Білімділер поралы

Мүктәрізді өсімдіктер

Сабақтың тақырыбы: Мүктәрізді өсімдіктер (6 - сынып)
Жалпы мақсаты: Оқушыларға мүктердің әртүрлілігі, жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер турклы мағұлмат беру
Жалпы мақсаты: Өсімдіктер ретінде жасыл мүктердің жалпы сипаттамасы туралы білім алуына ықпал ету
Өқушылар үшін оқу нәтижелері: Оқушылар мүктердің әртүрлілігін біледі, мүктерге жалпы сипаттама бере алады, өсімдіктердің сыртқы құрылысының ерекшеліктерін ажырата алады.
Құрал - жабдықтар: Ақ қағаз, түрлі түсті қаламсаптар дәптер
Негізгі идеялар: Өсімдіктер туірі ағза екенін дәлелдеп айту

Оқыту әдістері: Оқытудағы жаңа тәсілдер
Диалогтік әдіс, интерактивті әдіс
Тапсырма көздері: Топқа негізгі сұрақтар үлестіру, талқылау, шығармашылық жұмыс
Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларлың көңіл күйін сұрау, сыныпты түгендеу, өткен сабақты еске түсіру
Психологиялық ақуалды қалыптастыру
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар назар аударып тыңдайды, зейінін жинақтау

І - ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу. 2. Шаттық шеңберін құру. Әр оқушы өздерін өсімдікке, аңға, құсқа қатысты сөздермен сипаттап айтады. 3. Оқушыларды түсті қағаздардағы жазылған 1, 2, 3, 4 сандар бойынша төрт топқа бөлу.
І. Білу кезеңі. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақа – жауап.
1. Балдыр жасушасындағы хлоропластардың атауы.
2. Жасыл балдырдың бір жасушалы талшықты түрі.
3. Ғарышқа ұшырылған бір жасушалы талшықсыз жасыл балдыр.
4. Балдырлар жынысты көбейгенде гаметалардың қосылуынан не пайда болады?
5. Хроматофоры оралма тәрізді орналасқан көпжасушалы жасыл балдыр.
6. Балдырлардың суға бөліп шығаратын газ.
7. Қоңыр балдырларда хлорофилден басқа қандай түсті пигмент болады?
8. Ламинария су түбіне қандай бөліктері арқылы бекінеді?
9. Көпжасушалы балдырлардың денесін қалай атайды?
10. Балдырлар қайда тіршілік етеді?

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 186
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 185
Роботтар: 3
Amania
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика