Білімділер поралы

Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы

Тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы.
6 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
Өсімдіктердің тыныс алуын және құрылыс ерекшеліктерін біледі,
Кейбір оқушылар:
Дарынды
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшелігін түсінеді
Оқу мотивациясы төмен
Өсімдіктердің тыныс алуын түсінеді.

Тілдік мақсат
Оқушылар: істей алады
Өсімдіктердің тыныс алу ерекшеліктерін талдай алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Тыныс алу, фотосинтез, улы заттар.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.
Өсімдіктің тыныс алу ерекшеліктерін талдау
Талқылауға арналған тармақтар:
Өсімдіктердің тыныс алуы, фотосинтез
Неліктен.... екенін айта аласыз ба?
Өсімдіктер қалай тыныс алады?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Өсімдіктің тыныс алу мүшелерінің ерекшеліктері

Басталуы
Білу
Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушыларды топқа бөлу. Топ мүшелерін сайлап алу. Топқа бөлінген оқушылар өз топтарын қорғайды. Бір – біріне сұрақтар беру. Сұрақтарға жауап беру. Бірін – бірін бағалайды.
1 Топ: Тыныс алу
2 Топ: Фотосинтез

Ортасы
Түсіну
«Кезбе тілші әдісімен сұрау»
Әр топ мүшелерімен ақылдасып, бір тілшіні сайлап, оған топпен ақылдасып, сұрақтарын дайындап береді. Тілші келесі топ мүшелеріне сол сұрақтарды қояды.

Үй тапсырмасын сұрау.“Ой қозғау” әдісі.
1. Фотосинтез дегеніміз не?
2. Өсімдіктер не арқылы қоректенеді?
3. Өсімдіктердің ауа арқылы ластануы дегеніміз не?
4. Гүл шоғырлар дегеніміз не?
5. Тозаңдану дегеніміз не?
6. Ұрықтану дегеніміз не?
7. Өздігінен тозаңдану дегеніміз не?
8. Өскіннің пайда болуын ата?
9. Тұқымның өнуі үшін не қажет?
10. Гүл формуласы дегеніміз не?

Сергіту сәті:
Биологияға қатысты терминдерді үш тілде айту.

Постер қорғау.
Биологиялық диктант:
1. Тынысалу дегеніміз __________ қосылыстардың тотығуы.
2. Температура неғұрлым жоғары болса _________ соңұрлым жиілейді.
3. Өсімдіктерде арнайы тынысалу мүшелері ___________.
4. Улы заттар__________ көбейіп кетсе, өсімдіктерді уландырады.
5. Қыстың_________ аязында да өсімдіктердің тыныс алуы тоқтамайды.
6. Тұқым кебу болса____________ баяу тыныс алады.

Аяқталу
Қолдану
Бекіту.
Фишбоун әдісі.
1. Өсімдіктер қалай тыныс алады?
2. Қандай жағдайлар тыныс алуға әсерін тигізеді?
3. Тыныс алу қай кезде жылдамдап, қай кезде баяулайды?
4. Фотосинтез бен тыныс алуды неліктен бір - біріне қарама - қарсы процесс дейміз?
5. Ауа қандай заттармен ластанады?
6. Тыныс алуға судың әсері қандай?
7. Тынысалу дегеніміз не?
8. Өсімдіктерде арнаулы тыныс алу мүшесі болады ма?

О. Бапышев ЖОМ
Күні: Мұғалімнің тегі, аты: Айтжанова А.

Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 79
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 79
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика