Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Алтын қақпа

23 мам 2013, Бейсенбі
Категориясы: Бәйге
Тақырыбы: «Алтын қақпа»
Мақсаты:
І. Білімділік: Оқушылардың білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау
ІІ. Дамытушылық: Оқушыларды тапқырлыққа баулып, зейінін, ой – өрісін, белсенділігін
дамытып, білімге құштарлығын арттыру.
ІІІ. Тәрбиелік: Өз білімдеріне деген сенімділіктерін нығайту, қиындықтарды жеңе
білуге тәрбиелеу.
Түрі: Саяхат
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер және слайд.

Барысы: І. Кіріспе
«Алтын қақпа» атты сайыс сабақты өткізуді жөн көрдім. Бұл сайысты өткізейін деп отырған басты мақсатым: Балалардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, өтілген материалдарды бекіту және өз бетінше ізденуге, жеке тұлға ретінде жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Балалар бүгін біз «Информатика» қаласына саяхатқа шығамыз, онда саяхатқа шығу мақсатымыз Егеменді еліміздің ертеңі болып саналатын біздер - бүгінгі біздің сабағымызға арқау болып отырған компьютерді игеру. Компьютердің мүмкіндігі шексіз. Онымен тіл табысқан адам әлемнің әр шалғайынан хабар алып, сол жерлерге еш қиындықсыз тарата алады. Бұл информатика жетістігі.
Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға алып баратын құдіретті күш тек білімге ғана және компьютерлік сауаттылыққа тән.
Компьютерлік сауаттылық бүгіннің де, ертеңнің де талабы. Олай болса біз сол компьютерлік сауаттылықтың алтын кілтін алу үшін информатика қаласына саяхатқа шығайық. Саяхатқа шығуға дайынбыз ба, балалар?
Информатика шаһарына біз саяхатқа шықпас бұрын 3 топқа бөлініп, топ басшысын сайлап алайық.

ІІ. Топты таныстыру кезеңі
І топ «Монитор» топ басшысы:..............................................................................................
ІІ топ «Пернетақта» топ басшысы:..........................................................................................
ІІІ топ «Жүйелі қорап» топ басшысы:......................................................................................
ІІІ кезең. «Ағаш қақпа»
Информатика шаһарына саяхатқа шығу үшін алдымен билет алуымыз керек, ол үшін алдымызда тұрған ағаш қақпаны сұрақтарға жауап беру арқылы ашу керекпіз.

І топ“Монитор”
1. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?
2. Монитор экраны не үшін қажет?
3. Модем дегеніміз не?
4. Қоршаған дүние туралы және онда жүріп жатқан процестер туралы хабарлар мен мағлұматтар...
5. Пернетақтаның негізгі блоктарын ата және міндетін айт.
6. Байт дегеніміз -?

ІІ топ“Пернетақта”
1. Ақпарат алатын көздерді атап айт.
2. Операциялық жүйе не үшін арналған?
3. Қандай жадты жедел жад деп атайды?
4. Есептеуіш техникасының даму тарихы нешеге бөлінеді?
5. Ақпаратты бір белгі тобынан екінші белгі тобына көшіру?
6. Кеңестер Одағының екінші буындығы ЭЕМ - дері қай жылдан бастап шығарыла бастады?

ІІІ топ“Жүйелі қорап”
1. Ақпарат қаншаға бөлінеді?
2. Бір битпен нені кодтауға болады?
3. Компьютер жадына бағдарламалар мен деректерді беруге және кодтауға арналған құрылғы?
4. Арнаулы бағдарламалар не үшін қолданылады?
5. Беббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарлама?
6. Жұмыс орнының негізгі элементтерін ата?

ІV кезең. «Темір қақпа»
- Ал балар біз билеттерімізді алдық ағаш қақпамызды ашайық. Енді біздің ағаш қақпамыздың ішінде темір қақпа тұр оны ашу үшін «Сөз ойла, тез ойла» ойынын ойнайқ, барлық топқа «Информатика» деген сөз беріледі ол сөзден сөз құрау және тез құру керек.

VІ кезең. «Күміс қақпа»
Әр топқа кесте беріледі сол кестенің ішін толтыру керек (интерактивті тақтадан)
І. Топ
Пернетақтаның көмегімен Көшіру, Қиып алу, Кірістіру командаларын қалай шақыруға болады?
Пернетақтаның көмегімен команданы шақыру
Көшіру
Қиып алу
Кірістіру

ІІ топ «Пернетақта»
Объектіні жылжыту мен көшіру әрекеттерінің ретін көрсет. Ерекше әрекеттерді түспен белгіле
Объектіні жылжыту Объектіні көшіру
1. Маус көмегімен объектіні белгіле 1. Маус көмегімен объектіні белгіле
2. ----------------------------------------------- 2.
3. ----------------------------------------------- 3.
4. ----------------------------------------------- 4.

ІІІ топ «Жүйелі қорап»
Объектінің атын өзгерту тәсілдерін жаз.
1 - тәсіл
2 - тәсіл
3 - тәсіл
4 - тәсіл

V кезең «Алтын қақпа» «Информатика – ғылым патшасы»
Практикалық жұмыс
І топ «Монитор» Сызық құралын пайдалана отырып, жайраның суретін салу.
Үсті – басы ине,
Бұл не деген бейне.
Кірпіге ұқсас заты,
Жайра оның аты
ІІ топ «Пернетақта» Сызық құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.
Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді

ІІІ Топ «Жүйелі қорап»
Эллипс және қисық сызық және сызық құралдарын пайдаланып шәйнектің суретін сал.
Ішінде – су,
Үстінде бу. Тоймай жұпар иісіне,
Ішесің сүйсіне

VІ кезең. «Білім кілті» енді білім кілтін алу үшін топ басшылары сайысқа түседі, әр топ басшысына 10 сұрақ беріледі сол сұраққа мүдірмей тез жауап беру керек.

І - топ басшысы ____________
1. Информатика нені зерттейтін ғылым?
2. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата?
3. Меңзерді жолдың басына алып баратын перне?
4. Paint бағдарламасын іске қосу жолдарын ата?
5. Құралдар тақтасында қанша құрал бар?
6. Қосу машинасын ойлап тапқан адам?
7. Деректерді сақтауға қабілетті кристалды ұяшықтар алқабы?
8. Компьютер жады қаншаға бөлінеді?
9. Графикалық редакторға қандай бағдарлама жатады?
10. Бос орын пернесі қандай қызмет атқарады?

ІІ топ басшысы:__________________
1. Ақпарат дегеніміз не?
2. Компьютердің қосымша құрылғыларын ата?
3. Меңзерді жолдың соңына апаратын перне?
4. Таңбашаны екі рет шерткенде не болады?
5. Пернетақтадағы “Delete” пернесі қандай қызмет атқарады
6. Дүние жүзі бойынша 1 - ші бағдарламашы кім?
7. Деректерді ұзақ уақыт сақтауға арналған микросхема?
8. Сыртқы жадтайтын құрылғыларға нелер жатады?
9. Мәтіндік редакторға қандай бағдарламаларды жатқызуға балады?
10. Функционалдық пернелер деп қандай пернелерді атаймыз?
І
ІІ - топ басшысы _______________
1. Ақпарат қаншаға бөлінеді?
2. Компьютер дегеніміз не?
3. F1 - F12 дейінгі пернелерді қандай пернелер дейміз?
4. Ақпаратты кодтау дегеніміз не?
5. Пернетақтадағы “INSERT” пернесі қандай қызмет атқарады
6. Беббидждің машинасына арналған алғашқы бағдарлама?
7 Біздің елдегі бірінші машина?
8. Монитордың айыру мүмкіндігі дегеніміз не?
9. Мәтіннің үзіндісін жылжыту үшін...
10. WORDPAD редакторының негізгі терезе элементтерін ата?

Марапаттау:
Топтағы оқушыларды белсенді қатысқандары үшін мадақтап мақтау қағазымен марапаттау және барлық сұраққа мүдірмей жауап берген топбасшысына мақтау қағазын ұсыну, білім кілтін тапсыру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 978
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Алтын қақпа ойыны
Алтын қақпа ойыны
Оқушылардың төрт түлік мал туралы білгендерін бір жүйеге келтіріп, толықтыру. Олардың адам баласына тигізер пайдасы туралы айту.
"Алтын қақпа" сайысы
"Алтын қақпа" сайысы
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Қайыңды ауылы, «Қайыңды орта мектебі» КММ Жансая Нұрсанова
«Алтын қақпа» сайыс сабағы
«Алтын қақпа» сайыс сабағы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 3 мектеп - интернатының бастауыш сынып мұғалімі Искакова Гүлзада Ибадуллақызы
Қысқаша көбейту формулалары
Қысқаша көбейту формулалары
Қарағанды қаласы Математика - информатика мұғалімі Кулшархан Темиреева
Ондық бөлшектерді көбейту
Ондық бөлшектерді көбейту
Орал қаласы, №34 мектеп - гимназиясының мұғалімі Исмагулова Г.С. Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару.
4-ке көбейту мен бөлу
4-ке көбейту мен бөлу
Санды 4-ке көбейту және бөлуді пысықтау. Оқушылардың кестелік көбейту және бөлуге байланысты білімдерін толықтыру;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×