Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тұйық етістіктің емлесі

18 қараша 2013, Дүйсенбі
Сабақтың тақырыбы: Тұйық етістіктің емлесі
Сабақтың мақсаты:
Дамытушылық: оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу мәдениетін дамыту, ұлттық танымын кеңейту, шығармашылық қабілетін ояту
Білімділік: етістік және оның жасалу жолдары, мағыналық топтары туралы алған білімдерін толықтыру
Тәрбиелік: оқушыларды ата - баба кәсібін құрметтеуге, алдына мақсат қоя білуге, еңбек сүйгіштікке, халқын, елін сүйе білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой бөлісу, сын тұрғысынан ойлап талдау
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, тірек сызбалар
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру
2) Үй тапсырмасын тексеру (үйге ақыл - нақыл сөздер)
Негізгі кезең: «Ой қозғау» Нені үйрендік? (өткенді шолу)
1. Етістік дегеніміз не?
2. Қандай сұрақтарға жауап береді?
3. Етістіктің құрамдық түрлерін атаңыз?
4. Болымсыз етістіктің жұрнақтарын атаңыз?
5. Табыс септіктегі сөзді қажет ететін етістікті атаңыз?
6. Табыс септіктегі сөзді қажет ететін етістіктер қалай аталады?
7. Етістіктер нешеге бөлінеді? Атап беріңіз
8. Есімшенің жұрнақтарын атаңыз?
9. Көсемшенің жұрнақтарын атаңыз?
10. Тұйық етістік қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
11. Тұйық етістік жіктеле ме?
12. Жазу етістігін септеңіз?

Бағалау
Өз ізденістеріміз (Ребус шешу)
Мал өсірсең қой өсір,
Пайдасы оның көл көсір.
- 4 түліктің бірі - қой туралы (ойларын айтқызу)
- Ауылды көркейту туралы
- Ақша тарату, бизнес жоспар
- Жоспарларын оқыта отырып, жаңа сабақты түсіндіру
Тұйық етістіктің емлесі
Тұйық -?
Етістік -? (іс - әрекет қимылды білдіреді)
Емле -? (сөздердің дұрыс жазылуы)
Бар + у
оқы + (оқу, тасу) кемі+ (кему, еру)
п - б
қ – ғ
к – г
1. «Ойлан, тап?!» тапсырмасы (Тұйық етістіктерді тауып, қай септікте тұрғанын ажыратамыз)
1. Оруға, жүргізуді 1. Жұлу, сұрасудан
2. Оқуым, бұзуды 2. Жазудың, күлу
3. Соғу, айтысуымен 3. Көрісу, егісу
4. Жауласу

2. Ауылды кеңейту не үшін керек? (еңбек, достық, бірлік, ынтымақ)
(мақал - мәтелдерді тақтаға жазып, сөз құрамына талдау)
3. Терме диктанты. Н. Өнербаев «Ауылым» әнінен етістіктерді теріп жазу
4. 263 - жаттығу
5. Түйіндеу
зат есім - Көсеу - от қозғайтын құрал
Етістік - Көсеу – отты түрту, қозғау

6. «Ой толғау»
- Екі көзің не үшін қажет?
- Жақсыларды көру үшін.
- Екі қолың не үшін керек?
- Елге көмек беру үшін.
- Құлақ деген не үшін керек?
- Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
- Тіл мен жағың не үшін керек?
- Ақиқатты айту үшін?
- Ал аяғың?
- Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.
Иә, туған жерге жету үшін екі аяғың қандай қажет болса, қазақ тілінің дәрежесінің жоғары болуына тұйық етістіктің де қосар үлесі зор.
Үйге: «Ауылым менің – ажарым» (тұйық етістіктерді қатыстыра отырып шағын әңгіме құрастыру)
16 130
0
  • 40
3 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты етістік пен салт етістік
оқушыларға етістіктердің мағынасына қарай сабақты етістік пен салт етістіктер болып бөлінетіндігі жайлы толық мәлімет беру.
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты етістік пен салт етістік
Етістіктің сабақты және салт етістік түрлерін табыс септігімен байланыстыра отырып меңгерту Тақырып бойынша алған білімдерін ауызша, жазбаша тілде пайдалану дағдысын қалыптастыру.
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты етістік пен салт етістік
Сабақты және салт етістіктерін ұлттық ойындар арқылы дәстүрлі бағалай білуге, халқын салтын сүюге шақыру. Оның ойлы, мәдениетті азамат тәрбиелеу.
Тұйық етістік
Тұйық етістік
Білімділік - тұйық етістік, оның жасалуы мен түрленуі, сөйлемдегі қызметі туралы түсінік беру, оқушылардың алған білімдерін кеңейту.
Салт және сабақты етістік
Салт және сабақты етістік
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №163 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Назарымбетова Айгул Сейдуллақызы
Етістіктен өткенді қайталау
Етістіктен өткенді қайталау
Алдыңғы сабақтарда өткенді еске түсіріп, қайталау арқылы алған білімдерін қорытындылау, Етістіктің түрлері мен жасалуының қолданысын ұғындыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.