Білімділер поралы

Мәтінді теру және түзету ережелері. Мәтін бөліктерін ерекшелеу

Шымкент қаласы, Қаратау ауданы,
№58 жалпы орта мектебінің
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
информатика пәнінің мұғалімі
Гасанова Зохра Атахановна

7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Мәтінді теру және түзету ережелері. Мәтін бөліктерін ерекшелеу.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға мәтін теруді ережеге сәйкес үйрету, мәтін бөліктерін көшіруді ауыстыру дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Миға шабуыл», «Ой қозғау», «Джигсо», «Өкіл», «Инфо - домино», сәйкестендіру
Күтілетін нәтиже: Ережеге сәйкес мәтін теруді, пернетақта мен тышқанды пайдаланып мәтінді жылжытуды алмасу буферін пайдаланып экранда мәтінді көшіруді, мәтінді жоюды, мәтін енгізудің тәртібін өзгерте алады.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, таратпа қағаздар, компьютер, стикер, бағалау парақшалары
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгелдеу, оқу – құралдарын тексеру
«Шаттық шеңберін қолдану»
Оқушылар бірі - біріне жақсы тілектерін айтады.
Топқа бөлу
Оқушыларды сандарды санау арқылы топқа бөлу

Үй тапсырмасын сұрау
«Миға шабуыл»
1. Компьютерде мәтіндік ақпаратпен жұмыс істеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін атаңдар.
2. Мәтіндік редактор деген не?
3. Мәтін элементтерін атаңдар және сипаттаңдар.
4. Мәтіндегі абзацтар бір - бірінен қандай символмен ажыратылады?
5. Мәтіндегі жаңа абзац қалай
«Ой қозғау»
Оқушыларға сұрақ - жауап арқылы жаңа сабаққа назарын аударту

Жаңа сабақ
Мәтінді теріп болған соң түзету және пішімдеу үшін мәтін бөліктерін (фрагмент) ерекшелей білу керек. Тышқанның көмегімен ерекшелеу үшін құжаттың сол жақ, «ерекшелеу ернеуі» деп аталатын, ернеуін қолданады.. тышқанның сілтемесі оңға қарай бұрылған стрелка түріне айналады. Пернетақтадан ерекшеленген кезде Shift және Ctrl пернелері тіркесімдерін бірге басу керек.
Мәтін бөліктерін ерекшелеу тәсілдері.
Кейде экранда бірден жолды, абзацты немесе тұтастай мәтінді ерекшелеген ыңғайлы. Бұл жағдайлар үшін арнайы тәсілдер ойластырылған.
Тұтас жолды ерекшелеу. Егер тышқанның сол жақ батырмасымен жолдың басын бір рет шертсеңдер, жол тұтастай ерекшеленеді. Тышқанның сілтемесі бұл жерде ақ стрелка кейпіне енеді.
Егер экранның осы жерінде тышқанның сол жақ батырмасын екі рет шертсек, онда тұтас абзац ерекшеленеді.
Тышқанның сол жақ батырмасын үш рет шерту мәтінді тұтастай ерекшелейді.
Мәтінді тұтастай бірден ерекшелеу үшін пернетақтадан бір мезгілде Ctrl пернесімен цифрлық қосымша пернетақтадан «5» санын басуға да болады. Windows операциялық жүйесінде басқа нысандар сияқты, мәтіндердегі нысандарда Delete пернесімен – курсордан оң жақта орналасқан символды, BackSpace пернесімен – курсордың сол жағында орналасқан символды жоюға болады. Егер мәтінді Ауыстыру режимінде терсек, онда бұрын болған символдарды алмасытруға болады. Ол Insert пернесін басқанда қосылады. Мәтінді қосуды жалғастыру үшін, Insert пернесін қайта басу керек. Егер мәтіннің барлық бөлігінде тұтас сөзді немесе сөз тіркесін алмастыру керек болса, онда Алмастыру бұйрығын қолданған ыңғайлы.
«Өзін таңда» ойыны арқылы оқушылар тапсырманы таңдап, орындайды.

Тапсырма 1. «Сәтемір хан» құжатын ашып, көрсетілген тапсырмаларды орындау

Тапсырма 2. Мақалдар файлын ашыңдар:
Сөздердегі қателерді түзетіңдер, артық сөздерді алып тастаңдар, бос орындардың қойылуына назар аударыңдар
Мәтіндегі әр мақал бір жолда жазылатындай етіп түзетіңдер. Enter, BackSpace, Delete пернелерін қолданыңдар.

Сергіту: Қара жорға биі

Инфо - домино» ойыны
Тапсырма (флипчартта көрсету)
Сәйкестендір (жеке жұмыстанады, сағат тілі бағыты бойынша топта тексеріледі)
Көшіру ----- Ctrl+C
Қию ---------- Ctrl+X
Қою ---------- Ctrl+V
Болдырмау ----- Ctrl+Z
Бәрін ерекшелеу ------ Ctrl+А

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 264
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 263
Роботтар: 4
Балкаш
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика