Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Математика 2 сынып. Қайталау сабағы

29 мам 2012, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 сынып.Қайталау сабағы
Тақырыбы:Қайталау
Мақсаты:
А)білімділік:Оқушыларды есеп шығаруға дағдыландыру,алған білімдерін жетілдіру;
Ә)дамытушылық:тез есептеу,есте сақтау,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Б)тәрбиелік:әсемдікке баулу,алға қойған мақсаттарына жетуге ұқыптылыққа,ізденімпаздыққа,тапқырлыққа,өздігінен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі:іскерліктер мен дағдыларды жетілдіру сабағы
Сабақтың түрі:дәстүрлі емес(саяхат сабақ)
Әдіс - тәсілдері:түсіндіру,сұрақ - жауап,өзіндік,топтық жұмыс
Көрнекілігі:слайдтар,интерактивті тақта,оқулық
Пәнаралық байланыс:бейнелеу өнері,ана тілі
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі:
- оқушылармен сәлемдесу;
- түгендеу;
- кабинет тазалығын тексеру;
- оқушылар назарын сабаққа аудару;
- сабақтың мақсат - міндеттерімен таныстыру.

- Балалар бүгінгі сабағымызда еліміздің қалаларын аралап,саяхат жасаймыз.
- Саяхатымызды бастау үшін алдымен ауа – райын біліп алайық.Күн ашық болу үшін тапсырма орындаймыз.Яғни,біз бүгін күннің үстін басқан бұлттардан арылтамыз.Әр бұлтты алып,артындағы тапсырманы орындаймыз.Күн бұлтты болса саяхатқа шыға алмай қаламыз.

19+9=28
37+7=44
55+8=63
50- 8=42
64+16=80
42+38=82
28+32=60
46+14=60
60- 5=55
30- 7=23
75+5=80
51+29=80

- Біз қай қалада тұрамыз?
Олай болса,Қызылордадан Алматыға бару үшін автобусқа отырамыз.Бірақ автобус жүргізушісі бізге мынадай шарт қойып отыр: «үйге берілген тапсырманы орындағандар ғана автобусқа отырады»- дейді.

II.Үй тапсырмасын тексеру

- Барлығымыз тапсырманы орындадық па?
- Олай болса балалар,сендерге сәттілік.


III.Жаңа сабақ.

1- мысал. 12 алманы 4 тәрелкеге тең бөліп салды.Сонда әр тәрелкеге неше алмадан салынды?
2- мысал.Әжей шарадағы 4 л қымызды 4 кесеге тең бөліп құйды.Әр кесеге неше литр қымыз құйылды?
3- мысал. 14(15,16,18)санынан нәтижесінде нөл шығатындай етіп,бірдей сандарды азайт.

Үлгі:15 – 5 – 5 – 5 = 0
15 – 3 – 3 – 3 – 3 – 3 = 0
4- мысал.Есепті шығар.
А)Наурыз тойында 60 өнерпаз оқушы қатысты.Олардың 20- сы әнші,6- уы биші,ал қалғандары – домбырашылар.Тойға неше домбырашы қатысты?
Ә)Өнерпаздар байқауына қатысқан 42 адамның ішінен 6 адам жүлде алды.Байқауға қатысқан неше өнерпаз жүлде ала алмады?

5- мысал.Теңдеулерді шеш:
27+Х=90
90- Х=63
Х- 27=63
6- мысал.
Бірліктерін қосқанда 18,ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы екі санның қосындысын жаз.Оның мәнін тап.Қосуды азайтумен тексер.Сондай тағы бірнеше қосынды жаз.Олардың мәндерін тап.Тексер.
7- мысал.Мысалдарды шығар:
34 + 19
53 – 18
5 + 9 – 6
72 – 18
50 – 17
17 – (12 – 5 )
46 + 25
71 – 24
90 – (13 – 6 )
55 945
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
2 – ге көбейту кестесі
2 – ге көбейту кестесі
«Тараз қаласы, М. Мәметова атындағы №27 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Бастауыш сынып мұғалімі: Бектібаева Жұлдызай Икарамқызы
Өткенді пысықтау
Өткенді пысықтау
Астана қаласы, №61 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Букенбаева Замзагуль Кабдолловна
Білімді тиянақтау
Білімді тиянақтау
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы, «Талдыбұлақ» негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тайсалова Роза
Математика – ақыл - ой гимнастикасы
Математика – ақыл - ой гимнастикасы
Математика – ақыл - ой гимнастикасы атты сабақтың тақырыбымен таныстыру; ойын ережелерімен таныстыру, математикалық ұғымдарды қайталау, қосу, алу, көбейту, бөлу тәсілдеріне берілген жаттығуларды орындау арқылы меңгерту;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×