загрузка...


«Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушылардың қазақтың ұлттық киімдері туралы алған мағлұматтарын естеріне түсіре отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Сауатты жазуға, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, сөздік қорын дамыту және қазақ тілінде еркін сөйлей білу әрекеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік мәні: Мемлекеттік тілді құрметтеуге, отансүйгіштікке, адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу. Қазақ тілі мен әдебиеті, тарихы, салт - дәстүрі, мен өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Грамматика: Фонетикалық талдау, сөздерді жіктеу, сөйлем талдау.
Сабақтың өтілу түрі:
Интерактивті сабақ, қорытынды сабақ, сайыс сабақ.
Оқыту әдісі:
Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі, әдебиет, тарих, этнография
Көрнекіліктері:
Интерактивті тақтада бейнеленген әр ұлттың ұлттық киімдері, қазақтың ұлттық киімдері (шапан, камзол, сәукеле, тұмақ т. б) және қазақтың ұлттық киімдеріне жасалған буклет, дидактикалық карточкалар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу
Сабақты әнұранды орындаумен бастау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- Балалар, бүгінгі сабағымызда біз ұлттық киімдерді қайталаймыз.
Бүгінгі сабақтың мақсаты алған мағлұматтарымызды есімізге түсіре отырып, білімімізді бекіту, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрену және сөздік қорымызды дамыту.

Үй тапсырмасын сұрау.
Қазақ халқының салт - дәстүрінен шағын көрініс
(Оқушылар өздері қазақтың салт - дәстүрлеріне шағын көрініс дайындайды. Мысалы «Құда түсу», «Беташар»)
Еске түсіру:
Интерактивті тақтадан өткен тақырып бойынша слайд арқылы қазақтың ұлттық киімдеріннің суреттерін көрсету. (жай музыка қойылады)
Меңгерген сөздерді қайталау,: Мұғалім бір рет өзі оқып береді. Екінші рет оқушылар мұғаліммен бірге қайталап оқиды. Үшінші рет оқушылар өздері тізбектеп оқиды.
1. СӘУКЕЛЕ, 2. КИМЕШЕК, 3. ҮКІЛІ ТАҚИЯ, 4. БӨРІК, ТЫМАҚ, 5. КӨЙЛЕК, 6. КАМЗОЛ, 7. ШАПАН, 8.ТОН, 9. ӘШЕКЕЙ, БҰЙЫМ, 10. МӘСІ
Сыныпты екі топқа бөліну арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, белсенділігін көтеру.
- Балалар, сабағымызды екі топқа бөлініп, сайыс ретінде жүргізейік.
А) тобы *алғырлар*
Б) тобы *білгірлер*
Оқушыларды 1 кезеңнің тапсырмаларымен таныстыру.
Интерактивті тақтадан тапсырманы көрсету. (Дәптерге жазбаша орындау).
1. Сөйлемді толықтырыңдар және аяқтаңдар.
А) Қазақ халқы _демі б_йымдар...
К_мешекті.... киген
Мәс_ аяқ...
Б) Б_рік және үк_лі тақия...
Шапанды ою - _рнекпен....
С_укеле өте...
2. Сөзге фонетикалық талдау жаса, қанша буыннан тұратынын көрсет.
А) шапан, кимешек, бөрік
Б) сәукеле, камзол, үкілі тақия
3. Сөздерді тәуелдеу
А) мәсі, әшекей
Б) тон, бұйым
- Өте жақсы балалар, сендер 1 кезеңде грамматикалық білімдеріңді қандай деңгейде меңгергендеріңді көрсеттіңдер.
2 кезеңнің тапсырмасы
Мәтін бойынша сұрақтар дайындаңдар. Кім көп сұрақ қояды және жауап береді. (Интерактивті тақтада мәтін көрсетіледі.)
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Қазақ халқы ұлттық киімдерін сәндеп тіккен. Киімдері ашық түсті болған.
Көйлектері ұзын жеңді, етектері кең, желбіректер тігілген. Камзол, шапандарын ою - өрнекпен безендірген. Бас киімдері: үкілі тақия, сәукеле, бөрік, тымақ. Әжелер бастарына кимешек киген. Зергерлік бұйымдардан білезік, алқа, сырға, шолпы таққан. Қазақ халқының ұлттық киімдері өте сәнді және көрікті.
- Ал, жақсы балалар сұраққа бәріміз жақсы жауап бердік. Мәтінмен бәріміз жұмыс істедік. Енді суретпен жұмыс істей аламыз ба?
- Олай болса топбасы ортаға шықсын.
(интерактивті тақтада сурет бейнеленеді)
Топбасы сайысының тапсырмасы
А) Мына суреттерге қарап әңгіме құраңдар
Интерактивті тақтада қазақтың ұлттық киімін киген ер жігіттің киімі және қыз бала бейнеленген.
- Өте тамаша, сендердің суретпен де жақсы жұмыс істей алатындарыңа көзіміз жетті. Олай болса, жаңа сөздермен де солай жақсы жұмыс істей алатындарыңды байқайық.
Сабақты бекіту: Сөздерді меңгергенін пысықтау.
«Сөзтізбек» ойынын ойнау. Ойынның шарты: Бірінші оқушы сөздің біреуін айтады, жанындағы оқушы екіншісін атайды, үшіншісі тағы бір сөзді айтып жалғастырыла береді.
Доппен ойын.
- Ортаға төрт бала шығады (әр топтан екі - екі баладан).
Ойынның шарты: Мұғалім осы тақырыпқа байланысты сөздерді атаса, оқушылар допты тосулары қажет, ал басқа сөз атаса допты қайта лақтырулары керек.
Қалған оқушылар, дұрыс - бұрыстығын қадағалап отырады. Мысалы:
1. шапан – жаңа сөз
2. жиде – жаңа сөз емес
3. орамал, 4. Камзол, 5. үкілі тақия, 6. Бөрік, 7. Сым, 8. Шалбар, 9. Кимешек, 10. Мәсі, 11. Белдік, 12. Көйлек, 13. Халат, 14. Сәукеле, 15. Тұмақ, 16. тон
Үйге тапсырма.
- Ұлттық киімдерге буклет немесе өздеріңе ұнаған ұлттық киімге сурет салып келу.
Бағалау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Серіктестер жаңалықтары
  • «Тіл дамыту» курсы

    Шет ауданы, Ақжал кенті, Ш. Батталова атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусайнова Мугилсим Сатбековна
  • Туған жер, мен де сенің перзентіңмін

    Қарағанды облысы, Шет ауданы, Ш. Батталова атындағы жалпы орта білім беру мектебінің 8 - орыс сыныбының оқушысы Дубирбек Аружан Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кусайнова ...
  • «Ізденіс табысқа жетелейді» дөңгелек үстел

    Ш. Батталова атындағы ЖОББ мектебінің директордың ғылыми істер жөніндегі орынбасары Кусайнова Мугилсим Сатбековна
  • Сыйластыққа себеп көп

    Оңтүстік Қазақстан облысы, Бәйдібек ауданы, Шаян ауылы, Күлтөбе негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сыздық Гүлсара Лесбекқызы
  • «Африка – ғаламшар жүрегі»

    Сабақ – біртұтас күрделі үрдістік жүйе. Сабақ барысында мұғалім педагогикамен психология ғылымын жетік игеріп, сабақты құрудың және жеткізудің икемді технологиясын пайдалана білу арқылы жетістікке ...
  • Путешествие в страну сказок, чудес и волшебства

    Чтобы праздник прошёл интересней, детей надо подготовить: на уроках чтения повторяются зачины сказок, сказочные предметы, заклинания, героев литературных и народных сказок и т. п.
  • «Мөлдір бұлақтан» атты отбасылық сайыс сценарииі

    «Мөлдір бұлақтан» атты отбасылық сайыс сценарииі. 1 - жүргізуші: Қайырлы күн ұстаздар, ата - аналар, құрметті шәкірттер! 2 - жүргізуші: «Мөлдір бұлақтан» атты отбасылық сайысымызға хош келіпсіздер!
  • Жайнай бер, Тәуелсіз елім менің!

    Жайнай бер, Тәуелсіз елім менің! 1 - жүргізуші: Армысыздар, қымбатты ұстаздар мен оқушылар және мерекелік концерттің қонақтары. 2 - жүргізуші: «Жайнай бер, Тәуелсіз елім менің» атты мерекелік ...
загрузка...

Өз пікіріңді білдір
Қандай бәйге ұйымдастырғанын қалайсыз?
Үздік ашық сабақ
Үздік презентация
Үздік тәрбие сағаты
Үздік видеосабақ
Үздік ғылыми жұмыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 14
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 14
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика