Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


И, й әріптерінің жазылуы.

16 қыркүйек 2019, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
2 сынып
Сабақтың тақырыбы: И, й әріптерінің жазылуы.
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 2. 1. 1; Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін және құрылымдық бөліктерін анықтау
2. 3. 6. 1; Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу
Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
й, и әріптерінің жазылуын меңгере отырып, жаттығулар орындау. Білімін, сауаттылығын дамыту.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Й, и, у әріптерінің емлелік ережесін еске түсіреді, сөздерде дұрыс жазуын үйренеді.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
сауаттылық деңгейін арттыра отырып, тіл байлығын дамытады, есте сақтау қабілетін нығайтады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік: И, й әріптері бар сөздерді дұрыс жазу
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу: У дыбысының алдында келген дыбыстың дауысты, дауыссыз екенін анықтату
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт Сабақ барысы:
Басталуы 5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт, қуаныш, шаттық деген сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Жаңа білім 5 минут
У дыбысы қай кезде дауысты және қай кезде дауыссыз болады?
- и әрпі қай жерде жазылады?
— й мен и қандай дыбыстар?
— й, и, у дыбыстары кездесетін сөздерді атаңдар.
Ортасы 10 минут
42 - жаттығу. Мәтінді мәнерлеп оқытып, ауызша орындату.
Сұрақтарға жауап беру.
Әр топқа тапсырма. Әр ұлттың суреттері беріледі. Оны бояу білетіндерін және айырмашылығын айту.
«Сөз ойла, тез ойла» ойындары
1 - топ: И, Й әріптерден құралған сөздерді табу
ки - ине – сиыр - жидек - тәрбие - жиналыс; ай - сай - ойна - қайық
2 - топ: Ине туралы сөйлем құрау.
3 - топ:
Ойын:«Жоғалған әріптерді тап!»
Ж…НА, СЫ…ЛЫҚ, Б…ЫЛ, С…ЫР, А…НА, БА…ЛЫҚ, Ж…ДЕК, Б…ДАЙ, ТӘРБ…Е.
Балалар біздер осымен И, й әріптерінің жазылуы – тақырыбын үшінші рет өтіп отырмыз. Әр сабақта түрлі ережелерімен танысып келеміз. Бүгінгі ережемізбен таныс болайық.
Сый, сыйлық, сыйлады, тый, тыйылды, тыйды
сөздеріне ый әріптері естілген қалпында жазылады
45 - жаттығу. Сый, тый және бұлардан таралған сөздерді оқы. Өзің қалаған сөздерден бірнеше сөйлем құра. Оқушылар жазбаша орындайды.

Мұғалімнің аты-жөні: Құрманова Ғ. Х.
И, й әріптерінің жазылуы. жүктеу​​​
217
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
21 - ден 100 - ге дейінгі сандар
100 - ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Спорт және денсаулық күтімі
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? Спорт және денсаулық күтімі
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жекеше және көпше түрі
Есептер шығару
Есептер шығару
Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Сандар сыры
Сандар сыры
Ондықтар, жүздіктерді құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.