Білімділер поралы

Қанның ұюында тромбоциттердің рөлі

Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Қанның ұюында тромбоциттердің рөлі.
• Қан құрамы, оның формалы элементтерінің маңызы туралы білімдерін толықтыру.
• Салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
• Қан ұюы туралы қосымша мәліметтер ізденуге қызығушылығын ояту.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) амандасу
Ә) түгендеу
Б) сабаққа дайындықтарын тексеру
В) топқа бөлу.
(топтар топ атауларын таңдайды, алған атаулары бойынша үстелдегі топ белгісі жазылған топтарына сәйкесінше жинақталып отырады).
І топ – Сүйектер
ІІ топ – Бұлшықеттер
ІІІ топ – Эритроциттер
ІV топ - Лейкоциттер

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
1 - тапсырма: (жеке жұмыс, барлық оқушыға үйге берілген тақырып бойынша сұрақтар беріледі алдарына берілген сұрақтарға оқушы дәптерге орындап жауап береді. Болған соң дәптерін көршісімен алмастырады, тақтадағы дұрыс жауаппен салыстыра отырып дәптерлерін тексереді, дұрыс және бұрыс жауап санын жұмыстың соңынан жазып көрсетіп, қайтарып береді.)
1. Қан құрамына кіретін заттар? (плазма, эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер)
2. Қанның қызыл жасушаларын қалай атаймыз? (Эритроцит)
3. Эритроциттер қайда түзіледі? (Сүйектің қызыл кемігінде, көкбауырда)
4. Ақ қан түйіршіктерін қалай атаймыз? (Лейкоцит)
5. Фагоцитозды ашқан кім? (И. Мечников)
6. Лейкоциттер қайда бұзылады?(көкбауырда)
7. Лейкоциттер не арқылы қозғалады? (жалғанаяқтар)
8. Оттегін тасымалдайтын нәруыз? (гемоглобин)
9. Ядросы жоқ қан жасушасы? (эритроциттер)
10. Қандағы түссіз сұйықтық (плазма)
2 - тапсырма: Жоғалған мәліметті толықтыр (топтық)
(Орындап болған соң топтар алмастырып тексереді, сэндвич әдісімен бағалайды.)
Жауабы:

ІІІ. Сергіту сәті
(оқушылар орнынан тұрады топ атаулары туралы мәліметтер келтіріледі, сол берілген мәліметке сәйкес топтасы)
1. Олар біздің денемізге тірек болып, дене пішінін сақтайды, қорғаныштық және қан түзілу қызметін атқарады, зат алмасуға қатысады. (Сүйек)
2. Олар біздің денемізді тік бағытта ұстайды және денеміздің түрлі қалыпқа келуіне мүмкіндік береді. (Бұшықеттер)
3. Олардың адам организмінде орташа алғанда 25 триллионы бар. Олар болмаса біздің организміміз оттексіз қалар еді (эритроциттер)
4. Олар белсенді қозғалады. Мечников олар өте тойымсыз деп, ұстап алған нәрселерінің бәрін сіңіріп алатынын зерттеген. (лейкоциттер)

IV жаңа сабақ
1 мәтін:
Тромбоцит — қанның ұюын қамтамасыз ететін қанжасушасы.
Тромбоцит — құстан бастап төменгі сатыдағы омыртқалы жануарлар қанында болады. Сүтқоректі жануарлар қанында тромбоцит орнында пішіні әртүрлі (дөңгелек, сопақ, ұршық тәрізді т. б.) ұсақ денешіктер — қан табақшалары болады. Тромбоцит — сүйектің қызыл кемігіндегі ірі жасушалар — мегакариоциттерден жетіледі. Қан табақшалары мегакариоциттер цитоплазмасының мөлшері екі - үш мкм ядросыз бөлікшелері.
Олар қанда топтасып орналасады. Қан табақшалары жақсы боялатын дәнді орталық бөлігі
• грануломерден (хромомерден) және біркелкі (гомогенді), шеткі бөлігі — гиаломерден тұрады.
• протеин, май, көмірсулар жатады.
ядросыз, ұсақ денешіктер (диаметрі 2 – 5 мкм) – қан табақшалары болады. Қалыпты жағдайда ересек адамның 1 мм қанында 180 – 320 мың тромбоцит кездеседі.

Қанның ұюында тромбоциттердің рөлі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 247
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 244
Роботтар: 2
bekasi aiboll Гулсара
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика