Білімділер поралы
загрузка...

Мен және менің мамандығым

Эссе
«Мен және менің мамандығым»
«Мұғалімдік мамандық - бұл адамтану, адамның күрделі де қызықты, шым-шытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер - ол даналықты жүрекпен ұға білу болып табылады»
В. Сухомлинский

Ұстаздық мамандықты мәңгілік деп айтады. Осы мәңгілікке апарар жол - ол әркез шәкірт жүрегіне, оның өз әлеміне жол таба білу. Әр шәкірттің әлемі - ертегідей әдемі, мұхиттай терең, сан қырлы да қатпарлы, мөлдір де нәзік, назды да сазды, құпиясы мол тылсым. Осы әлемнің қаймағын бұзбай, сызат қалдырмай, мөлдір дүниесіне, әдемі әлеміне нұрлы сәуледей болып ену - қай ұстаздың болсын өмірлік арманы, мақсаты. Шәкірт жүрегінде ұстаз - алыстан қол бұлғаған арманына қанатын талдырмай, адастырмай, биік шыңдарына шалдықтырмай апаратын жан.

«Армансыз адам - қанатсыз құспен тең»- дегендей, оқушылар мектеп бітірген соң, өзі армандаған бір мамандықтың иесі болады. Жас жеткіншектер мамандық таңдауда қателеспеуі керек. Мамандықты дұрыс таңдай білген адам - өзінің мамандығын мақтан тұтып, сол мамандығының қыры мен сырын меңгеріп, шыңына жетуге тырысады. Мамандық жай күнелту, ақша табу емес. Әр адам өз мамандығынан рухани күш алып, еңбектің рахатын көреді. Адам атақ - абыройға кенеледі. Кез - келген адамнан шеберлікті, қажымас қайратты, еңбектенуді керек етеді.

Міне, осынау ХХІ ғасыр дәуіріне, адамы мен заманы көптеген өзгерістерге тап болған кезеңде психолог мамандығы өте қажет. Мектеп психологы, ең алдымен адамның ішкі жан дүниесін зерттейтін маман. Сол ортаға жақсы ахуал туғызып, күйзеліске ұшыраған адамдарға дұрыс бағыт - бағдар беріп, жол көрсету. Психолог адамның сырласы, адам жанының емшісі.

Мектеп ұжымының зор табыстарға жетіп, береке бірліктерінің мықты болуына, оқушыларының сапалы білім алып, саналы тәрбиеде болуына мектеп психологтарының үлесі бар деп есептейміз. Еліміз егемендік алғаннан бері оқу тәрбие саласында көптеген өзгерістер енгізілді. Солардың бірі - өсіп келе жатқан жас ұрпақтарға дұрыс негіздерін беру және олардың психологиялық тұрғыда қалыптасу мәселесі де көрнекті орында тұр. Әрбір оқушыны жеке тұлға деп танып, ғылыми, рухани мұраларды игерген, шығармашылық ой - өрісі бар, компьютерлік сауаттылығы мен ақпараттың мәдениеті қалыптасқан жастарды тәрбиелеу бүгінгі күннің ең негізгі мақсаттарының бірі.

Адам баласының назды да, сазды, құпиясы мол тылсым әлеміне және жүрегіне жол табу үшін мен осы психолог мамандығын таңдадым.
«Өмір бойы адам рухани дамудың жолында, ондағы мақсаты: өзін - өзі тану, қоршаған ортаны тану. Әрбір күнге оймақтай ой...»- деп Ақылия Бекбайқызы айтқандай, мен де әрбір күніме ой түйіп, өз жұмысымды абыроймен және үлкен жауапкершілікпен атқаруға тырысамын.

Мектеп психологының жұмысы кең ауқымды және жауапкершілігі мол жұмыс. Тәрбиеге қиын көнетін және мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзете - дамыту әдістемелерін жүргізіп, олардың қатарын азайту және оларды үнемі бақылау, дарынды оқушыларды анықтап, олармен диагностикалық әдістемелер және тренингтер жүргізу, үйден оқитын балалар мен қамқорлыққа алынған балалардың көңіл - күйін, психологиялық қал - ахуалын бақылау, оларға көмек беру, үлгермеуші оқушылармен диагностикалық әдістемелер жүргізіп, сынып жетекшімен тығыз байланыста болу, оралман балалардың мектепке және ортаға бейімделуін бақылау, оларға көмек беру, «оқушы - мұғалім - ата - ана» қарым - қатынас жүйесін шешуші звено ретінде пайдаланудың ғылыми педагогикалық негіздемесін жасау, мектеп оқушыларының әлеуметтік ортасын зерттеу, суицидтің алдын алу жұмыстарын жүргізу барысында ата - аналар жиналысына қатысу, жас мамандармен кәсіби жағынан жетілдіру мақсатында психологиялық тренингтер, жаттығулар ұйымдастырылып, ақыл - кеңестер беріледі.
1 сыныптардың мектепке бейімделуін, 5 сыныптардың орта буынға бейімделуін, 9 сыныптарға кәсіби бағыт - бағдар беру, 9 - 11 сыныптардың емтихан, тестке дайындалуына психологиялық көмек көрсетіп, олардың көңіл - күйлерін бақылау, сенімділікке баулу, ойын - жаттығулар жүргізу осы аталған жұмыстардың барлығын мектеп психологы атқарады.

«Өмірдің әрбір жаңалық енбеген күнін өзіңді бақытсызбын деп есепте»- деп Ян Амос Коменский айтқандай мен әрбір күніме оймақтай ой түйіп, әр күніме жаңалық енгізіп, психологиялық қызметімнің басты мақсаты - құзіретті оқушы, жеке тұлға қалыптастыру.
«Өмірден не қажет екендігін анық, айқындап білмесеңіз, онда ештеңені күтпеңіз»- деп Ақылия Бекбайқызы айтқандай мен өзімнің мамандығымды өз қалауыммен таңдадым және мен өз мамандығымды сүйемін және мақтан тұтамын.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 436
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 434
Роботтар: 2
Казыбек aiko79
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика