Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты
Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты
Бүгінгі күні жеке тұлғаны дамытуға бағдарланған, ізгілікті, шынайы демократиялық нышандағы бүкіл адамзаттық құндылықтарды алға шығаратын білім беру жүйесін қалыптастыруда ірі-ірі қадам жасалынуда. Есімі баршамызға белгілі «аққан жұлдыз» атанған Ш.Уәлиханов «Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет» деген болатын. Қазір біз азаттық алған, Тәуелсіздігімізге 20 жыл толған егемен елміз.
Ал Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе – білім беру, ғылымды дамыту, өркениет біткеннің өзегі – білім, ғылым, тәрбие екеніне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп екендігі баршаға мәлім.
Қазақстандық мектептерді жаңарту тұжырымдамасы жалпы бiлiм берудің басым бағыттарын, оқушы мен мұғалімнің өзара ынтымақтастығы үлгiсiн білім беру үрдісінде қалыптастыру мен әртүрлі оқу - iс-әрекетін қамтитын оқыту әдiстерiнiң үйлесiмдiлiгi негiзiнде жүзеге асырылуы тиіс екендiгiн анықтап беріп отыр. Бұл басым бағыттар мектепте бiлiм беруді дамытуға негіз болады. Осыған орай мектептің әр сатысында оқыту мен тәрбие берудің мақсаты, бiлiм мазмұнын iрiктеу ұстанымдары, сондай-ақ, оқушылардың дайындық сапасын бағалау тәсiлдерi нақтыланады.
Қаламыздағы білім ошақтарының бірі - 91-орамда орналасқан №10 орта мектебі. Бүгінгі таңда мектептің алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Мектепте қазіргі кезде 425 бала білім алып, 3 жаспен 5 жас аралығындағы балаларға арналған «Балдәурен» шағын орталығында 25 бала тәрбиеленуде.
Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру – педагогикалық ұжымның барлық мүшелерінің бірігуін талап етеді. Тұлғаға бағытталған білім - оқушылардың тұлғалық ерекшеліктері ашылатын, қасиеттері қалыптасатын, мүмкіндіктері жүзеге асырылатын оқыту жағдайы. Әр оқушының болмысы арқылы дамытушылық, шығармашылық ойлау, өз бетінше шешім қабылдау қабілетінің қалыптасуы тиіс.
Осы орайда мектептің бүгінгі бет бейнесін жаңа қырынан көрсетіп келе жатқан №10 орта мектеп ұжымының өткен оқу жылында жеткен жетістіктері аз емес. Білім шаңырағындағы әлеуметі мықты, интеллектуалдық қабілеті, кәсіби білігі жоғары ұстаздар ұжымның 51 %-ын құрайды.
Мектепте оқушылардың ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін таныту және дамыту, шығармашылық сипаттағы жеке тұлғаларды тәрбиелеу жұмыстарын жүргізу мақсатында «Жас өркен» оқушылар ғылыми қоғамы жұмыс жасайды. Осы ғылыми-ізденіс қоғамы мүшелерінің, 10А сынып оқушысы Әлішерова Ақеркенің «Ұлытау жер-су аттарының қойылу ерекшеліктері», 6А сынып оқушысы Есенгалиева Гулімнің «Фразеологизмы русского языка», 9В сынып оқушысы Сейтбатталова Назираның Стиль «РЕТРО» тақырыптарындағы ғылыми - ізденіс жұмыстары ҚР кіші ғылым академиясында Алматы облыстық 20-шы ғылыми-практикалық конференциясында қорғалып, арнайы жинаққа енгізілді. 13 оқушы республикалық «Русский медвежонок» зияткерлік сайысында жүлделі 1,2 – орындарға, 5 оқушы қалалық пән олимпиадасында жүлделі 1, 2 орындарға ие болса,
Жас музыканттардың 45 Облыстық конкурсында 3Б сынып оқушысы (скрипкашы) Мурзатова Лейла І орынды, ІІ облыстық Махамбет оқуларында «Ұлы арман» номинациясы бойынша 9А сынып оқушысы Тоқтамысова Қуаныш ІІ орынды, «Шағын қалалардың қолдауына мемлекет арнайы саясат қолдануы қажет» тақырыбында өткізілген «Дебат-2010» аймақтық пікірталас сайысында мектеп оқушыларынан құрылған «Ақиқат тобы» ІІ орынды, Қарағанды қаласында өткізілген «Көшбасшы заңгер» зияткерлік ойынына қатысқан 11А сынып оқушысы Жаңабай Айдана 2 дәрежелі дипломды, 5А сынып оқушысы Қалжанов Ораз Болгария және Түркия мемлекеттерінде өткен халықаралық таэквандо байқауында І орынды қанжығасына байлады.
«Дидар» телеарнасының ұйымдастыруымен өткізілген Ел Тәуелсіздігінің 20 жылдығына арналған «Батырлар жырын жатқа айтам…» бағдарламасына 5Б сынып оқушысы Зейнел Нұрсұлтан жыл бойы қатысып, телеарнаның Алғыс хатымен марапатталды.
Бүгінгі күні жеке тұлғаны дамытуға бағдарланған, ізгілікті, шынайы демократиялық нышандағы бүкіл адамзаттық құндылықтарды алға шығаратын білім беру жүйесін қалыптастыруда ірі-ірі қадам жасалынуда. Есімі баршамызға белгілі «аққан жұлдыз» атанған Ш.Уәлиханов «Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет» деген болатын. Қазір біз азаттық алған, Тәуелсіздігімізге 20 жыл толған егемен елміз.
Ал Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған келесі мәселе – білім беру, ғылымды дамыту, өркениет біткеннің өзегі – білім, ғылым, тәрбие екеніне ешкімнің таласы жоқ. Осы орайда білім ордасы мектеп екендігі баршаға мәлім.
Қазақстандық мектептерді жаңарту тұжырымдамасы жалпы бiлiм берудің басым бағыттарын, оқушы мен мұғалімнің өзара ынтымақтастығы үлгiсiн білім беру үрдісінде қалыптастыру мен әртүрлі оқу - iс-әрекетін қамтитын оқыту әдiстерiнiң үйлесiмдiлiгi негiзiнде жүзеге асырылуы тиіс екендiгiн анықтап беріп отыр. Бұл басым бағыттар мектепте бiлiм беруді дамытуға негіз болады. Осыған орай мектептің әр сатысында оқыту мен тәрбие берудің мақсаты, бiлiм мазмұнын iрiктеу ұстанымдары, сондай-ақ, оқушылардың дайындық сапасын бағалау тәсiлдерi нақтыланады.
Қаламыздағы білім ошақтарының бірі - 91-орамда орналасқан №10 орта мектебі. Бүгінгі таңда мектептің алдына қойып отырған басты міндеттерінің бірі қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.
Мектепте қазіргі кезде 425 бала білім алып, 3 жаспен 5 жас аралығындағы балаларға арналған «Балдәурен» шағын орталығында 25 бала тәрбиеленуде.
Бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру – педагогикалық ұжымның барлық мүшелерінің бірігуін талап етеді. Тұлғаға бағытталған білім - оқушылардың тұлғалық ерекшеліктері ашылатын, қасиеттері қалыптасатын, мүмкіндіктері жүзеге асырылатын оқыту жағдайы. Әр оқушының болмысы арқылы дамытушылық, шығармашылық ойлау, өз бетінше шешім қабылдау қабілетінің қалыптасуы тиіс.
Осы орайда мектептің бүгінгі бет бейнесін жаңа қырынан көрсетіп келе жатқан №10 орта мектеп ұжымының өткен оқу жылында жеткен жетістіктері аз емес. Білім шаңырағындағы әлеуметі мықты, интеллектуалдық қабілеті, кәсіби білігі жоғары ұстаздар ұжымның 51 %-ын құрайды.
