Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қуат

06 мам 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Физика
Сабақтың тақырыбы: §52. Қуат. (презентациясымен)

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: « Қуат» туралы түсінігін қалыптастырып, білімдерін шыңдау. Оқушылардың алдыңғы тарау бойынша білімдерін қаншалықты деңгейде меңгергендігін байқау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру және есеп шығару қабілеттерін дамыту.

Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс
Көрнекілігі: плакат, техникалық құралдар

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу және капитандарды сайлау.

ІІ. Үй тапсырмасына шолу.
1 Қандай физикалық шаманы жұмыс деп атаймыз және ол қандай шамаларға тәуелді?
2 Қандай жағдайда жұмыс істелінді деп айтуға болады?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Белгілі бір жұмысты орындап шығу үшін (мысалы: адам мен техниканы салыстырсақ ) әр түрлі уақыт жұмсайды. Мысалы: бір жұмысшының көптеген сағат бойы қолымен жинаған астықты комбайн тез арада жинайды. Сондай – ақ нақты бір жұмысты жұмысшыдан гөрі көтергіш кран тез орындайды. Физикаға жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын қуат деген шама енгізілді.

Қуат деп жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасын айтады:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 787
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Физика есептері мен шешу жолдары
Физика есептері мен шешу жолдары
Физика есептерін шығарудың негізгі талаптары, оларды шығару жолдары.
Қуат
Қуат
– қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру; – механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану.
Қуат
Қуат
Оқушылардың бойына қуат ұғымын қалыптастыру, оның формуласын, өлшем бірлігін есептер шығаруда пайдалана білуге үйрету.
Физикадан күнтізбелік жоспар
Физикадан күнтізбелік жоспар
Физикадан күнтізбелік жоспар
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздерін қайталау. Есептер шығару
Кинематика негіздері тарауын қайталау арқылы, 9 сынып оқушыларының алған білімдерін, икемділіктерін тексеру, пәнге қызығушылығын, ынтасын арттыру.
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×