Білімділер поралы

Физика жылдық тест тапсырмасы 10 сынып

Физика 10 - сынып

● Механика. Кинематика
Механиканың негізгі мақсаты:
А. дененің жылдамдығы мен орын ауыстыруын анықтау
В. дененің қозғалысын векторлық тәсіл арқылы анықтау
С. дененің жылдамдығы мен координатасын уақытқа тәуелді анықтау
Д. дененің қозғалысын траектория ұзындығы арқылы анықтау

Бастапқы және соңғы жылдамдықтардың орташа арифметикалық жылдамдығы нені білдіреді?
А. дененің жүріп өткен жолы мен координатасын
В. жылдамдықтардың өзгерісін
С. жылдамдықтардың қосындысын
Д. Тең үдемелі қозғалыстың орташа жылдамдығын
3. Траекторияның кез келген нүктесінде v_х=v_0х=v_0 cosα_0 болса, 0х осі бойындағы қозғалыс теңдеуі қандай?
А. v_х=v_0х=v_0 cosα_0= const
В. v_х=v_0х=v_0 cosα_0
С. v_х=v_0х=cosα_0= const
Д. v_х=v_0х*t=v_0 cosα_0= const
4. Шеңбер бойымен қозғалатын нүктенің бірлік уақыт ішінде қандай бұрышқа бұрылатынын көрсететін физикалық шама?
А. сызықтық жылдамдық
В. бұрыштық жылдамдық
С. үдемелі қозғалыс жылдамдығы
Д. қозғалыс жылдамдығы

● Динамика
1. Денеге әрекет ететін қорытқы күштің импульсі неге тең?
А. дене жылдамдығының өзгерісіне тең
В. дене үдеуінің өзгерісіне тең
С. дене импульсінің өзгерісіне тең
Д. дене массасының өзгерісіне тең

2. Күнді планетамен жарғастырып тұратын түзу бірдей уақыт аралығында бірдей аудандарды қамтып өтеді:
А. Кеплердің бірінші заңы
В. Кеплердің екінші заңы
С. Кеплердің үшініші заңы
Д. Кеплердің заңдары

3. Бүкіләлемдік тартылыс заңын И. Ньютон 1666 жылы қандай негізгі сүйеніп ашты?
А. Жердің Айды айнала қозғалысын астрономиялық бақылаулардың негізінде
В. Жердің Күнді айнала қозғалысын астрономиялық бақылаулардың негізінде
С. Айдың Күнді айнала қозғалысын астрономиялық бақылаулардың негізінде
Д. Айдың Жерді айнала қозғалысын астрономиялық бақылаулардың негізінде

4. Табиғаттың ілгері заңдарының бірі – импульстің сақталу заңы ненің салдары болып табылады?
А. Ньютонның екінші және үшінші заңдарының салдары
В. Ньютонның біріншіші және үшінші заңдарының салдары
С. Ньютонның екінші және бірінші заңдарының салдары
Д. Ньютонның бірінші, екінші және үшінші заңдарының салдары
5. Егер сыртқы күштердің импульс моменті нөлге тең болса, онда дененің импуль моменті L шамасы және бағыты:
А. өзгереді
В. бұрыштық жылдамдыққа тең болады
С. тұрақты болып қалады
Д. инерция моментіне тең болады
6. Айналмалы қозғалыстың кинетикалық энергиясын есептеуге мүмкіндік беретін формуланы анықта:
А. Wайн=Jω/2
В. Wайн=(Jω^2)/2
С. W=(Rω^2)/2
Д. W=(Jv^2)/2
7. Денеге түсірілген күштердің қорытқы моментіне тура пропорционал, ал дененің инерция моментіне кері пропорционал болатын шама:
А. айналмалы қозғалыстағы дене үшін жазылған Ньютонның бірінші заңы
В. айналмалы қозғалыстағы дененің бұрыштық үдеуі
С. айналмалы қозғалыстағы дене үшін жазылған Ньютонның үшінші заңы
Д. үдемелі қозғалыстағы дене үшін жазылған Ньютонның екінші заңы
8. Динамикалық процестің сызықтық және бұрыштық үдеулері жоқ кездегі дербес жағдай болып табылатын процестер?
А. кинематикалық процестер
В. динамикалық процестер
С. механикалық процестер
Д. статикалық процестер
8. Радиусы 10 см мыс шар 2 айн/с жиілікпен, оның центрі арқылы өтетін осьті айнала қозғалады. Айналу жылдамдығын 2 есе арттыру үшін қандай жұмыс жасау керек?
А. 34, 1 Дж
В. 34, 2 Дж
С. 34, 3 Дж
Д. 34, 4 Дж

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 60
барлық дауыс бергендер: 6
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 9 қараша 2017 21:59
Duman Kakimzhanov, толық нұсқасын көшір, жауап соңында берілген.
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 302
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 300
Роботтар: 2
Манкентбаева Л.Б. guldana_1701
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика