Білімділер поралы

Дүниежүзілік мұхит

География 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік мұхит
Сабақтың мақсаты: оқушылардың дүниежүзілік мұхит және оның бөліктері бойынша білімдерін тереңдетіп, жан - жақты білім беру.
Ойлау қабілеттерін, шапшаң ойлауын. Өз беттерімен жұмыс жасай білу дағдыларын дамыту.
Қоршаған ортаның табиғатын аялауға, қастерлей білуге тәрбиелей оқыту.
Сабатың көрнекілігі: глобус, дүние жүзі физикалық картасы, кескін карта.

І Ұйымдастыру кезеңі. Қызығушылығын арттыру.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру. (сұрақ - жауап арқылы)
1. Үшінші ғаламшар (Жер)
2. Қанша географиялық қабық бар? (4)
3. Жер ғаламшарындағы су қабығы (гидросфера)
4. Су қай ғаламшарда сұйық күйінде болады? (Жер)
5. Шолпан ғаламшарында су қандай күйде болады? (газ)
6. Теңіздің, мұхиттардың суының дәмі қандай? (ащы, ішуге жарамсыз)
7. Мұз бен өзен сулары ащы ма, әлде тұщы ма? (тұщы)
8. Жер ғаламшарына жақын орналасқан Марста су қандай күйде болады? (мұз)
9. Су көз алдымызда неше күйде бола алады? (3)
10. дүниежүзілік су айналымы дегеніміз не? (судың мұхиттан құрлыққа және құрлықтан мұхитқа үздіксіз айналу үрдісін дүниежүзілік су айналымы деп атаймыз)

2. Топтастыру:
Гидросферадағы судың жалпы мөлшері 1, 6 млрд км³

97% мұхиттар мен теңіздер
Тұщы су 2, 5%
мұздық пен
тұрақты қар 1, 7%
өзен, көл, батпақ,
жер асты сулары 1, 7%
атмосферадағы су 0, 06%

Жаңа сабақ: оқушылардың қызығушылығын ояту.
Картамен жұмыс. Нысанаға сәйкес сандарды картадағы дөңгелектерге жазыңдар.
1 - Гренландия аралы
2 - Мадагаскар аралы
3 - Жерорта теңізі
4 - Охот теңізі
5 - Мексика шығанағы
6 - Дрейк бұғазы
7 - Арабия теңізі
8 - Каспий теңізі
9 - Қара теңіз
10 - Гудзон шығанағы

Сәйкестігін тап:
Тынық
Атлант
Үнді
Солтүстік Мұзды
Аралдар
Теңіздер
Шығанақ

92 млн. км2
Жапон
180 млн. км2
Мадагаскар
Баренц
Мексика
14 млн. км2
Мариан

Сынып оқушыларын 5 топқа бөліп, сұрақтар беру:
І топ. Дүниежүзілік мұхит
1. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
2. Дүниежүзілік мұхит неше бөліктен тұрады?
3. Тынық мұхиты.
4. Атлант мұхиты.
5. Үнді мұхиты.
6. Солтүстік мұзды мұхиты. Әр мұхиттың ауданы (км2), жиектейтін материктер мен аралдар, ең терең жері, мұхит шекараларын айтып көрсету.

ІІ топ. Материктер мен аралдар, түбектер.
1. Материктер немесе континенттер дегеніміз не?
2. Жер шарында неше материк бар?
3. Жер шарында неше дүние бөлігі бар?
4. Арал дегеніміз не? Дүние жүзіндегі ең үлкен аралды және т. б. аралдарды картадан көрсетіңдер.
5. Түбек дегеніміз не?

ІІІ топ. Теңіздер
1. Теңіздер дегеніміз не?
2. Теңізді мұхиттан нелер бөліп тұрады?
3. Теңіздер қайда болады?
4. Ішкі теңіздер дегеніміз қандай теңіздер?
5. Сыртқы теңіздер дегеніміз қандай болады?

ІV топ. Шығанақ.
1. Шығанақ дегеніміз не?
2. Атлант мұхиты шығанақтарын картадан көрсет.
3. Үнді мұхитының шығанақтарын картадан көрсет.
4. Тынық мұхиты шығанақтары.
5. Солтүстік мұзды мұхит шығанақтарын атау, картадан көрсету.

V топ. Бұғаз.
1. Бұғаз дегеніміз не?
2. Дүниежүзілік мұхиттың бөліктері бір - бірімен нелер арқылы жалғасады?
3. Бұғаздардың ені, тереңдігі, ұзындығы бірдей ме?
4. Қандай бұғаз екі теңізбен екі мұхитты қосып, екі материкті және екі мемлекетті бөліп тұрады?
5. Бұғаздарды картадан кім тез әрі көп көрсетеді?

Оқушылар берілген сұрақтарға оқулықтағы мәтінді оқи отырып жауап береді. Әр топ өз тақырыбын талдап, айтып бергеннен кейін, қорытындысын топ басшысы айтады. 1 - топқа берілген мәтіннің мазмұнын 2 - топ, 2 - топтың тапсырмасын 3 - топ, 3 - топтың тапсырмасын 4 - топ, 4 - топтың тапсырмасын 5 - топ, 5 - топтың тапсырмасын 1 - топ айтады.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 217
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 217
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика