Білімділер поралы
загрузка...

Қолөнерден сыр ұққан шебер қыздар

Технология қыздар
Тақырыбы: Қолөнерден сыр ұққан шебер қыздар
Сайыстың мақсаты: оқушылардың технология пәнінен алған білімдерін іс - тәжірибемен ұштастыра және толық мағлұмат бере отырып, шығармашылық қабілетін ояту. Оқушылардың эстетикалық талғамын ұштау, өнерге ынтасын дамыту, шапшаңдыққа, талғампаздыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: слайд, еңбек құралдары, бірнеше сұрақтар.
- Уа халайық, халайық!
Бәріңе жар салайық.
Бүгінгі кеш төрінде
Шеберлердің елінде
Шеберлердің тілінде
Көңілді кеш жасайық.
Ат салысып аянбай
Бар өнерге басайық.

Армысыздар құрметті ұстаздар мен оқушылар және бүгінгі кешке қатысушы сайыскерлер!
Бүгін Қоғамдық - гуманитарлық пәндер бірлестігінің Технология (қыздар) пәнінен ұйымдастырылып отырған «Қолөнерден сыр ұққан шебер қыздар» сайысын өткізгелі отырмыз. «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» демекші, бүгінгі шеберлік және білім сайысын бастауға рұқсат етіңіздер!
Технология шеберліктің мектебі,
Бай мұрамыз, халқымыздың өнері.
Ас әзірлеп, үйренеміз іс тігіп,
Ынтаменен әзірлейміз көрмені.
Бүгінгі сайысымызға мектебіміздің қыздары өз білімдерін технология пәнінен игерген білімдерін, шеберліктерін, өнерлерін ортаға салады.

Шақырамыз келіңдер жарысуға,
Білімменен шеберлікпен алысуға.
Бар өнерді салайық ортамызға,
Қанеки, кім шығады сайысуға.
Біреуінің жүрегінің түгі бар
Біреуінің арқалап жүрген қоғамдық жүгі бар.
Біреуінің әр нәрсеге ебі бар
Бәрінің де жеңіске деген үміті бар,- деп бүгінгі сайысымызға қатысатын топтарымызыды таныстырып өтейін,
1 - топ: «Шебер қыздар»
2 - топ: «Жұлдызды қыздар»

Жол сілтеген биікке ұстаздарым
Ішімізден шығар әлі талай дарын.
Әділдікті ең алға мақсат еткен,
Таныстырайын әділқазы алқаларын, - демекші сайыскерлердің білімдеріне баға беруші әділқазылар мүшелерін таныстырып өтейін.

Сайыс 7 кезеңнен тұрады:
1. Таныстыру (топ атауы, ұраны, эмблемасы)
2. Кім жылдам? (сұрақ - жауап)
3. Ойлан тап (мақал - мәтелдер құрап айту)
4. Сен білесің бе? (сұрақтар)
5. Тіл өнері (Кім көп тіл біледі?)
6. Тауып сөйлесең - күміссің (артық сөзді табу)
7. Жүйелі сөз жүйесін табар (сөйлемнен сөз құрау)

Өнер қуып шеберлер өтер деймін.
Бір басына өнері жетер деймін,
Сайысқа түскен шебер қыздар кезектесіп,
Таныстырып өздерін өтер дейміз.

1 - кезең: «Таныстыру» әр топ өздерінің топ аттарымен, ұранымен, эмблемасымен таныстырып өтеді. Таныстыру бойынша 10 ұпаймен есептеледі.

Білім асқан сел дейді,
Бірақ оңай келмейді,
Ала білсең білім көп,
Ақыл ойға кел дейді.
Білім ой мен арымыз.
Рухани ол нәріміз.
Сайыскерлер сіздерге,
Қол соғамыз бәріміз - дей келе ендігі кезекті шапшаңдық сайысына береміз.
2 - кезең: Кім жылдам? Бұл сайыста 30 секунд ішінде берілген сұраққа жауап беру керек. Әр топқа 10 сұрақтан қойылады. Әр жауап 10 ұпаймен есептеледі.

«Шебер» қыздар тобына
1. Тігін машинасының неше түрі бар? (3)
2. Сүттен дайындалатын тағам түрі?(айран, қатық, кілегей т. б)
3. Мақта неше жылдық өсімдік?(1)
4. Қалталы аң?(коала)
5. Тігін машинасының ең алғаш жобасын ұсынған кім?(Леонарда до Винчи)
6. Көкөністерден жасалған тағам? (салат)
7. Қамырдан ас дайындау үшін не қажет? (ұн)
8. Қалыңдықтың бас киімі? (сәукеле)
9. Зығыр неше жылдық өсімдік? (бір жылдық өсімдік)
10. Зығырдың неше түрі бар? (үш түрі бар)

Жамбыл облысы, Мойынқұм ауданы,
А. Назарбеков ауылы «Ә. Молдағұлова атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі технология пәнінің мұғалімі
Исатаева Арайлым Белқожақызы

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 505
Қолданушылар: 5
Қонақтар: 500
Роботтар: 2
togzan Серікбай Самал medetgulzhan 19жадыра82
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика