Білімділер поралы

Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол

Материялық нүкте. Қозғалыс траекториясы. Жол
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
 Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат беру
 Топта бағалауға баулу
Оқыту мақсаттары: Барлық оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы мағлұмат алады.
Оқушылардың басым бөлігі: кластер құрады, формуланы есеп шығаруда қолданады.
Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға жауап іздейді, бағалайды, барлайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Қозғалыс траекториясы. Материялық нүкте жүйесі, жол жайлы түсіне алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Материялық нүкте, қозғалыс траекториясы, түзусызықты, қисықсызықты, жол, орын ауыстыру.

Басталуы 10 мин
Сыныппен сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Оқушыларды сынып ортасына шеңбер құруға шақырады.
Аудиториядағы заттар
Суреттер таңдау
- топқа бөлу (осы тақырыпқа байланысты суреттер таңдау арқылы топқа бөлу)
- ойлау жұмысына ынталандыру
- белсенді іс әрекетке жұмылдыру

«Ыстық орындық», «сәйкесін тап», «кім тез» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
• Зат құрылысының МКТ - ның Ломоносов тұжырымдаған қағидалары қандай?
• Физикалық шамалар дегеніміз не?
• Диффузия деген не?
• Заттар қандай күйде бола алады және өздеріне тән қасиеттері қандай?
• Механикалық қозғалыс деп нені айтамыз?
• «Планета» деген сөз нені білдіреді?
1. Қандай планеталарды білеміз?
2. Птолемейше Әлем жүйесінің құрылысы қандай еді? Ол қандай жүйе деп аталды?
3. Коперник теориясы бойынша Әлемнің құрылысы қандай? Ол жүйе қалай аталады?

Сәйкесін тап» бөлімі.
Физикалық дене ------- Автомобиль қозғалысы, мұздың еруі, доптың ұшуы
Физикалық зат --------- Киімге сепкен әтір иісінің ауаға жайылуы
Физикалық құбылыс --------- Геоцентрлік жүйе
Диффузия --------- Құстың ұшуы, доптың домалауы, арбаның қозғалуы
Механикалық қозғалыс --------- Гелиоцентрлік жүйе
Птолемей құрған жүйе --------- Мыс, фарфор, су, темір
Коперник құрған жүйе --------- Ұшақ, кітап, қалам, қасық, өшіргіш

Ортасы 30 мин
Материялық нүкте Қозғалыс траекториясы. Жол туралы интерактивті тақтадан материал көрсету.
Өткен сабақпен байланыстыра сұрақ қою

«Инсерт» әдісі бойынша тақырыпты оқуға әр топқа тапсырма беріледі:
1 - топ Материялық нүкте
2 - топ Қозғалыс траекториясы
3 - топ Жол және орын ауыстыру
Осы тақырыптар бойынша Кластер жасауға нұсқаулық беріледі

Сергіту сәтін өткізу
Мадақтау жарайсыңдар

Топқа бөлу
4 - жаттығу есептерін шығару
Ойлан, жұптас, талқыла әдісі
1. Анықтамалар мен формулалар бойынша оқушы деңгейін тексеру

«№3 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» МКМ
Жолдасбекова Самал Еркінбекқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 221
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 219
Роботтар: 2
альбинислам Самал87
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика