан нағыз зергер болған. Жасаған бұйымдары керемет сәнді, көзтартарлық әсем болуымен ерекшеленеді. Сақтарда қолөнер жақсы дамыған. Олар мыс пен қалайыны өндіріп, тұрмысқа қажетті бұйымдар жасаған. Бұйымдарды жасауда сақтар құйма қалыптар үшін қыш, металл, кейде тасты да пайдаланған.
Сақтар заманында металл өндеумен қатар ыдыс – аяқ жасау, сүйек ою, тері илеу, жіп иіру, тас қашау және тоқымашылық сияқты қолөнердің басқа түрлері де дамыған.
• мәтінмен жұмыс:
Жетісу аймағынан табылған аң стиліндегі әшекей
бұйымдардың жасалу мерзімін 3 кезеңге бөледі:
Сабақтың мақсаты: «Сақ қорғандары».
Сабақтың мақсаты:
• білімділік – сақтардың металл өндірісі, қолөнер, зергерліктің, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру;
• дамытушылық – адамдардың қоғамдық қатынастардың өзгеруіне, бұл кезеңнің зерттеген мәдени ескерткіштеріне тоқталу;
• тәрбиелік – оқушыларды елін, жерін сүюге, сақ тайпаларының тарихын баяндай отырып, оларды құрмет тұтуға, мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ – жауап, ауызша – жазбаша жұмыстары.
Көрнекілік: сызба, кесте, оқулықтағы суреттер.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- сәлемдесу;
- оқушыларды түгендеу.
2. Үй жұмысын тексеру:
• карточкаларда берілген тапсырмаларды орындау:
Сақтардың қоғамдық құрылысының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
Сақтардың шаруашылығының ерекшеліктерін түсіндіріңдер.
3. Жаңа тақырып бойынша жұмыс:
Дәптерге сабақ тақырыбын жазу. Сабақтың мақсаттарын анықтау.
Сақтар әшекей бұйымдар жасаудан нағыз зергер болған. Жасаған бұйымдары керемет сәнді, көзтартарлық әсем болуымен ерекшеленеді. Сақтарда қолөнер жақсы дамыған. Олар мыс пен қалайыны өндіріп, тұрмысқа қажетті бұйымдар жасаған. Бұйымдарды жасауда сақтар құйма қалыптар үшін қыш, металл, кейде тасты да пайдаланған.
Сақтар заманында металл өндеумен қатар ыдыс – аяқ жасау, сүйек ою, тері илеу, жіп иіру, тас қашау және тоқымашылық сияқты қолөнердің басқа түрлері де дамыған.
• мәтінмен жұмыс:
Жетісу аймағынан табылған аң стиліндегі әшекей
бұйымдардың жасалу мерзімін 3 кезеңге бөледі:
Жаңалықтар
Сақтардың мәдениеті
Сақ мәдениетінің мұраларымен таныса отырып, сақ мәдениетінің әлемдік мәдениеттен алатын орнын, қазақ мәдениетінің дамуындағы ықпалын ашып көрсету.
Сақтардың қоғамдық құрылысы
Алғашқы қауымдық құрылыстың ыдырап әскери демократиялық пайда болу ерекшеліктеріне тоқталу, ерікті қауым мүшелерін тәуелді адамдарға айналдыру, таптар мен мемлекеттің қалыптасуы.
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар
Қазақстан тарихы, адам және қоғам пәндерінен тақырыптық – күнтізбелік жоспар. Сыныптар: 8, 9, 10, 11
Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі
Солтүстік Қазақстан облысы, Шал ақын ауданы, Ғалым Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Сералина Жұлдыз Ерболатқызы
Сақтардың мәдениеті
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, «Бейнеу лицейі» мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұғалімі Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Шәудірбаева Гүлнар Иманғалиқызы
Сақтардың қоғамдық құрылысы
Ақтөбе қаласы, №32 мектеп - гимназиясының тарих пәні мұғалімі Темирова Бақытгүл Акимадиновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.