Білімділер поралы

Түлкі мен тырна

Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Түлкі мен тырна
Мақсаты: Қуыршақ театры жəне оған қолданылатын қажетті құралдарды қалай пайдалануын үйрету, сөздегі дыбыстарды анық, дұрыс айтуға, диалогпен сөйлесе білуге дағдыландыру, адамгершілікке, достық қарым - қатынасты бағалай білуге, шығармашылыққа тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Түлкі мен тырна» ертегісін оқу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қуыршақ театры, слайд.
Сөздік жұмыс: тырна.
Билингвальді компонент: түлкі – лиса, тырна – журавль.

Педагогтің басқару іс - əрекеті Балалардың іс - əрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері. Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш нұр іздеген. Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз, Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Тәрбиеші суретке түсірілген қуыршақ театры түрлерінен көрме (слайд) ұйымдастырады. Үстел үсті театрының түрлері: - дайын суреттерден қиылған (жұқа тақтай, қатырғықағаз, фланелограф, магнитті, дискідегі т. б.), тұғырға орнатылған қуыршақтар театры; - көлеңке театры; - көлемді ойыншықтар (ағаштан, пластмассадан, стақаннан, оригами т. б.) театры. Педагог əртүрлі театр туралы түсінік береді.
Балалар шеңберге тұрып, жылы жүзбен бір - біріне қарап, өлең жолдарын айтады.
Балалар суретке түсірілген жəне үстел үсті қуыршақ театры түрлерімен танысады.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Айарудың тапсырмалары. Əліппе - дəптермен жұмыс. 1 - тапсырма. Таныс бол. Көлеңке театрына қажетті заттар: перде, жарық түсіретін шам, жазық бейнелі суреттер. Айару: Көлеңке театрын пердедан шамның жарығын түсіре отырып, жазық бетте қиылған қуыршақтардың сұлбасы арқылы көрсетеді.
Тыңдайды.
Қуыршақ театрының бір түрі – саусақтармен бейне жасап, шамның жарығы арқылы пердеден көрсету. Ерден атай: Кел, тыңдайық ертегі, Естіген жанды елітеді. Талай ғажап оқиға Қызық сырын шертеді.
- Балалар, Ерден атайдың алып келген ертегісін тамашалайық. «Түлкі мен тырна» ертегісін естеріне түсіреді. Тірек сұрақтар арқылы ертегінің мазмұнын сұрау. Балаларға ертегіні көлеңке театры арқылы көрсетуді ұсыну. Корапшадан ертегі кейіпкерлері бейнеленген карточкалар жəне бос карточкалар таңдауға беріледі. Бос карточка алған балалар көрермен болады. Айару: Есіңде сақта, театр болған жерде көрермен де болады. Əліппе - дəптермен жұмыс. 2 - тапсырма. Жаңылтпашты жаңылыспай айт. Көп тырна, Көп тырна, Тыраулап тек Көп тұрма. Билингвальді компонент: түлкі – лиса тырна – журавль 3 - тапсырма. Түлкі мен тырнаның қалай тамақ ішкенін қайталап көрсет. - Қалай ойлайсың, түлкі мен
Қызығушылық білдіреді.
Ертегіні естеріне түсіріп айтады.
Балалар көлеңке театры арқылы ертегіні сахналайды.
Жаңылтпашты жылдам, қателеспей, дыбыстарды дұрыс, анық айтуға тырысады.
Қайталайды.
Түлкі мен тырнаның тамақ ішу эпизодын қайталап көрсетеді
тырнаның бір - біріне істегені дұрыс па? - Түлкі қандай аң? - Тырна қандай құс?
Тәрбиеші сұрақтарына жауап береді.

Рефлексиялық - түзетушілік
Тәрбиеші қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды. - Балалар, қойылым сендерге ұнады ма? Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады. 1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды. 2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Қорытынды сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындайды.
Күтілетін нəтижелер:
Жасайды: ертегі кейіпкерлерінің қимыл - əрекеттерін қайталап көрсетеді; Түсінеді: қуыршақ театрының ерекшелігін.
Қолданады: дыбыстарды дұрыс, анық жеткізеді, кейіпкерлердің əрекеттеріне өздерінің көзқарастарын білдіреді.

ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 331
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 330
Роботтар: 3
Мари
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика