Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Менің мектебімнің тарихы

30 сәуір 2020, Бейсенбі
Сабақтың тақырыбы:
Менің мектебімнің тарихы.
Мұғалімнің аты - жөні:
Күні: 
СЫНЫП: 7Қатысқан оқушылар саны: 8Қатыспаған оқушылар саны: 0 
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыОқушылар өз мектебінің тарихы туралы ақпартты біледі;
Сабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікМектеп тарихы
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдерСұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі. 
Алдыңғы оқуҚазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы:Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Сәлемдесу.
Сабағымыз топпен және жекелей жұмыс түрінде өтеді. Бәрі бұрынғыдай.
1 - ші топ: «Ізденушілер»
Ұраны: «Іздеген жетер мұратқа»
2 - ші топ: «Зерттеушілер»
Ұраны: «Біле бер қанша білсең, тағы тіле, жетерсің мақсатыңа біле — біле»
Ж. Баласағұн
— Жарайсыңдар, іздей жүре – білесіңдер, біле жүре – білімді боласыңдар. Бүгінгі сабағымыздың ұраны:
«Жастарымыз салт – дәстүрімізді көздің қарашығындай бағып жүретін, көптің көкейіне үміт отын жағып жүретін, адамзаттың озық ой көгінде ағып жүретіндей ибалы да, ізетті, иманды да, инабатты болуы тиіс.»
Н. Ә. Назарбаев
Кеспені құрай отырып топтарға бөлу.
Жаңа білім
8 минут
5 минут
6 минут
5 минут
Білу және түсіну
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.
1 топ ХІХ ғасырдың ортасына дейінгі қазақ даласындағы оқыту
ІІ топ ХХ ғасырдың жиырмасыншы жылдарындағы білім беру жүйесі.
«Жариялау» әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
Оқулық,
мәтіндер.
Ойлаудың 8 бұрыш ішінде стратегиясы
1. Қазақ мектебінің халқымыз үшін маңызы.
2. Мектеп – тәрбие кемесі, білім ордасы» дегенді қалай түсінесіңдер?
2 тақырып бойынша постер құру
Қолдану
Таныстырылым бойынша Қазақстандағы білім беру жүйесіне тоқталу.
Топтық жұмысқа арналған ресурстар
Өз мектебімнің құрылу тарихы
Оқушылардың ойын ортаға салу,
Ауылда мектеп тарихы туралы репортаж Асия апамен сұхбатты көру.

Бүгінгі сабағымыздың қонағы, жай қонақ емес осы мектепті 1997 - 2017 жылдары басқарған мектеп директоры, Ыбырай Алтынсарин төсбелгісінің иегері, Қазақстан Республикасының үздік пеагогы, еңбек ардагері Бақыт Сұлтанқызы келіп отыр. Енді сөз кезегін сол кісіге берейік.
Бағалау
4 минут
Кері байланыс
3 минут
«Білім ағашы» кері байланысСабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.
Сергіту сәті
3 минут
«Ұстазым» караокемен ән айтуОқушылар ән шырқау.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Сабақтың толық нұсқасын жүктеу​​​
1 908
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Қазақ хандығының құрылуы
Қазақ хандығының құрылуы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 6. 3. 1. 9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау; 6. 2. 3. 4 – М. Х. Дулатидің «Тарихи - Рашиди» еңбегінің маңыздылығын түсіндіру; 6. 3. 1. 10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 1. 1 - Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе - теңдік) 5. 2. 1. 1 - Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның
Натюрморт өнері
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Есептер шығару
Есептер шығару
Санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000 - ға дейін жүздіктермен санау, жазу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×