Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Паскаль программалау тілінде геометриялық фигураларды салу

Сәтбаев қаласының білім бөлімі ММ - нің
"№16 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ - нің
информатика пәні мұғалімі Муканова Манат Умиржановна

Сабақтың тақырыбы: Паскаль программалау тілінде геометриялық фигураларды салу
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: оқушыларға Паскальдің графикалық мүмкіндіктерін пайдаланып, геометриялық фигураларды салуды үйрету, практикалық жұмыстар арқылы программа құру дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: әр түрлі геометриялық фигураларды салу программаларын үйрету арқылы эстетикалық тәрбие беру, әдемілікті көре білуге, өз бетімен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың танымдық қасиеттерімен қатар талғамдық қасиеттерін дамыту, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Пәнаралық байланыс: латын, қазақ тілі, математика, музыка.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, электрондық оқулық.
Сабақтың типі: Өтілген материалдарды жинақтау, қайталау.
Сабақтың түрі: Сайыс
Сабақтың әдісі: Практикалық, сұрақ - жауап

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
2. 1 - кезең.“ Ыстық орындық” әдісі. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған тест сұрақтарына жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. Үй тапсырмасын қайталау (activote тест тапсыру құрылғысы арқылы)
а) 2 - кезең. Операторлар сөйлейді (Операторлардың қазақша атауы берілген, Паскаль программалау тілінде, яғни латынша айтылуын табу)
ә) 3 - кезең «Адасқан сөздер» Сәкестендіреді
б) 4 - кезең «Ішіне - сыртына» Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді жазады.
в) 5 - кезең «Ойлан, тап»
2. 6 - кезең. «Тау шыңына шығу» Деңгей бойынша берілген есептерге программа құру
5. Үй тапсырмасы
6. Оқушыларды бағалау
7. Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі

1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, түгелдеу, назарларын сабаққа аудару. Психологиялық сәттен бастаймыз
2. Үй тапсырмасын тексеру (активстудио құрылғысы арқылы)
1. Паскаль программалау тілін оқу тілі ретінде ұсынған ғалым кім? (Н. Вирт)
2. Паскаль программасында міндетті түрде қандай бөлім болу керек (begin end)
3. Rectangle – процедурасы не салады? (төртбұрыш)
4. Bar (x1, y1, x2, y2) – іші боялған төртбұрыш салу процедурасы қалыпты жағдайда төртбұрыштың ішін қандай түске бояйды? (АҚ)
5. SetColor экранға шығатын ненің түсі? (СЫЗЫҚ)
6. Паскальда фонның түсін қалай бояймыз? (SETBKCOLOR)
7. SetFillStyle (толтыру стилі. түс) – процедурасы.... (тұйық объектіні бояйды)
8. Паскальда компьютерді графиктік режимге өткізу үшін мына процедура қолданылады. Initgraph
9. Line (x1, y1, x2, y2) – процедурасы (х1, у1) нүктесінен (х2, у2) нүктесінен дейін түзу кесіндісін салуды жүзеге асырады (ТҮЗУ КЕСІНДІ)
10. USES....(модуль аты)

ІI кезең. «Операторлар сөйлейді.
Операторлардың қазақша атауы берілген, Паскаль программалау тілінде, яғни латынша айтылуы.
Енгізу {Readln} Соңы {End}
Егер {If} Шығару {Write}
Үшін {For} Орындау {Do}
Басы {Begin} Әйтпесе {Else}
Онда {Then} Дейін {To}

ІІІ кезең. «Адасқан сөздер»

Жауабы: 1 - 7; 2 - 6; 3 - 5; 4 - 1; 5 - 2; 6 - 3; 7 - 4.
IV кезең «Ішіне - сыртына». Кестенің ішіне Паскаль программалау тілінде қолданылатын операторларды жазады, ал сыртына программалау тіліне жатпайтын сөздерді жазады.

Internet, Paint, Writeln, Readln, WordPad, Integer, Real, Microsoft, Program, Var, Excel, Const, Power Point, begin, end.
Ішіне Сыртына

5 - кезең «Ойлан, тап» деп аталады. Оқушыларға ғалымдардың суретін көрсетем олар кім екенін тауып, айту керек.

Тау шыңына шығу» ойыны.
Тау шыңына шығу үшін оқушылар деңгейлік тапсырмалар орындайды.
1 деңгей.
өрнегін Паскаль тілінде жаз.

2 деңгей.
Бүтін А санының түбірін шығаратын программа құрыңдар

Program San 1;
Var a: integer;
Begin
Readln(a);
Writeln(‘Түбір=’sqrt(a): 2: 4);
Readln;
End.

3 - ші деңгей
Паскаль программасы арқылы үйдің суретін салу, сызық түсін, фон түсін бояу
Program Uidinsureti;
Uses graph;
Var driver, mode: integer;
begin
driver:=detect; initgraph (driver, mode, ’c:\tp\bgi’); {bgiграфикасы модульіне жол}
SetBkColor (1); SetColor (6); {фон мен сурет түсі}
Rectangle (100, 200, 300, 400); {тіктөртбұрыш (үй қабырғасы)}
Line (100, 200, 200, 100); line (200, 100, 300, 200); {үй шатыры}
SetFillStyle (9, 4); pieslice (200, 150, 30, 20); {терезе}
SetFillStyle (2, 13); bar (200, 300, 250, 400); {есік}
readln; {задержка}; cleardevice; {экранды тазалап түспен бояу}
closegraph; {графикалық режимде жұмыстың аяқталуы}
end.

VІIІ. Қорытындылау.
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма.
Әр түрлі стильмен сызылған дөңгелектер салу программасы.
«Алма ағашы» әдісі
• Оқушыларға сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 266
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 264
Роботтар: 2
Нур-Омир bibigul20172017
Соңғы пікірлер
  • давид
    Жазған: давид
  • акмаралдай
    Жазған: акмаралдай
  • Дильбари
    Жазған: Дильбари
  • mamty
    Жазған: mamty
  • Апат
    Жазған: Апат
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Ана – өмірдің шуағы
  • Өте
    Жазған: Өте
    Мына жаңалықта: Трансформер
  • Еркебұлан
    Жазған: Еркебұлан
    Мына жаңалықта: Қазақша шрифтер
  • Камронбек
    Жазған: Камронбек
  • Balgyn
    Жазған: Balgyn
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика