Білімділер поралы

Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға ондық бөлшек туралы ұғымды меңгерту.
Ондық бөлшектің бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін айыра білуді қалыптастыру.
Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қойылуымен ондық таңбалар санын қалай анықталуын түсіндіру.
Оқушылардың ондық бөлшектерге амалдар қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.
2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау, білім талдау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: проектор, деңгейлік тапсырмалар, кестелер

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Сабақ жоспарымен таныстыру.
3. «Білімді мыңды жығады» сағаты (сұрақ - жауап)
4. «Білімді тексеру» сағаты
5. «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» (тест)
6. Сергіту сәті
7. Сөз мәніне үңілсек(мазмұнды есептер)
8. Сабақты бекіту. Қорытындылау.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, оқу - құралдарын тексеру.
2. Сабақ мақсатымен таныстыру.
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген есептердің жауабын сұрау арқылы тексеру.
Шаттық шеңбері арқылы сабақты бастаймыз.

3. «Білімді мыңды жығады» сағаты
Ондық бөлшек дегеніміз не?
Ондық бөлшектің соңына нөл тіркегеннен ол сан...
2, 5 = 2, 50 = 2, 5 00 = 2, 5 000
Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі.
Ондық бөлшектерді көбейту ережесі.
Ондық бөлшектерді бөлу ережесі.

4. Білімді тексеру

5. «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» (тест)
1. Ондық бөлшек түрінде жаз: 3 14/10;
а) 3, 4
ә) 0, 34
б) 34
в) 0, 034
с) 0, 340
2. Қосуды орында: 19, 07 + 3, 23
а) 2, 3
ә) 22, 3
б) 2, 23
в) 223
с) 0, 223
3. Теңдеуді шеш: х – ( 17, 035 – 13, 965) =220, 1
а) 22, 348
ә) 2, 23485
б) 223, 17
в) 2, 2317
с) 223
4. Ондық бөлшектерді көбейт: 21, 6*50
а) 108, 1
ә) 10, 8
б) 1, 080
в) 1080
с) 0, 108
5. Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыр: 4, 34
А) 434/100
ә) 34/10
б) 434/1000
в) 34/100

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 284
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 282
Роботтар: 2
bekasi Динара Айтжанова
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика