Білімділер поралы

Адамдар жануарлардан не алады?

Сабақ тақырыбы: Адамдар жануарлардан не алады?
Жаратылыстану 1 - сынып
Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыратуды үйрету;
Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру.
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Ресурстар: жүн мен мамықтан жасалған бұйымдар;
ыдысқа құйылған сүт өнімдері: сүт, шұбат, мүмкіндік болса, қымыз немесе олардың суреттері;
үй және жабайы жануарлардың белгілері бар үлестірмелі парақшалар.
Күтілетін нәтижелер: Оқушылар:
қандай жануарлар үй жануарларына жататыны туралы білімдерін дамытады;
үй жануарларынан және үй құстарынан алына­ тын өнімдерді біледі;
қымыз, шұбат, құрт сияқты ұлттық сүт өнімдерімен танысады;
бақылау, талдау және түйіндеу дағдыларын жетілдіреді.
Сабақтың мақсаты: 1. 2. 2. 1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау; Адамдар үшін жануарлардың пайдасын түсіндіру;

Басталуы
Психологиялық ахуал:
Қайырлы таң ұстазым,
Қайырлы таң достарым.
Қолымыздан ұстайық,
Жылулықты сыйлайық.

Доброе утро учитель,
Доброе утро друзья.
Посмотрите друг на друга,
Пожелайте добра.

Good morning, good morning
Good morning to you.
Good morning, our theacher,
We are glad to see you.

Сыныпты топқа бөлу:
Оқушыларды төрт түлік малдың суреті арқылы топқа бөлу.

Өтілгенді қайталау:
Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың
ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;
«Қимақ» ойыны арқылы сұраймыз. Тақта алдында жіпте керулі сұрақтар тұрады оқушылар көздерін жұмып қиып алып, жауап береді.

1. Жануарлармен өсімдіктердің ұқсастықтарын ата.
(қоректенеді, тыныс алады, өседі, көбейеді)
2. Жануарлармен өсімдіктердің айырмашылықтарын ата.
(өсімдіктер өмір бойы өседі. Жануарлар белгілі бір кезеңде өседі)
3. Қандай жануарларды білесің?
(түйе, ат, сиыр, қоян, қасқыр )
4. Қандай өсімдіктерді білесің?
(раушан, қызғалдақ, кактус)
Кері байланыс. Ыстық орындық.
Адамдар жануарлардан не алады?
«Топтастыру» әдісі.
Оқушылар суреттерден үй жануарлары мен жабайы жануарларды топтайды.

Кері байланыс. Қарша борату.
Оқулықпен жұмыс:
Адамдар және жануарлар.
Анасы не сатып алды?
Өнімдер қайдан алынaды?
Адамдар жануарлардан қандай азық - түлік өндіреді?
Азық - түлік өнімдерінен басқа жануарлардан тағы не алынады? Кім шұбат, қымыз ішіп көрді?
Шұбатты, қымызды немесе құртты қалай жасайтынын көр­ гендерің бар ма?

Үй құстары.
Кім жұмыртқаның ақуызын жақсы көреді?
Жұмыртқадан тағы қандай­ ас әзірлеуге болады?

Зерттейік. Әр топ адамға өнімдер немесе азық - түлік беретін жануарларды жазып, төрт бағаннан тұратын кесте

Үйде ұстайтын жануарлар.
Негеш не істеп жатыр?
Эврика не істеп жатыр?
Адамға тотықұс, мысық, аквариум балықтары қандай пайда әкеледі?
- Жүн, тері, мамық алып қана қоймай, оларға қамқорлық жасау (емдеу, қоректендіру, қарау) керек.
Кімнің үйінде осындай жануарлар бар?

Ойлан!
Келтірілген мысал арқылы оқушылар үй жануарларына қайсысы жататынын талдайды.

Адамдар жануарлардан не алады. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 289
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 285
Роботтар: 3
Тбота Zhansil Утегенова Балжеке
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика