Білімділер поралы

Табиғат және адам. Физика – табиғат туралы ғылым

Сабақ атауы: Табиғат және адам. Физика – табиғат туралы ғылым. (7 сынып)
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, оқулық, тапсырмалар жинағы, электронды оқулық
Жалпы мақсаты: 1. Физика ұғымын, физикалық терминдер мен ұғымдарды түсіндіру.
2. Пәнге қызығушылығын арттыру
3. Өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға, пайымдауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже: Физика ұғымын біледі оның техникамен байланысын түсінеді
Табиғат құбылысын түсіндіреді, физик ғалымдардың еңбегін айтады
Физика ғылымын басқа ғылымдардан ажыратады
Ғылыми төңкеріс ғасырдың болуын бағалайды
Негізгі идеялар: Физиканың мақсаты – табиғаттағы болып жатқан әр түрлі физикалық құбылыстарды өзара байланыстыратын заңдарды ашу.
Физикалық құбылыстарды және оларды сипаттайтын заңдарды бір жүйеге түсіру арқылы физикалық теориялар жасалады.
Физикалық құбылыстар мен заңдылықтардың мәнділік мазмұнын ашып беретін терминдар физикалық ұғымдар деп аталады.
Кеңістікте белгілі бір пішіні және нақты көлемі бар жеке тұрған нәрсені дене деп атайды.
Дененің сапалық тектілігін сипаттайтын материя түрін зат деп айтады.
Физика мен техникаға байланысты жетістіктер:
Физиктер атом ядросындағы энергияны алу жолын тапты.
ХХ ғасырда адамзат физика мен техникаға жетістіктерінің арқасында ғарышқа көтерілді.
Лазердің дүниеге келуі.
Кибернетика мен электрондық есептеуіш техникасының дамуы.

Мұғалім іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру
Оқушыларды техника, құбылыс, материя сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді топқа бөліп орналастыру түстер бойынша бөлу
ІІ. Физика курсы жайлы шолу жасау

ІІІ. Жаңа сабақ
І. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
Физика қандай пән деп ойлайсыңдар?
Физиканың мақсаты неде?
«Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?
ІІ. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

V. Дамыту кезеңі
- жаттығу (1, 2).
есептің шығарылу жолы талқыланады тақтада шығарылу жолы жазылады
VІ. Қорытындылау
Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» (10 минут)
Аспан денесін көрсет:
Тікұшақ
Ағаш
Комета
Ауа
Қайсысы физикалық дене?
Автомобиль
Ауа
Килограмм
Қайнау
3. Қайсысы зат болып табылады?
Ай
Жарық
Мыс
Грамм
4. Дыбыс құбылысына сәйкес құбылысты тап?
Шардың қозғалысы
Қоңыраудың сыңғыры
Таңның атуы
Қардың еруі
«Физика» атауы нені білдіреді?
A. Табиғат
B. Адам
C. Қоғам және техника
D. Космос
E. Жануарлар мен өсімдіктер
6. Тұңғыш қазақ ғарышкері -
A. Т. Мұсабаев
B. Т. Әубәкіров
C. Ю. Гагарин
D. Н. Басов
7. Астрономияның негізгі құралын атаңыз?
A. Микроскоп
B. Телескоп
C. Лупа
D. Бинокль
8. Материя дегеніміз -
A. Тастар
B. Ағаштар
C. Өсімдіктер
D. Табиғаттағы кез - келген зат
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

Көксу ауданы, № 12 орта мектеп КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Нургалиева БибигульСейтжапаровна

Табиғат және адам. Физика – табиғат туралы ғылым. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 36
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 36
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика