Білімділер поралы

Қақпақтар

Тақырыбы: Қақпақтар.
Білім беру саласы: «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сенсорика».
Мақсаты: Екі түрлі түсті біркелкі заттарды топтастыру және салыстыруға үйрету; берілген түске сәйкес сары және жасыл түстер; зейінділікті, қол моторикасы мен қимыл үйлесімділігін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнелік пен құрал - жабдықтар: ойыншық жүк машинасы, сары және жасыл түсті құмыралардың қақпағы, дәл осындай түспен боялған 2 қорапша, бағдаршам бейнесі.
Сөздік жұмыс: қақпақтар.
Билингвальды компонент: сары - желтый, жасыл - зеленый.

Мотивациялық Қозғаушылық
Шаттық шеңбері
Сәлем деймін күнге мен,
Сәлем деймін мен саған.
Қайырлы таң!
Қайырлы күн!
Күліп шықты күн бүгін!
Сәлеметсіздер ме, апайлар!

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Осы кезде топқа машина мінген қоян кіріп келеді. Қоян жолдан өтпек болады. Бірақ, бағдаршамның қызыл түсі жанып тоқтап қалыпты. Қалған 2 түсі сары мен жасыл жанбай қалыпты. Қоян балалардан көмек сұрайды.

- Балалар, олай болса мына қақпақтардың сары, жасылын пайдаланып бағдаршамның қалған екі түсін жасап, жандырып берейік.

Сөздік жұмыс: Қақпақтар.
Билингвальды компонент: қызыл - красный, сары - жельтый, жасыл - зеленый.

Балаларға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасауды көрсетемін.

Дайын болған бағдаршамды балаларға жолдың бойына орналастыртамын.

Қоян жолдан өтеді. Балаларға рахметін айтып жолдан өтіп кетеді.
Жарайсыңдар, балалар!

Рефлексивті - түзетушілік
- Балалар, біздің топқа кім келді?
- Қоян сендерден қандай көмек сұрады?

- Сендер қоянға көмектесе алдыңдар ма?

Жарайсыңдар, балалар!
- Қоян келді.
- Бағдаршамның сары және жасыл түсін жандырып беруімізді өтінді.
- Иә. Біз қоянға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасап бердік.

Қызылорда облысы, Қазалы қаласы
№1 "Ақерке" бөбекжай - балабақшасының тәрбиешісі
Ахметова Анар Матыгуловна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 134
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 134
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика