Білімділер поралы

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5. 4. 1 Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану (35 сағ)
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектердің оқылуы және жазылуы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5. 1. 1. 13 Ондық бөлшек ұғымын меңгеру. Ондық бөлшекті оқу және жазу.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: Ондық бөлшектерді оқу мен жазуды меңгереді.
Басым оқушылар: Ондық бөлшек пен оған тең жай бөлшектің айырмашылығы тек жазылуында ғана болатынын ажырата алады.
Кейбір оқушылар: мәтін есептерді шартын жазады, өрнек құрастырады және шығарады.
Бағалау критерийі:
• Ондық бөлшектерді оқи алады және жаза біледі. Ондық бөлшекті ажырата біледі.
Тілдік мақсаттар:
Тілдік мақсаттар:
 Ондық бөлшектер. Ондық таңбалар.
Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:
Бүтін, бөлшек, ондық таңбалар.
Диалогқа/жазылымға қатысты сөз тіркестері: Бүтін бөлігі, бөлшек бөлігі
Құндылықтарға баулу «Мәңгілік ел» ұлттық идеясы негізінде «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылықтарын дамыту
Пәнаралық байланыс: Биология, тарих және география пәндерімен байланысты.
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Жай бөлшектер. Дұрыс бөлшектер.
Бұрыс бөлшектер. Жай сандар. Құрама сандар.
Бірлескен жұмысқа есептер.

Сабақтың басы
10 мин.
Ұйымдастыру
1. Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, топтарға біріктіру (Оқушыларға кеспе қағаздары таратылады. Ол жерде дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер, аралас сандар, жай сандар, құрама сандар жазылған. Осы сандарға байланысты топтарын тауып 5 топқа бөлініп отырады. )
Психологиялық ахуал тудыру. Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгін менің көңіл күйім өте жақсы. Сіздердің өңіл күйлеріңіз қандай? (Смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді.) Әр топ біз бәріміз лидерміз. Біз жақсы оқушымыз. Біз бәріміз көшбасшымыз. Біз білімдіміз. Біз Қазақстан азаматымыз. Біз Ақылдымыз.
Топ басшыларын сайлау. Бағалау парақшалары үлестіріледі. Ол үшін ақ парақтар таратылады Осы параққа қолдарын салуды сүраймыз. Оқушылар қолдарының суретін салады. Кім бірінші салса сол топ басшысы болады.
Мақсаты: Оқушыларды сыйластыққа, тәрбиелікке баулу.
Нәтиже: Оқушы көңіл күйлері көтеріледі және сабаққа деген қызығушылығы артады.

«Көрші мен көрші»
стратегиясы арқылы үй жұмысын тексеру. Кезекші оқушы үйге не берілгені туралы хабардар етеді. Үй тапсырмасын кезектесіп оқиды. Көршілер бір бірінің дәптерін тексереді.

№7жалпы білім беретін шағын орталылығы бар лицей орта мектебі.
Мұғалімнің аты - жөні: Булекова Г. С.

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану. жүктеу
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 358
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 354
Роботтар: 3
гаухар547 aiboll login Дамира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика