Білімділер поралы

Кім жылдам?

Ақмола облысы, Атбасар ауданы,
Полтавка ауылы, Полтавка орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Кисекова Гульнар Наймановна

Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Кім жылдам?»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: «Қазақ тілі» сабағында қолданылатын сөздерді тілдік қатынаста пайдалануды үйрену, мемлекеттік тіл меңгеру дәрежесін алған білімдерін байқау. Жинақталған білімдерін пайдалана отырып, сөздік қорларын толықтыру, ауыз екі тілде еркін жеткізуін қалыптастыру.
2. Дамытушылық: қазақ тіліне, әдебиетіне, тарихына қызығушылығын арттыру, ой - өрісін, дұрыс сөйлеу дағдыларын, қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: тілге деген қызығушылықты арттыру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес жарыс сабағы.
Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдері. сұрақ - жауап, жазу, еркін сөйлеу.

Оқушылар екі топқа бөлінеді.
І. Бір топ «Жабайы аңдар», екінші топ «Үй жануарлары» тақырыбынан тапсырма беріледі.
Бес қадам жүріп, 5 аңның ( 5 үй жануарлардың) атын атау.

Мысалы: І. Қасқыр, түлкі, қоян, аю, арыстан т. б.
ІІ. Сиыр, қой, шошқа, жылқы, түйе.

ІІ. Төмендегі шаршыға сәйкес келетін тағам аттарын кім жылдам толтырады?
Е
Н
Қ
Ш
К
І
Ж

ІІІ. Ойын:«Аквариум». Кім көп балық аулайды?
Екі топқа балық суретті қиықшалар таратылады. Балықтың артқы жағында тапсырма берілген.
Қай топ тапсырманы дұрыс және шапшаң орындаса, солар жеңеді.
ІҮ. Жұмбақтар шешу.

І. Ащы емес, тәттімін
Жұмсақ емес, қаттымын.
Бұл не?
(Қант)

ІІ. Қыс болса үйде тұрмайды,
Қырдан төмен зырлайды.
(Шана)

І. Шыр - шыр етеді,
Құлағынан өтеді,
Ұстай алсаң,
Сөйлеп кетеді.
(Телефон)

ІІ. Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар.
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар.
(Ешкі)

Ү. Сөйлемдерді дұрыс құрастыру.
Әр топтан үш оқушы шығады. Ә оқушыға қиықшаға жазылған бір сөзден беріледі.
Мақсаты: осы сөздерден дұрыс сөйлемдер құрастыру.
Қағазды босқа қима
Киімді күтіп ки

ҮІ. Сөзжұмбақ: «Дене мүшелері».
Қай топ сөзжұмбақты көп шешеді, жеңіс солардікі.
1 - шаш, 2 - ауыз, 3 - маңдай, 4 - қас, 5 - қол.
ҮІІ. Сөзжұмбақты шешу.
3
7
50
100
Қай топ тез осы цифрларымен сөздер құрастырады?
(Үшқұдық, Жетісай, Жетісу, Елубай, жүзім)

ҮІІІ. Жаңылтпаштар. Жаңылтпашты шапшаң және жаңылыспай оқу.

1. Көк тырна ---------- 2. Шемішке шақсаң шақ,
Көп тырна. --------------- Шапшаң шақ.
Тыраулап ----------------- Шөбіңді шабан шап,
Көп тұрма. --------------- Шапшаң шап.

ІХ. Дөңгелек кесте. Мына дөңгелек кестеден қандай сөздер шығаруға болады?
Қа - ла, қа - сық, қа - лам, қа - зақ, қа - ғаз, қа - уын

Х. Балалардың аты кім?
Екі топқа тапсырма беріледі. Бір топ жылдам көкөністерді атайды, екінші топ жылдам жемістерді атайды.
Әр топтың, әр мүшесі бір жемісті (көкөністі) атап шығуы қажет. Қай команда бұрын атап шыққаны жетеді.

ХІ. Қорыту.
Қазылар алқасы жеңген топты атайды. Балаларға тәтті сыйлықтар таратылады.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 83
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 82
Роботтар: 3
Mamaseriko
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика