Білімділер поралы

Үйшік

Үйшік
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Екінші кіші тобы «Бүлдіршін»
Білім саласы: «Таным»
Кіші бөлім: ҚМҰҚ
Мақсаты: Балаларға «биік» «аласа», «бір және көп» ұғымдарын түсіндіру. «Үшбұрыш», «Шаршы» геометриялық пішіндерімен таныстыру. Балалардың сөздік қорларын молайтып, тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Ұйымшыл болуға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, әңгіме, мадақтау.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал - жабдықтар: геометриялық пішіндер, үйдің, бұлттың, күннің, гүлдің суреттері, биік үй, аласа үй, орамал, кірқыстырғыш.
Билингвалдық компонент: үйшік - домик, қоршау - забор, биік - высокий, аласа - низкий.
Сөздік жұмыс:

Мотивациялық - қозғаушы
Балалар шеңберге тұрады.
Армысың алтын күн!
Армысың көк аспан!
Армысың самал жел!
Армысың балалар!
Бір әлемде тұрамыз,
Қош келдіңдер айтамыз!

Ұйымдастырушылық ізденіс
Саусақ ойыны: «Үй саламыз»
Күні бойы дыбыстар
Тук - тук - тук, тук - тук - тук.
Балғаменен ұрамыз,
Тиіндерге үй саламыз.
Мына үй тиіндерге,
Мына үй қояндарға,
Мына үй қыздарға,
Мына үй ұлдарға,
Міне қандай әдемі үй,
Онда бәріміз тұрамыз,
Ән айтып, би билейміз.
- Жарайсыңдар, балалар! Ал енді орындарымызға отырамыз!
- Балалар айтыңдаршы біз сендермен қайда тұрамыз?
- Дұрыс! Ал, үйлер қандай болады? Көп қабатты және жер үйлер.
- Ал балалар үйдің несі болады?
- Дұрыс! Ал үйдің төбесі қандай пішінге ұқсайды?
- Ал терезесі?
- Арқат сен қандай үйде тұрасын?
- Амина сен қандай үйде тұрасын?
Балаларға тақтадан көп қабатты үй мен бір қабатты үйді көрсетіп, оларға биік, аласа ұғымдарын түсіндіру.
Д/о: «Биік - аласа үй»
- Балалар, сендердің алдарында үйлер. Қанеки санайықшы. Қанеки қарайықшы қайсы үй биік? - Ал қайсы үй аласа? - Биік үйде неше қабат? - Ал аласа үйде неше қабат? Қазір мен үйлерді орамалмен жауып қоямын, ал сендер тауып алыңдар. Қайсы орамалдың астында биік үй? Ал қайсы орамалдың астында аласа үй?
Сергіту сәті:
Аюдың үйі үлкен, Ал қояндікі кішкентай. Біздің аю үйге кетті, ал артынан қоян еріп. Біз аңдармен қоштасамыз, сабағымызды жалғастырамыз.
- Жарайсыңдар балалар! Ал енді біз сендермен ойын ойнаймыз. «Таудағы үй»
- Суретте аспан мен жердің суреті.
- Аспанды көрсетіңдер, жерді көрсетіңдер. Қолдарына үйді алып, оны суретке апарып қоямыз.
- Қандай бөлігіне апарып қоямыз?
- Аспанға ма әлде жерге ме?
- Неге?

Тәрбиеші: Торина С. А.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 130
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 129
Роботтар: 2
Айсауле
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика