«Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушылардың қазақтың ұлттық киімдері туралы алған мағлұматтарын естеріне түсіре отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Сауатты жазуға, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, сөздік қорын дамыту және қазақ тілінде еркін сөйлей білу әрекеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік мәні: Мемлекеттік тілді құрметтеуге, отансүйгіштікке, адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу. Қазақ тілі мен әдебиеті, тарихы, салт - дәстүрі, мен өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Грамматика: Фонетикалық талдау, сөздерді жіктеу, сөйлем талдау.
Сабақтың өтілу түрі:
Интерактивті сабақ, қорытынды сабақ, сайыс сабақ.
Оқыту әдісі:
Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі, әдебиет, тарих, этнография
Көрнекіліктері:
Интерактивті тақтада бейнеленген әр ұлттың ұлттық киімдері, қазақтың ұлттық киімдері (шапан, камзол, сәукеле, тұмақ т. б) және қазақтың ұлттық киімдеріне жасалған буклет, дидактикалық карточкалар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу
Сабақты әнұранды орындаумен бастау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- Балалар, бүгінгі сабағымызда біз ұлттық киімдерді қайталаймыз.
Бүгінгі сабақтың мақсаты алған мағлұматтарымызды есімізге түсіре отырып, білімімізді бекіту, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрену және сөздік қорымызды дамыту.

Үй тапсырмасын сұрау.
Қазақ халқының салт - дәстүрінен шағын көрініс
(Оқушылар өздері қазақтың салт - дәстүрлеріне шағын көрініс дайындайды. Мысалы «Құда түсу», «Беташар»)
Еске түсіру:
Интерактивті тақтадан өткен тақырып бойынша слайд арқылы қазақтың ұлттық киімдеріннің суреттерін көрсету. (жай музыка қойылады)
Меңгерген сөздерді қайталау,: Мұғалім бір рет өзі оқып береді. Екінші рет оқушылар мұғаліммен бірге қайталап оқиды. Үшінші рет оқушылар өздері тізбектеп оқиды.
1. СӘУКЕЛЕ, 2. КИМЕШЕК, 3. ҮКІЛІ ТАҚИЯ, 4. БӨРІК, ТЫМАҚ, 5. КӨЙЛЕК, 6. КАМЗОЛ, 7. ШАПАН, 8.ТОН, 9. ӘШЕКЕЙ, БҰЙЫМ, 10. МӘСІ
Сыныпты екі топқа бөліну арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, белсенділігін көтеру.
- Балалар, сабағымызды екі топқа бөлініп, сайыс ретінде жүргізейік.
А) тобы *алғырлар*
Б) тобы *білгірлер*
Оқушыларды 1 кезеңнің тапсырмаларымен таныстыру.
Интерактивті тақтадан тапсырманы көрсету. (Дәптерге жазбаша орындау).
1. Сөйлемді толықтырыңдар және аяқтаңдар.
А) Қазақ халқы _демі б_йымдар...
К_мешекті.... киген
Мәс_ аяқ...
Б) Б_рік және үк_лі тақия...
Шапанды ою - _рнекпен....
С_укеле өте...
2. Сөзге фонетикалық талдау жаса, қанша буыннан тұратынын көрсет.
А) шапан, кимешек, бөрік
Б) сәукеле, камзол, үкілі тақия
3. Сөздерді тәуелдеу
А) мәсі, әшекей
Б) тон, бұйым
- Өте жақсы балалар, сендер 1 кезеңде грамматикалық білімдеріңді қандай деңгейде меңгергендеріңді көрсеттіңдер.
2 кезеңнің тапсырмасы
Мәтін бойынша сұрақтар дайындаңдар. Кім көп сұрақ қояды және жауап береді. (Интерактивті тақтада мәтін көрсетіледі.)
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Қазақ халқы ұлттық киімдерін сәндеп тіккен. Киімдері ашық түсті болған.
Көйлектері ұзын жеңді, етектері кең, желбіректер тігілген. Камзол, шапандарын ою - өрнекпен безендірген. Бас киімдері: үкілі тақия, сәукеле, бөрік, тымақ. Әжелер бастарына кимешек киген. Зергерлік бұйымдардан білезік, алқа, сырға, шолпы таққан. Қазақ халқының ұлттық киімдері өте сәнді және көрікті.
- Ал, жақсы балалар сұраққа бәріміз жақсы жауап бердік. Мәтінмен бәріміз жұмыс істедік. Енді суретпен жұмыс істей аламыз ба?
- Олай болса топбасы ортаға шықсын.
(интерактивті тақтада сурет бейнеленеді)
Топбасы сайысының тапсырмасы
А) Мына суреттерге қарап әңгіме құраңдар
Интерактивті тақтада қазақтың ұлттық киімін киген ер жігіттің киімі және қыз бала бейнеленген.
- Өте тамаша, сендердің суретпен де жақсы жұмыс істей алатындарыңа көзіміз жетті. Олай болса, жаңа сөздермен де солай жақсы жұмыс істей алатындарыңды байқайық.
Сабақты бекіту: Сөздерді меңгергенін пысықтау.
«Сөзтізбек» ойынын ойнау. Ойынның шарты: Бірінші оқушы сөздің біреуін айтады, жанындағы оқушы екіншісін атайды, үшіншісі тағы бір сөзді айтып жалғастырыла береді.
Доппен ойын.
- Ортаға төрт бала шығады (әр топтан екі - екі баладан).
Ойынның шарты: Мұғалім осы тақырыпқа байланысты сөздерді атаса, оқушылар допты тосулары қажет, ал басқа сөз атаса допты қайта лақтырулары керек.
Қалған оқушылар, дұрыс - бұрыстығын қадағалап отырады. Мысалы:
1. шапан – жаңа сөз
2. жиде – жаңа сөз емес
3. орамал, 4. Камзол, 5. үкілі тақия, 6. Бөрік, 7. Сым, 8. Шалбар, 9. Кимешек, 10. Мәсі, 11. Белдік, 12. Көйлек, 13. Халат, 14. Сәукеле, 15. Тұмақ, 16. тон
Үйге тапсырма.
- Ұлттық киімдерге буклет немесе өздеріңе ұнаған ұлттық киімге сурет салып келу.
Бағалау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 180
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 179
Роботтар: 3
Жасынка
Соңғы пікірлер
  • Молдатай
    Жазған: Молдатай
  • Тайлак
    Жазған: Тайлак
  • Минаим
    Жазған: Минаим
  • zenagerakl
    Жазған: zenagerakl
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика