Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары
1. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялы тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген *Ж: өзара қарым - қатынас стилі бойынша
2. Адам дамуына тәрбиенің жетекші ықпал етуінің себебі неде болуы мүмкін. *Ж: тәрбие беру процесінің мазмұны; тәрбие беру процесіндегі жетістіктер; тәрбие беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы жетістіктер
3. Адам дамуына тәрбиенің жеткілікті ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін.:*тәрбие беру процесінің мазмұны; тәрбие беру процесіндегі олқылықтар; тәрбие беру процесінің мазмұны мен, ұйымдастыруындағы олқылықтар
4. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғашқы болып сақталатын жады түрі *Ж: эпизодты
5. Адамгершілік тәрбиесі: *Ж: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру
6. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері *Ж: адамдарға құрмет сезімін дамыту
7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеті *Ж: Адамдарға құрмет сезімін дамыту
8. Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тәрбие – бұл Ж: тәрбиенің бағыты
9. Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі *Ж: білім
10. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыруы ол *Ж: білім
11. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александер) *Ж: талқылау
12. (Александер) *Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу.*Ж: диалог
13. (Александер) *Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:*Ж: нұсқаулық/мазмұндама
14. (Александер) *Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.*Ж: декламация
15. (Александер) *Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау. Ж: механикалық есте сақтау
16. АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы *Ж: оқу мен талдау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру
17. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау. *Ж: үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
18. Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі *Ж: тұқым қуалаушылық
19. Аударма жасау, интерпретация, экстрапозицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі *Ж: түсіну
20. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип *Ж: мақсаттылық
21. Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі *Ж: зерттеушілік әңгіме
22. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шеш... қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу...*Ж: жаттығу
23. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі *Ж: түсіндіру
24. Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз құлықтарын елемеу немесе жаза қолдану.*Ж: оперантты шарттылы
25. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі.
* Ж: Оқушыларды өзін - өзі бағалауға қатыстыру, Оқушылармен тиiмдi керi байланысты қамтамасыз ету; Оқушылардың өзiндiк оқуға белсендi қатысуы; Бағалау нәтижелерiн ескере отырып, оқытуды өзгерту; Оқушылардың өздерiн – өздерi бағалай алуы және өздерiнiң оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсiнудiң қажеттiлiгi.
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары. жүктеу
1. Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялы тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген *Ж: өзара қарым - қатынас стилі бойынша
2. Адам дамуына тәрбиенің жетекші ықпал етуінің себебі неде болуы мүмкін. *Ж: тәрбие беру процесінің мазмұны; тәрбие беру процесіндегі жетістіктер; тәрбие беру процесінің мазмұны мен ұйымдастыруындағы жетістіктер
3. Адам дамуына тәрбиенің жеткілікті ықпал етпеуінің себебі неде болуы мүмкін.:*тәрбие беру процесінің мазмұны; тәрбие беру процесіндегі олқылықтар; тәрбие беру процесінің мазмұны мен, ұйымдастыруындағы олқылықтар
4. Адам тәжірибесінің толық тізімі алғашқы болып сақталатын жады түрі *Ж: эпизодты
5. Адамгершілік тәрбиесі: *Ж: жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру
6. Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері *Ж: адамдарға құрмет сезімін дамыту
7. Адамгершілік тәрбиесінің міндеті *Ж: Адамдарға құрмет сезімін дамыту
8. Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тәрбие – бұл Ж: тәрбиенің бағыты
9. Адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нәтижесі *Ж: білім
10. Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңғыруы ол *Ж: білім
11. «Ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу» сипаттамасына тән білімді игеру үлгісі (Александер) *Ж: талқылау
12. (Александер) *Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып, таңдауды қысқартуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді» тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу.*Ж: диалог
13. (Александер) *Оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу, сонымен бірге фактілерді, қағидаттар мен рәсімдерді түсіндіру:*Ж: нұсқаулық/мазмұндама
14. (Александер) *Тестілеу үшін дайындалған сұрақтар арқылы немесе бұрын өткендерді еске түсіруге ынталандыру үшін сұрақта берілген сілтемелерге сүйене отырып, жауапты ойлауға жол сілтеу арқылы жинақталған білім мен ұғымдарды толықтыру.*Ж: декламация
15. (Александер) *Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау. Ж: механикалық есте сақтау
16. АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы *Ж: оқу мен талдау мақсатында оқушылардың жұмысын алмастыру
17. Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау. *Ж: үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау
18. Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі *Ж: тұқым қуалаушылық
19. Аударма жасау, интерпретация, экстрапозицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі *Ж: түсіну
20. Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип *Ж: мақсаттылық
21. Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі *Ж: зерттеушілік әңгіме
22. Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шеш... қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу...*Ж: жаттығу
23. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі *Ж: түсіндіру
24. Б. Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз құлықтарын елемеу немесе жаза қолдану.*Ж: оперантты шарттылы
25. Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі.
* Ж: Оқушыларды өзін - өзі бағалауға қатыстыру, Оқушылармен тиiмдi керi байланысты қамтамасыз ету; Оқушылардың өзiндiк оқуға белсендi қатысуы; Бағалау нәтижелерiн ескере отырып, оқытуды өзгерту; Оқушылардың өздерiн – өздерi бағалай алуы және өздерiнiң оқуын қалай жақсартуға болатындығын түсiнудiң қажеттiлiгi.
Педагогика, оқыту әдістемесінің тапсырмалары. жүктеу
Жаңалықтар
Қазіргі педагогикадағы тәрбие әдістері, құралдары
Тәрбие - күрделі әрі ұзақ процесс. Оған белгілі бір дәрежеде білім, тәжірибе, шеберлік қажет. Ондай болмаған жағдайда тәрбие саласында белгілі бір нәтижеге қол жеткізу қиындыққа түседі. Сондықтан да біз тәрбиені шығармашылық жұмыстарының жемісі деп
8 - сыныбының жылдық тәрбие жоспары
Тәрбие тұжырымдамасының бағыттарын басшылыққа ала отырып жасалған 2019 - 2020 оқу жылының 8 - сыныбының жылдық тәрбие жоспары
Көркем - сурет балалар мектебіндегі «Өнерлі жас» тобының 2019 - 2020 оқу жылының тәрбие жоспары
Көркем - сурет балалар мектебіндегі «Өнерлі жас» тобының 2019 - 2020 оқу жылының тәрбие жоспары
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары 2019 - 2020 оқу жылы
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары 2019 - 2020 оқу жылы І жарты жылдық
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.