Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шоқан Уәлиханов

16 сәуір 2013, Сейсенбі
Категориясы: Тарих
Сабақ мақсаты: Шоқанның жастық шағын, Омбыда оқуда болған жылдарын, ғылыми зерттеулерін, Шоқанның Қазақстан тарихында алатын орның білетін болады.

Сабақтың міндеті:
мазмұнына байланысты: Шоқан Уәлихановтың қандай экспедицияларға қатысқаның, ғалымның негізгі ғылыми еңбектерін, оның Қашқарияға сапары қалай аяқталғаның білетін болады.
СТО - ны дамытуға байланысты: Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін бір - бірімен салыстыра отырып ерекшеліктерін саралай алады.
Топтық жұмысқа байланысты: Оқушылар бірін - бірі оқытуда, пікір алмасып өз ойларын ортаға салып, мәтіндегі проблемалық сұрақтарға жауап бере алатын болады.
Бағалау: Топтық жұмыстарды, ұжымдық жұмысты, жазба жұмыстарын бағалау.
Күтілетін нәтиже: Қазақ халқының аса көрнекті ғалымдары мен ағартушыларының бірі Шоқан Шыңғысұлы Уәлихановтың жастық шағы мен атқарған қызметтерін толық білетін болады.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: «аквариум», «семантикалық карта», «салыстырмалы карта», «екі жақты түсіндірме күнделік», «үш қадамды сұхбат»
Сабақтың көрнекілігі: карта, суреттер, слайдтар, бейне таспа
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, география, этнография, орыс әдебиеті

Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі;
А) Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Ә) Оқушыларды топқа бөлу
Б) Оқушылар назарын сабаққа аудару

II. Үй тапсырмасы бойынша оқушылар білімін тексеру;
«аквариум»
Тақтаға 4 - оқушы шығып, үй тапсырмасы бойынша түсінік айтады, әрбір оқушы өздерінің зерттеп келген ғалымдары жайлы мағлұматтар береді.
III. Үй тапсырмасын бекіту;
«семантикалық карта»
Ғұлама ғалымдар «Ең соңғы қырғыз ханзадаларының отауында» «Түрмеден қашқан» «Қырғыздардың ұлттық дәстүрлері» «Капитан қызы» «Бикен мен Маулана»
А. С. Пушкин +
В. И. Даль +
Г. Н. Потанин +
Т. Шевченко +
Мұса Шорманов +

IV. Жаңа сабақты меңгерту;
Қызығушылықты ояту;
Қазір біз Ш. Уәлихановтың жастық шағы, ғылыми зерттеулері, оның қазақтың тарихында алатын орны жайлы тоқталатын боламыз. Тақырыпты өтпестен бұрын ол кім, тарихта қандай орны бар сол жайлы әр топ өзара талқылаңдар және дәптерге түсіріңдер.

Мағынаны тану;
А) Картамен жұмыс; 1. Шоқанның жастық шағы
2. Білім алған оқу орындары
Б) Кинодан үзінді 1. Ш. Уәлихановтың ғылыми зерттеулері
2. Қазақтың тарихында алатын орны

V. Жаңа сабақты пысықтау; Ой толғаныс сатысы
Ал енді Ш. Уәлиханов туралы көп нәрсе ортаға салынса да, салыстырмалы картаны жасайық. Оны топта жасаңыздар. Жоғарыда есімдерін, сонан соң оларды суреттейтін сөздерді және астына сол сөздердің дәйектемелерін жазыңыздар.
А) «Салыстырмалы карта»
Ш. Шоқан Уәлиханов Г. Николаевич Потанин
Б) Үш қадамды сұхбат;
1. Сұрақ қоюшы
2. Жауап беруші
3. Жинақтаушы журналист

VI. Оқушыларды рейтинг түрде бағалау;
VII. Үйге тапсырма: Ш. Уәлиханов жайлы жазылған көркем шығармаларынан үзінді оқып келу.
3 656
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Шоқан − тұңғыш ғалым, зерттеуші
Шоқан − тұңғыш ғалым, зерттеуші
Алматы облысы, Талғар қаласындағы №7 мектеп - лицейде қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Дарменқұлова Ғалия
Шоқан Уәлиханов “Жоңғар очерктері”
Шоқан Уәлиханов “Жоңғар очерктері”
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, «№132 орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Достаева Гулшат Игликовна
Шоқан Уалханов - қазақтың аса көрнекті ғалымы әрі ағартушысы
Шоқан Уалханов - қазақтың аса көрнекті ғалымы әрі ағартушысы
Шоқан Уалханов - қазақтың аса көрнекті ғалымы әрі ағартушысы
Қазақтың көрнекті ғалымы - Шоқан Уалиханов
Қазақтың көрнекті ғалымы - Шоқан Уалиханов
Атырау облысы, Б. Момышұлы атындағы №25 орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Қуатова Жанат Қарақойшықызы
Қазақстан аумағындағы қалалар
Қазақстан аумағындағы қалалар
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, №105 орта мектебінің тарих пәнінің мұғалімі Айтбаева Айгерім Жақсылыққызы
Сапарғалин Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Сапарғалин Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Астана қаласындағы Халықаралық үздіксіз білім беру колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жиымбаева Рысжан Ермұханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×