Білімділер поралы
загрузка...

Денсаулық – өмір негізі

Тақырып: Денсаулық – өмір негізі
Құндылық: денсаулық, адам, өмір Қасиеттер: қамқорлық, қадірлеу
Сабақ мақсаты: оқушылардың «денсаулық» құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеті:
Денсаулықтың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
Денсаулық күту іскерліктерін дамыту;
Денсаулығын қадірлеуге тәрбиелеу.

Ресурстар: оқулық пен дәптер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен сәлемдесіп, жағымды көңіл - күй орнату.
2. Тыныштық сәтi. Оқушылар, аяқ - қолды айқастырмай, түзу отыруларыңды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз., қолдарыңды тізеге қоюға болады. Д е м а л.... ш ы ғ а р...
3. Үй тапсырмасын тексеру. «Алтын балық» ертегісінің мазмұны бойынша ойын айту.
4. Дәйексөз.«Күн тәртібі мен еңбек – денсаулық кепілі» деген халық даналығының мәні түсіндіріледі: Деніміз сау болуы үшін уақытымызды (таңертеңгі жаттығу, оқу, үй шаруасына, өзгелерге, айналаға көмектесу, спортпен шұғылдану, дұрыс тамақтану және т. б.) дұрыс өткізіп, еңбектенсек жанымыздың, деніміздің сау болатыны сөзсіз.

5. Әңгімелеу (сұхбат). Аңыз айту. «Денсаулық – өмір негізі» дегенді қалай түсінесіңдер? Денсаулықтың адам өмірінде қандай маңызы бар? Неліктен «Басты байлық - денсаулық» деп айтылады? Оқушылардың жауаптарын тыңдаған соң, қорытыланады: - Денсаулық адамға шаршамай жүру мен білім алу үшін, тәбетіміздің, көңіл күйіміздің жақсы болуы мен бақытты өмір сүруіміз үшін қажет. Адам табиғаттың өзіне сыйлаған мүмкіндіктерін орынды пайдаланып, гигиеналық тәртіпті сақтап, денсаулығына зиян келтірмей жүрсе, ұзақ та бақытты өмір сүреді. Денсаулықты сақтау әр адамның өз қолында.
Ә. Табылдиевтің «Аппақ бала» атты әңгімені оқу, сұрақтар бойынша талқылау: 1) Анасы
Асанға тазалықты қалай түсіндірді? 2) «Тазалық – денсаулық кепілі» дегенді түсінесіңдер?

6. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
Егер біз ерте тұрмасақ,, онда.... Сол үшін ерте тұруымыз керек.
Егер қоршаған орта тазалығын сақтамасақ, онда.... Сол үшін ортаны таза ұстауымыз керек.
Егер жер – ананы аяламасақ, онда.... Сол үшін жерді күтіп, баптау керек.
Егер денемізді шынықтырмасақ, онда,.... Сол үшін денемізді шынықтыру керек.
Егер тазалық сақтамасақ, онда.... Сол үшін таза жүру керек және т. б.
Жағдааяттарды шешу. Кітапта берілген 154 - беттегі жағдаяттарды топтарға шешуге ұсыну.
Дәптермен жұмыс. Өздерінің күн тәртібін жазады.

7. Топпен ән айту. Ж. Тұрбековтің «Бақытты балалық шақ» атты өлеңін бірге оқу.
8. Үй тапсырмасы. Кітапта 153 - бетте берілген Данышпан атаның өсиеттерін жаттап алу, күн тәртібін жазу.

9. Соңғы тыныштық сәтi. Балалар денелерін түзу ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырады. Көздерін жұмуына да болады. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстайды. Айналадағы барлық тіршілік иелерін аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезінеді. Бойларында өмірге деген сүйіспеншілік дамып, өз денсаулығын күтуге ықыластың пайда болғанын сезінуге тырысады. Денсаулықты сақтау жолдары жайында ойланады

Өзін – өзі тану мұғалімі:
Оспанбекова Айжан Жапарқұлқызы
Мойынқұм ауданы Ә. Молдағұлова мектебі
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 168
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 167
Роботтар: 3
asilai
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика