Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тоқсан жастағы тарлан. Мырзатай Жолдасбеков

28 қараша 2016, Дүйсенбі
Тоқсан жастағы тарлан. Мырзатай Жолдасбеков
Сабақтың мақсаты: Кенен Әзірбаев және оның өнері туралы, ән құдіреті туралы оқыта отырып, қазақ елінің тарихы, тұрмыс - салты туралы мағлұмат беру.
Сабақтың міндеттері:
І. Білімділігі: Көркем сөздер, қара сөздер, нақыл сөздердің мағынасын аша отырып, дұрыс пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Дамытушылығы: Өнер адамдары туралы білімдерін кеңейту, әнге, өнерге деген қызығушылығын арттыру, сыни тұрғыдан ойлау арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
ІІІ. Тәрбиелігі: Кенен ата әндерінің құдіретін сезінуге ықпал жасай отырып, өнер адамдарын құрметтеуге, қадірлеуге, адамгершілікке, туған елінің тарихын қастер тұтуға үйрету.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: Кенен Әзірбаев туралы мәліметтер, («Бозторғай» әні, үнтаспа).

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Оқушылардың көңілін, назарын, сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

ІІ. Өткен материалды еске түсіру.

ІІІ. Жаңа сабақ:
Қызығушылықты ояту.
Сыныпты топтарға бөлу.
І топ – Домбыра, ІІ топ - Қобыз, ІІІ топ – Жетіген.
Қазақ халқының арасында өнер адамдары көп болған. Өнердің түрлері де сан алуан. Соның ішінде күй өнерін халыққа жеткізген атақты композиторларды халық қастерлеп, құрметтеген.
«Бозторғай» әнін тыңдау.
- Әнді тыңдағаннан қандай әсер алдыңдар?
- Көз алдарыңа не елестеді?
- Неліктен деп ойлайсыңдар? (Оқушылардың жауабы).
Кенен Әзірбаев туралы мәлімет беру. Ақынның қызы Төрткен әкесінің еңбектерін насихаттап, халыққа жеткізіп жүрген ұрпақтарының бірі екенін айту.

І V. Мағынаны ашу.
Мәтінді түсініп оқу.
- Кенен ақынға сипаттама бер. Ақынның бойында қандай қасиеттері болған екен?
-«Ел басына қайғы төнген қараңғы түнек» дегенді қалай түсінесің?
- Ақын нені армандапты? Сол арманына жетті ме екен?

V. Сергіту сәті:
Қорбаңдаған аюдың, Теріп – теріп алайық,
Құлпынайы көп екен. Қалтамызға салайық!

VІ. Ойтолғау.
Венн диаграммасын сызу.
І топ. Кенен Әзірбаев – топтастыру жаса.
ІІ топ. «Ән құдіреті» - эссе жазу.
ІІІ топ. «Бес жолды өлең стратегиясын пайдалана отырып, «Кенен ата» атты ән жазу.
Бүгін сабақты Кенен атамыздың әнімен аяқтап, Кенен ата әндерін жүрекпен ұғып, жүрекпен айта білейік.

VІІ. Үй тапсырмасы: 51 – 53 бет. Мәтінді түсініп оқып, Кенен Әзірбаев ата туралы мәлімет жинау.
VIII. Бағалау: Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды топпен мадақтап, жеткен жетістіктерін айта отырып білімдерін бағалау.
6 465
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Оқышы дана Абайды. С. Тойлыбаев
Оқышы дана Абайды. С. Тойлыбаев
азақтың ұлы ақыны, композитор, философ, ағартушы, қазақтың реалистік жаңа жазба әдебиетінің негізін қалаушы – Абай Құнанбаев, оның өмірі, шығармашылығы, атап айтқанда өлеңдеріне, поэмаларына, қара сөздеріне, оның көркем жазбаларына талдау жасай
Сәбит Мұқанов «Есіл бойында»
Сәбит Мұқанов «Есіл бойында»
Есіл бойының табиғаты, жеке көріністерін білуі тиіс. Жазушының суреттеудегі сезімі, тіл көркемдігі, ақынның музыка өнерін шебер өріп келтіруі, реалистік сипаты мен эстетикалық әсердің күшеюі түсуін сезіне алулары тиіс
Қарама - қарсы мәндес сөздер
Қарама - қарсы мәндес сөздер
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы №11 жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Смагулова Ботагоз Мейрамовна
Қазақтың ұлттық би өнері
Қазақтың ұлттық би өнері
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Аққұм бекеті, Негізгі білім беретін №221 Аққұм мектебі Музыка пәнінің мұғалімі Серібаева Баян Төлепбергенқызы
Ұзындық және оның өлшем бірліктері
Ұзындық және оның өлшем бірліктері
Қостанай облысы, Меңдіқара ауданы, Төлеңгіт ауылы, Төлеңгіт негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тюлекова Раушан Андрейқызы
Нәтиже сабақ. Қазақ тілі – мемлекеттік тіл
Нәтиже сабақ. Қазақ тілі – мемлекеттік тіл
Қарағанды қаласы, № 74 ЖББОМ орыс сыныптарына қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Сембаева Асель Сериковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×