Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

«Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Ұлттық киімдер» қорытынды сабақ

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушылардың қазақтың ұлттық киімдері туралы алған мағлұматтарын естеріне түсіре отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Сауатты жазуға, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету, сөздік қорын дамыту және қазақ тілінде еркін сөйлей білу әрекеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік мәні: Мемлекеттік тілді құрметтеуге, отансүйгіштікке, адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеу. Қазақ тілі мен әдебиеті, тарихы, салт - дәстүрі, мен өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Грамматика: Фонетикалық талдау, сөздерді жіктеу, сөйлем талдау.
Сабақтың өтілу түрі:
Интерактивті сабақ, қорытынды сабақ, сайыс сабақ.
Оқыту әдісі:
Сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Пәнаралық байланыс:
Орыс тілі, әдебиет, тарих, этнография
Көрнекіліктері:
Интерактивті тақтада бейнеленген әр ұлттың ұлттық киімдері, қазақтың ұлттық киімдері (шапан, камзол, сәукеле, тұмақ т. б) және қазақтың ұлттық киімдеріне жасалған буклет, дидактикалық карточкалар.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, түгендеу
Сабақты әнұранды орындаумен бастау.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- Балалар, бүгінгі сабағымызда біз ұлттық киімдерді қайталаймыз.
Бүгінгі сабақтың мақсаты алған мағлұматтарымызды есімізге түсіре отырып, білімімізді бекіту, дұрыс сөйлеуге, өз бетімен жұмыс істеуге үйрену және сөздік қорымызды дамыту.

Үй тапсырмасын сұрау.
Қазақ халқының салт - дәстүрінен шағын көрініс
(Оқушылар өздері қазақтың салт - дәстүрлеріне шағын көрініс дайындайды. Мысалы «Құда түсу», «Беташар»)
Еске түсіру:
Интерактивті тақтадан өткен тақырып бойынша слайд арқылы қазақтың ұлттық киімдеріннің суреттерін көрсету. (жай музыка қойылады)
Меңгерген сөздерді қайталау,: Мұғалім бір рет өзі оқып береді. Екінші рет оқушылар мұғаліммен бірге қайталап оқиды. Үшінші рет оқушылар өздері тізбектеп оқиды.
1. СӘУКЕЛЕ, 2. КИМЕШЕК, 3. ҮКІЛІ ТАҚИЯ, 4. БӨРІК, ТЫМАҚ, 5. КӨЙЛЕК, 6. КАМЗОЛ, 7. ШАПАН, 8.ТОН, 9. ӘШЕКЕЙ, БҰЙЫМ, 10. МӘСІ
Сыныпты екі топқа бөліну арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын, белсенділігін көтеру.
- Балалар, сабағымызды екі топқа бөлініп, сайыс ретінде жүргізейік.
А) тобы *алғырлар*
Б) тобы *білгірлер*
Оқушыларды 1 кезеңнің тапсырмаларымен таныстыру.
Интерактивті тақтадан тапсырманы көрсету. (Дәптерге жазбаша орындау).
1. Сөйлемді толықтырыңдар және аяқтаңдар.
А) Қазақ халқы _демі б_йымдар...
К_мешекті.... киген
Мәс_ аяқ...
Б) Б_рік және үк_лі тақия...
Шапанды ою - _рнекпен....
С_укеле өте...
2. Сөзге фонетикалық талдау жаса, қанша буыннан тұратынын көрсет.
А) шапан, кимешек, бөрік
Б) сәукеле, камзол, үкілі тақия
3. Сөздерді тәуелдеу
А) мәсі, әшекей
Б) тон, бұйым
- Өте жақсы балалар, сендер 1 кезеңде грамматикалық білімдеріңді қандай деңгейде меңгергендеріңді көрсеттіңдер.
2 кезеңнің тапсырмасы
Мәтін бойынша сұрақтар дайындаңдар. Кім көп сұрақ қояды және жауап береді. (Интерактивті тақтада мәтін көрсетіледі.)
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Қазақ халқы ұлттық киімдерін сәндеп тіккен. Киімдері ашық түсті болған.
Көйлектері ұзын жеңді, етектері кең, желбіректер тігілген. Камзол, шапандарын ою - өрнекпен безендірген. Бас киімдері: үкілі тақия, сәукеле, бөрік, тымақ. Әжелер бастарына кимешек киген. Зергерлік бұйымдардан білезік, алқа, сырға, шолпы таққан. Қазақ халқының ұлттық киімдері өте сәнді және көрікті.
- Ал, жақсы балалар сұраққа бәріміз жақсы жауап бердік. Мәтінмен бәріміз жұмыс істедік. Енді суретпен жұмыс істей аламыз ба?
- Олай болса топбасы ортаға шықсын.
(интерактивті тақтада сурет бейнеленеді)
Топбасы сайысының тапсырмасы
А) Мына суреттерге қарап әңгіме құраңдар
Интерактивті тақтада қазақтың ұлттық киімін киген ер жігіттің киімі және қыз бала бейнеленген.
- Өте тамаша, сендердің суретпен де жақсы жұмыс істей алатындарыңа көзіміз жетті. Олай болса, жаңа сөздермен де солай жақсы жұмыс істей алатындарыңды байқайық.
Сабақты бекіту: Сөздерді меңгергенін пысықтау.
«Сөзтізбек» ойынын ойнау. Ойынның шарты: Бірінші оқушы сөздің біреуін айтады, жанындағы оқушы екіншісін атайды, үшіншісі тағы бір сөзді айтып жалғастырыла береді.
Доппен ойын.
- Ортаға төрт бала шығады (әр топтан екі - екі баладан).
Ойынның шарты: Мұғалім осы тақырыпқа байланысты сөздерді атаса, оқушылар допты тосулары қажет, ал басқа сөз атаса допты қайта лақтырулары керек.
Қалған оқушылар, дұрыс - бұрыстығын қадағалап отырады. Мысалы:
1. шапан – жаңа сөз
2. жиде – жаңа сөз емес
3. орамал, 4. Камзол, 5. үкілі тақия, 6. Бөрік, 7. Сым, 8. Шалбар, 9. Кимешек, 10. Мәсі, 11. Белдік, 12. Көйлек, 13. Халат, 14. Сәукеле, 15. Тұмақ, 16. тон
Үйге тапсырма.
- Ұлттық киімдерге буклет немесе өздеріңе ұнаған ұлттық киімге сурет салып келу.
Бағалау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Ойын-сауық отауы
  • AsSun - Сендей

    Жастарға арналған жаңа ән
  • Бауыржан Бимахан - Қандай сұлу

    Бауыржан Бимахан - Қандай сұлу жаңа ән бейнебаяны
  • Кедейлік

    Кедейлік, сен жексұрын, түсің, суық, Іздемес сені адам керек қылып. Амал жоқ, ықтиярсыз құл қыласың Маған салса қасыма келме жуық.
  • Томат (тұздық) дайындау

    Томат (тұздық) дайындау
  • Капуста (қырыққабат) тұздау

    Бұл ашты қырыққабатты қыс бойы жеуге арнап тұздайтын болғандықтан, тұзды суды үлкен шелекке дайындап алыңыз. 10 литр мұздай суға шамамен 1 кг-ға жуық тұз салып, араластырыңыз. Тұз түбінде шөгіп ...
  • Бауыржан Бимахан - Кетпейді

    Жаңа бейнеклип 2016
  • Жұмақ

    Кең сарай — ұғуынша жұрттың жұмақ Бар мұсылман жиналып сонда тұрмақ. Ұйқы жоқ, ас ішу жоқ, махаббат жоқ, Не қылған «қызық тірлік» біткен қурап!
  • Біреу бай, біреу жарлы

    Біреу бай, біреу төре, біреу жарлы, Көбі зарлап төгіп жүр жас пен қанды. Атаңды жау шапқанда бірге шауып, Борсықтар семіріп жүр көміп арды.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 320
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 317
Роботтар: 4
aiboll Ақөрік alma_82zain
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика