Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Адамгершілік – ата мұра

16 ақпан 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Ұстаздарға
Педагогика пәнінен сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Адамгершілік – ата мұра
Сабақтың білімділік мақсаты: Қазақ халқының бала тәрбиесіндегі тағылым сөздері мен өнегелерінің мазмұнын түсіндіру түрлерін игеру, білу, өмірде өз ісінде қолдану.
Тәрбиелік мақсаты: бала тәрбиесіндегі ұлағатты сөз, сыпайы қарым - қатынастарды, адамгершілік сананы жастар бойына дарыту;
Дамытушылық мақсаты: қазақ халқының ұлттық тәлім – тәрбиесіндегі өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру.
Сабақтың түрі: 1 бөлім – сайыс сабақ, 2 сабақ – концерт.
Сабақтың әдісі: баяндау, практикалық, көрнекілік, проблемалық.

Сабақтың барысы.
1. Ұйымдастыру. Үш топқа бөліп, сабақтың бағытымен таныстыру
2. Өткен сабақты бекіту. Сайыс түрінде жүргізіледі.

А) Жәрмеңке өткізу. Адамгершілік тақырыбына байланысты, қандай кітаптар, кітапшалар кездестіргеніміз жайлы мәлімдеу. Ол кітаптарды кітап бұрышына қою.

Б) Көкпар ойыны. Дорбадан оюлы карточкалар алу арқылы әр топ тиісінше сұрақтарға жауап береді:
1. Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз не?
2. Адамгершілік тәрбиесінің мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.
3. Адамгершілік сана - сезім дегеніміз не?
4. Ұлтжандылық, елжандылық дегеніміз не?
5. Адамгершілік мінез - құлық жайлы, әдеттер жайлы не білесіз?
6. Оқушыларды ерлікке, батырлыққа тәрбиелеу қалай жүреді?
7. Адалдық, шыншылдық дегеніміз не?
8. Достыққа, халықтар достығына тәрбиелеу қалай жүреді?
9. Адамды құрметтеуге тәрбиелеу туралы не білесіз?
10. Салауатты өмір салтын орнықтыру дегеніміз не?
11. Елбасымыздың студент жастарына үндеуіне салауатты өмір салты туралы не деген?
12. Жалпы білім беретін орта мектептерде зиянды заттарды қолдануды болдырмау туралы оқу бағдарламасы қашан қабылданды?
13. Дене тәрбиесінің міндеттерін ата?
14. Дене тәрбиесінің құралдары.
15. Дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары.
16. Жыныстық тәрбие дегеніміз не?
17. Отбасылық үйелмендік өмірге дайындық дегенді қалай түсінесіз?
18. Достық мұра, жанұя тәрбиесі туралы Абайдың өлеңдерінен мысал келтіру.
19. Жанұядағы ата - ананың рөлі қандай?
20. Достық мәселесін қалай түсінесіз?

В. Практикалық жұмыс. Үстелге қойылған оқулықтарды пайдалану
1. Ы. Алтынсариннің адамгершілік тақырыбына жазған әңгімесінен көрініс қою.
2. Мақал - мәтелді ым - ишарамен көрсету. Адамгершілік тақырыбы бойынша.
3. Жағдаят көрсету. Басқа топ шешімін айтады.
Ерлікке, батырлыққа, достыққа тәрбиелеу, адамды құрметтеу сезімін қалыптастыруға арналған материалдарды оқулықтан тауып дәлелдеу.
3 топтан 3 оқушы 5 минут дайындалып, айтып түсіндіреді.

Г. Мақал - айтыс. Ойын. Кім айтты?
Әр топтан асықтың түсі бойынша жұмыс ұйымдастырады:
1. сыныптан тыс жұмыс (3)
2. этикалық әңгіме (4)
3. ата - аналармен жұмыс (10)
(Оқушылар дайындалғанша, мәнерлер оқу сайысы, өлеңдер, тыйым сөздер айтылады)
3. Сайыс қорытындысы, жинақтау, бекіту, бағалау (бірін - бірі бағалау)
4. Сабақ - концерт.
Халықтың жазу - сызуды білмеген дәуірінің өзінде де өсер ұрпақты жан - жақты тәрбиелеу отбасының, бүкіл елдің бірлесе атқарған ісі болған. Міне, осы тәрбие жөніндегі халықтың ой - түйіннің, тәжірибесінің жиынтығын халық педагогикасы дейміз.
Қазақ халық ата - баба өнегесін пір тұтқан. Қазақта баланы отбасы ғана емес, бүкіл ауыл болып тәрбиелеген.
Қазіргі кезеңде оқу тәрбие процесінде халық педагогикасын пайдалану кең өріс алуда. Ол өзіміздің тәуелсіздік алуымызбен, салт дәстүрімізді, болысымыздың қайта тірілтуімен тығыз байланысты.
Халқымыздың атадан балаға қалдырған халықтық педагогикасында ғасырлар бойы жинақталған бай тәжірибесі, бала ұрпақ, жастар арасындағы тәрбие мақсаттары жатыр.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 364
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дене жаттығуларына үйрету әдістемесі. Гимнастика
Дене жаттығуларына үйрету әдістемесі. Гимнастика
Дененің даму қасиеттерін іс - тәжірибе барысында пайдалана білуіне мүмкіндік жасауға үйрету. Топпен және ұжымдық жұмыс жасау арқылы, қатынас мәдениеті, адамгершілік құндылықтарын дұрыс қалыптастыруға бағыттау. Қозғалыс қимылдарын дамытып, дене
8 - сыныбының жылдық тәрбие жоспары
8 - сыныбының жылдық тәрбие жоспары
Тәрбие тұжырымдамасының бағыттарын басшылыққа ала отырып жасалған 2019 - 2020 оқу жылының 8 - сыныбының жылдық тәрбие жоспары
Тәрбиенің ең тамаша мектебі - отбасы
Тәрбиенің ең тамаша мектебі - отбасы
Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру. Жанұядағы ата - ана және бала арасындағы қарым - қатынасты нығайту
Тәрбие саласындағы 12 бағыт
Тәрбие саласындағы 12 бағыт
Жамбыл обылысы, Жуалы ауданы Б.Момышұлы ауылы, Г. Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназияның қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Кемпрекова Жанар Жансериковна
Тәрбие басы - тал бесік
Тәрбие басы - тал бесік
Маңғыстау облысы Жаңаөзен мектеп - гимназиясы Раметулла Злиха Максутқызы
Адамгершілік құндылықтар
Адамгершілік құндылықтар
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Сарға селосы, Жанкелдин атындағы орта мектебі Бақыт Жантілеуова Ізімқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×