Мектепте оқушылардың ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін таныту және дамыту, шығармашылық сипаттағы жеке тұлғаларды тәрбиелеу жұмыстарын жүргізу мақсатында «Жас өркен» оқушылар ғылыми қоғамы жұмыс жасайды. Осы ғылыми-ізденіс қоғамы мүшелерінің, 10А сынып оқушысы Әлішерова Ақеркенің «Ұлытау жер-су аттарының қойылу ерекшеліктері», 6А сынып оқушысы Есенгалиева Гулімнің «Фразеологизмы русского языка», 9В сынып оқушысы Сейтбатталова Назираның Стиль «РЕТРО» тақырыптарындағы ғылыми - ізденіс жұмыстары ҚР кіші ғылым академиясында Алматы облыстық 20-шы ғылыми-практикалық конференциясында қорғалып, арнайы жинаққа енгізілді. 13 оқушы республикалық «Русский медвежонок» зияткерлік сайысында жүлделі 1,2 – орындарға, 5 оқушы қалалық пән олимпиадасында жүлделі 1, 2 орындарға ие болса,
Жас музыканттардың 45 Облыстық конкурсында 3Б сынып оқушысы (скрипкашы) Мурзатова Лейла І орынды, ІІ облыстық Махамбет оқуларында «Ұлы арман» номинациясы бойынша 9А сынып оқушысы Тоқтамысова Қуаныш ІІ орынды, «Шағын қалалардың қолдауына мемлекет арнайы саясат қолдануы қажет» тақырыбында өткізілген «Дебат-2010» аймақтық пікірталас сайысында мектеп оқушыларынан құрылған «Ақиқат тобы» ІІ орынды, Қарағанды қаласында өткізілген «Көшбасшы заңгер» зияткерлік ойынына қатысқан 11А сынып оқушысы Жаңабай Айдана 2 дәрежелі дипломды, 5А сынып оқушысы Қалжанов Ораз Болгария және Түркия мемлекеттерінде өткен халықаралық таэквандо байқауында І орынды қанжығасына байлады.
«Дидар» телеарнасының ұйымдастыруымен өткізілген Ел Тәуелсіздігінің 20 жылдығына арналған «Батырлар жырын жатқа айтам…» бағдарламасына 5Б сынып оқушысы Зейнел Нұрсұлтан жыл бойы қатысып, телеарнаның Алғыс хатымен марапатталды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Заманауи технологияларды білім беруде пайдалану
Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, жаңа дәуірдің күн тәртібінде тұрған мәселе - білім беру, ғылымды дамыту. Өркениет біткеннің өзегі, ғылым, тәрбие екендігіне ешкімнің таласы жоқ.
Қазақ әдебиетін оқытуда студенттердің құзыреттіліктерін арттыру
Сапалы білім алған, танымдылығы жоғары, құзыретті, бәсекелестіктің қайсыбір мықты тегеурініне төтеп бере алатын студенттер ғана болашақтың кілтін аша алады. Еліміздің жаһандық дүниеде даралануы білімді, жігерлі, ұлттық санасы рухани бай жас ұрпақ
Нәтижеге бағытталған білім беру моделіндегі білім беру сапасын жетілдірудің жаңа бағыттары
Білім – адамзаттың терең және үйлесімді дамуын бекітетін құралдардың бірі. әрбір тарихи кезеңде, қоғамда туындаған талаптарға сай келешек ұрпаққа берілетін білімнің мәніне жаңа сипат беріліп, жаңа ұстанымдар қарастырылуда.
Мысалды оқытуда қолданатын тиімді әдіс - тәсілдер
Мысалды оқытуда қолданатын тиімді әдіс - тәсілдер
Жеке тұлғаны қалыптастыруда жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану
Жақсыбай Ардақ Ермекқызы Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, Саға мектеп – бала бақшасы биология пәні мұғалімі
Бейінді оқыту-жеке тұлғаны дамыту құралы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №170 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Әбдіхалықова Жайнагүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.