Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту
Арыс қалалық білім бөліміне қарасты М. Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің жанынан ашылған шағын орталық « Балауса» балабақшасының тәрбиешісі А. Жарқынбекованың «Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту» тақырыбындағы баяндамасы
Жоспар.
І. Кіріспе
Отбасы және балабақша.
ІІ. Негізгі бөлім
Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту.
ІІІ. Қорытынды
«Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту».
Мемлекетіміз тәуелсіздігін алып, өз алдына іргелі ел болғалы барлық салада көптеген өзгерістер мен дамулар жүруде. Яғни қазіргі уақытта мемлекетіміз барлық әлеуметтік және басқада салаларға көптеген талаптар қоюда. Нақтырақ айтатын болсақ, әлемдік дамуына сай, білімді біліктілігі мен шығармашылық белсенділігі жетілген, жан - жақты мамандар дайындау міндеті тұр. Елбасының Қазақстан халқына жолдауында айтылғандай « Барлық Қазақстандықтардың алдында тұрған басты міндет – Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына қосу».
2008 - 2009 жылғы Елбасының « 100 мектеп, 100 аурухана» бағдарламасы бойынша көптеген облыс, аудан - ауылдарда мектептер мен балабақшалар ашылуда. Тәрбие мен білім беру ең алғаш балабақшадан басталды. Адам бойындағы қабілетті дамытып, олардың өсуіне жол ашу адамның рухани күшін нығайтып, өзін - өзі табуына көмектеседі. Адам өз болмысымен тануға ұмтылуына көмектесіп, тереңде жатқан талап тілегін қабілетін дамытады. Сол арқылы оған толыққанды өмір сүру үшін жаңа рухани күш беру білім мен тәрбиенің ең басты мақсаты болып табылады.
Дұрыс тәрбие – балаға өмір бойы азық. Сол тәрбиеші ұйымдастыратын басты тұлға тәрбиеші болса, ал отбасында ата - ана.
Отбасы мен балабақшаның басты мақсаты – саналы да тәрбиелі, білімді жас ұрпақ тәрбиелеу. Бала тәрбиесіне тәрбиеші жұмысының қай саласын алсақ та бәрінде табысқа жетудің негізі – тәрбиеленушінің жан - жақты болуы.
Жоспар.
І. Кіріспе
Отбасы және балабақша.
ІІ. Негізгі бөлім
Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту.
ІІІ. Қорытынды
«Баланың ақыл - ой белсенділігін дамыту».
Мемлекетіміз тәуелсіздігін алып, өз алдына іргелі ел болғалы барлық салада көптеген өзгерістер мен дамулар жүруде. Яғни қазіргі уақытта мемлекетіміз барлық әлеуметтік және басқада салаларға көптеген талаптар қоюда. Нақтырақ айтатын болсақ, әлемдік дамуына сай, білімді біліктілігі мен шығармашылық белсенділігі жетілген, жан - жақты мамандар дайындау міндеті тұр. Елбасының Қазақстан халқына жолдауында айтылғандай « Барлық Қазақстандықтардың алдында тұрған басты міндет – Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына қосу».
2008 - 2009 жылғы Елбасының « 100 мектеп, 100 аурухана» бағдарламасы бойынша көптеген облыс, аудан - ауылдарда мектептер мен балабақшалар ашылуда. Тәрбие мен білім беру ең алғаш балабақшадан басталды. Адам бойындағы қабілетті дамытып, олардың өсуіне жол ашу адамның рухани күшін нығайтып, өзін - өзі табуына көмектеседі. Адам өз болмысымен тануға ұмтылуына көмектесіп, тереңде жатқан талап тілегін қабілетін дамытады. Сол арқылы оған толыққанды өмір сүру үшін жаңа рухани күш беру білім мен тәрбиенің ең басты мақсаты болып табылады.
Дұрыс тәрбие – балаға өмір бойы азық. Сол тәрбиеші ұйымдастыратын басты тұлға тәрбиеші болса, ал отбасында ата - ана.
Отбасы мен балабақшаның басты мақсаты – саналы да тәрбиелі, білімді жас ұрпақ тәрбиелеу. Бала тәрбиесіне тәрбиеші жұмысының қай саласын алсақ та бәрінде табысқа жетудің негізі – тәрбиеленушінің жан - жақты болуы.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
5 - 6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
5 - 6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту. Болашақ ұрпақтың танымдылық белсенділігін дамыту ақыл - ой тәрбиесінің бip міндеті ретінде күш бүгінге дейін күн тәртібінен
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда жаңа технологиялардың оқушылар белсенділігін арттыруға ықпалы
Екібастұз қаласы, «№11 жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Н. М. Мусабекова
Бізге тыным таппайтын аралардан гөрі, өзінше ойлай білетін мамандар көбірек керек
№ 1 Негізгі мектебі, Ерейментау қаласы Математика пәнінің мұғалімі Шайзина Раиса Дұйсембайқызы
0 – 5 жасқа дейінгі балалардың ақыл-ойының даму ерекшелігі мен физиологиялық, психологиялық көрсеткіштерінің диагностикалық маниторингісі
ШҚО Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы Балабақша тәрбиешісі:Тлегенова Ләззат Едилханқызы
География пәнінен ҰБТ - ге дайындау тәжірибемнен
Атырау облыс, Қызылқоға ауданы, Қоныстану селосы, Жаңашаруа қазақ орта мектебі география пәнінің мұғалімі Қабдол Гулшарида Аманғалиқызы
5-6 жасар балалардың ойын арқылы сөйлеу тілін дамыту және сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша құзыреттілікті меңгерту
6-7 жастағы балалардың танымдық белсенділігін дамыту балабақшадағы педогогтардың үлесіне тиіп, үйымдастыру шеберлігімен тікелей байланысты. Сондықтан бүгінгі күні тәрбиеші-педогог мамандарына түпкілікті білім берумен қатар, кәсіби іс-әрекетінің
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.