Білімділер поралы

Мен жақсы көретін жан - жануар. Буын

Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мен жақсы көретін жан - жануар. Буын.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 9. 3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.
Көптеген оқушылар: Сөздің буыннан тұратынын түсінеді.
Кейбір оқушылар: Сөздегі буын санын анықтайды.
Бағалау критерийлері Жаңа білімді меңгереді, түсінеді, анықтайды.
Құндылықтарды дарыту Еңбек және шығармашылық
Пәнаралық байланыс Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Суреттер, слайд
Тілдік құзыреттілік Буын, жануарлар

Сабақ барысы
Сабақтың басы 3 мин
Ширату жаттығулар: “Жұмбақты шеш”
Қалқиып қос құлағы,
Елеңдеп қорқып тұрады.
Бейқам елді іздейді,
Малдан күдер үзбейді.

Тарғыл – тарғыл тас па,
Тастан бірақ басқа
Мекені қамыста,
Бұл саған таныс па?
(Жолбарыс)

Айбарлы түрлі бар,
Қанжардай тісі бар,
Тұма бойында
Тасыған күші бар
Күжірейген жалды.
Білсең айт бұл аңды.
(Арыстан)

Сабақтың ортасы 8 мин
ТА“Кім жылдам”
Тапсырма: Берілген жануарлардың аттарын атап, буынға бөл, салыстыр.
1 - топ 2 - топ 3 - топ
Дескриптор: Жануарларды атайды, буынға бөледі, салыстыра алады.
Ұжымдық жұмыс
Тапсырма: Берілген суреттегі жануарлардың аттарын атап, буынға бөл. Бір буынды сөздерді жасылмен, екі буынды сөздерді қызылмен боя.
Дескриптор: Жануарлардың аттарын атап, буынға бөле алады.

Атырау қаласы,
№34 лингвистикалық мектеп - гимназиясы
Бастауыш сынып мұғалімі:
Айдынгалиева Гульнур Амангалиевана

Мен жақсы көретін жан - жануар. Буын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 288
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 288
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика