Қазақстан тарихын инновациялық әдістемелік оқыту жолдары
Қазақстан тарихын инновациялық әдістемелік оқыту жолдары
Оқытуды саралау - интерактивті модульдік оқыту технологиясы Қазақстан тарихы сабақтарын ұйымдастырудың маңызды факторларының бірі
М. М. Жанпейісова бойынша білімді толық меңгерту әдістемесіндегі мұғалімнің жүйеде құрылатын жұмысы: оқу модулі - оқу ақпаратының біршама дербес блогы, оған оқу мақсаты мен міндеттері, әдістемелік нұсқаулар, шамамен алғандағы іс - әрекеттер негізі, оқу қызметін атқару жетістігін бақылау (өзін - өзі бақылау) құралдары енеді.
Мақсаты: оқу үрдісінде оқушының шығармашылығын дамытуға қолайлы жағдай туғызу және оны іске асырудың педагогикалық шарттарын айқындап, оңтайлы формаларын дайындау.
Міндеттері: жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру; таным үрдістерін дамыту; сөздік қорын дамыту; өзара көмек және бірге бастан өткізу; оқу себептілігін өзгерту; оқу пәні Қазақстан тарихының ішкі мазмұнын оқушының ойлау, іздену үрдісіне сәйкестендіріп құру; ұстаздың дайын білімді жеткізуші қызметінен оқушыны ойландыру, іздендіру, танып білуге өздігінен талаптандыру қызметіне көшу; оқушының алған ББД іс жүзінде қолдана білу, білім сапасын арттыруға қолайлы жағдай туғызудың бір жолы - интерактивтік модульдік оқыту технологиясы; («кесте 1»)
Қазақстан тарихы. 6 - сынып
Модуль №1. Сақтар /6 сағат/
Осыдан келіп мұғалімнің жұмысы мынадай жүйеде құрылады:
- оқушыларды оқытудың мақсатымен таныстыру; сыныпта берілген блок (мазмұны бойынша жақын) тарау бойынша жалпы оқыту модулінің мазмұнымен таныстыру; мұғалімнің материалды қысқаша түсіндіру (сызба, график, кесте және т. б.); оқушыға оқу материалын зерттеу жұмысы негізінде беру; оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтың қарым - қатынас негізінде оқушының танымдық іс - әрекетін ұйымдастыру; жалпы тарауды, тақырыпты 4 - 7 рет қайталау негізінде оқу материалын меңгерту; барлық тақырып бойынша тест ( сынақ, сынақ хат, бақылау жұмысы т. б. ) жүргізу;
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы
«Кеңес Одағының Батыры И. М. Бережной атындағы
Келлер орта мектебі»КММ У. У. Касымова
Толық нұсқасын жүктеу
Оқытуды саралау - интерактивті модульдік оқыту технологиясы Қазақстан тарихы сабақтарын ұйымдастырудың маңызды факторларының бірі
М. М. Жанпейісова бойынша білімді толық меңгерту әдістемесіндегі мұғалімнің жүйеде құрылатын жұмысы: оқу модулі - оқу ақпаратының біршама дербес блогы, оған оқу мақсаты мен міндеттері, әдістемелік нұсқаулар, шамамен алғандағы іс - әрекеттер негізі, оқу қызметін атқару жетістігін бақылау (өзін - өзі бақылау) құралдары енеді.
Мақсаты: оқу үрдісінде оқушының шығармашылығын дамытуға қолайлы жағдай туғызу және оны іске асырудың педагогикалық шарттарын айқындап, оңтайлы формаларын дайындау.
Міндеттері: жеке тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыру; таным үрдістерін дамыту; сөздік қорын дамыту; өзара көмек және бірге бастан өткізу; оқу себептілігін өзгерту; оқу пәні Қазақстан тарихының ішкі мазмұнын оқушының ойлау, іздену үрдісіне сәйкестендіріп құру; ұстаздың дайын білімді жеткізуші қызметінен оқушыны ойландыру, іздендіру, танып білуге өздігінен талаптандыру қызметіне көшу; оқушының алған ББД іс жүзінде қолдана білу, білім сапасын арттыруға қолайлы жағдай туғызудың бір жолы - интерактивтік модульдік оқыту технологиясы; («кесте 1»)
Қазақстан тарихы. 6 - сынып
Модуль №1. Сақтар /6 сағат/
Осыдан келіп мұғалімнің жұмысы мынадай жүйеде құрылады:
- оқушыларды оқытудың мақсатымен таныстыру; сыныпта берілген блок (мазмұны бойынша жақын) тарау бойынша жалпы оқыту модулінің мазмұнымен таныстыру; мұғалімнің материалды қысқаша түсіндіру (сызба, график, кесте және т. б.); оқушыға оқу материалын зерттеу жұмысы негізінде беру; оқушылардың әрбір сабақта іс-әрекетін бағалау үшін диалогтың қарым - қатынас негізінде оқушының танымдық іс - әрекетін ұйымдастыру; жалпы тарауды, тақырыпты 4 - 7 рет қайталау негізінде оқу материалын меңгерту; барлық тақырып бойынша тест ( сынақ, сынақ хат, бақылау жұмысы т. б. ) жүргізу;
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы
«Кеңес Одағының Батыры И. М. Бережной атындағы
Келлер орта мектебі»КММ У. У. Касымова
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Әдістемелік бірлестік туралы ереже
Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі (БМ) әдістемелік қызметтің негізгі құрылымдық бөлігі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу - тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды
Мектептердегі әдістемелік бірлестіктердің қызметін ұйымдастыру және жоспарлау
Әдістемелік жұмыс – бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі, ол әрбір мұғалім мен тәрбиешінің біліктілігін, кәсіби
Мектептегі әдістемелік жұмыс
Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың алгоритміне төмендегілер кіреді: - Оқу - әдістемелік және педагогикалық - ұйымдастыру құжаттарын дайындау; - Мектеп әкімшілігінің әдістемелік жұмыс жүйесінде күн тәртібіндегі негізгі мәселелерді көтере білуі;
Қазіргі заманда білім беруде жаңа технологиялар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы «№3 орта мектебі» ММ биология пәні мұғалімі Адамьянова Шолпан Советовна
Мектептің әдістемелік жұмысын басқару мен ұйымдастырудың моделі
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, «№13 жалпы білім беретін бастауыш мектеп» мемлекеттік мекемесінің директордың әдістемелік жөніндегі орынбасары Рыскалыева Калдыгул Ондасыновна
Әдістемелік жұмыстар туралы
Әдістемелік жұмыс – бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.