Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі бойынша атқарылып жатқан жұмыстар

14 мам 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Әдістемелік көмек
Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі бойынша атқарылып жатқан жұмыстар

Оқытудың үш өлшемді әдістемелігі
Кіріспе бөлім. Қорытынды бөлім. Сөйлесу бөлімі.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында оқыту формасын, әдістерін, технологияларының таңдауда көпнұсқаулық қағидасы бекітілген. Педагогтардың өзіне оңтайлы нұсқаны қолдануға, педагогикалық процесті кез келген үлгімен құруға да мүмкіндік береді. Мен осы әдістемелік бойынша жоспарлап сабақ өттім. Оқытудың үш өлшемді әдістемеліктің ерекшелігі – оның білімді меңгеруге ғана емес, тұлғаның танымдық қабілеттерін және танымдық процестерді, жадының түрлерін (есту, көру, қимыл) ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетіне арнайы жасалғандығында. Оқу және танымдық жағдайлар арқылы танытуға сондай - ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік орын ауызша, жазбаша жазуға бағытталады
Оқытудың үш өлшемді әдістемесі қайта жаңғыртушы оқу циклі ретінде үш құрылымды бөліктен: кіріспеден, сөйлесу бөлімінен, қорытынды бөлімінен тұрады.

Кіріспе бөлімге 1 - 2 сағат қорытынды бөлімге 1 - 2 сағат қалған уақыт сөйлесу бөлімде беріледі.
Кіріспе бөлімінде мұғалім оқушыларды әдістеменің жалпы құрылымымен, оның мақсат - міндеттерімен таныстырады. Оқу материалын қысқаша сызба, кестелерге сүйене отырып түсіндіреді. Сөйлесу бөлімінде танымдық процесс сыныпта 2 - 6 адамнан шағын топтарға бөлу арқылы, оқушылардың өзара әрекет етуінен құрылған. Сөйлесу бөлімінде алғашында оқу материалын қайта жаңғырту және қарапайым білік пен дағды қалыптастыру мақсатында, кейіннен алынған білімді талдау, жинақтау және бағалау мақсатында оқытудың белсенді формалары қолданылады. Үшінші, төртінші сабақтардан бастап оқушыларға стандарт талаптарына сай сараланған тапсырмалар беріледі. Оқушылар қандай да бір деңгейдегі тапсырмаларды өзара таңдайды. Сөйлесу бөлімінің тағы бір ерекшелігін ойын формаларын кеңінен қолдану. Оқушылардың оқу материалына бірнеше мәрте оралып, жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. Бұл бөлім оқуларының өзін - өзі бағалауына құрылған.

Әдістеменің қорытынды бөлімі – бақылау. Қорытынды бөлімінде алған білімін, білігі мен дағдыларын ешкімнің көмегінсіз көрсетуі керек. Оқушы білімін бақылаудың формалары ретінде тестілік тапсырмалар, бақылау жұмыстары, сынақ, шығарма, диктант оқу пәнінің ерекшелігіне орай қолданылып беріледі.
Егер сөйлесу бөлімінде оқушыларға үш деңгейдегі («жеңілдетілген стандарт», «стандарты», «стандарттан жоғары») тапсырмалар ұсынылса, қорытынды бөлімде барлық оқушыларға бірдей мемлекеттік білім стандартына сай тапсырмалар беріледі.

Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі бойынша жұмыс жүргізу барысында оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, ізденушіліктері, өз сезімін ашық білдіруі дамыды. Балалардың белсендігі артып, өзара әрекетке кірісіп кетуі, өз ойын ашық айтуы байқалды. Үйге берілген шығармашылық тапсырмаларды сөзжұмбақ, ребус, деректер жинау, өлең құрастыру, қызыға орындайтындықтарын көрсетті. Пәнге деген қызығушылықтары артты. Оқу материалы есте жақсы сақталатын болды. Белсенді сөздік қорын, ауызша және жазбаша тілін дамытуға, өзін - өзі бекіту қажеттіліктерін қанағаттандыруға ықпал етеді.

Қорыта айтқанда, талмай еңбектену барысында ғана көп нәрсеге қол жеткізуге болады деп ойлаймын. Бұл әдістемені басқа пәнге енгізу оқушылардың білім деңгейін дамытуға ықпалын тигізеді деп білемін.
3 996
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда өтпелі тақырыптар бойынша ортаңғы тобының перспективалық жоспары
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын іске асыруда өтпелі тақырыптар бойынша ортаңғы тобының перспективалық жоспары
Инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану негізінде балалардың ауызша қарым - қатынас жасау дағдыларын, танымдық ой - өрістерін, шығармашылық, эстетикалық талғамдарын және жеке тұлғаның әлеуметтік білім, біліктерін жетілдіру.
Қазақстан тарихын инновациялық әдістемелік оқыту жолдары
Қазақстан тарихын инновациялық әдістемелік оқыту жолдары
М. М. Жанпейісова бойынша білімді толық меңгерту әдістемесіндегі мұғалімнің жүйеде құрылатын жұмысы: оқу модулі - оқу ақпаратының біршама дербес блогы, оған оқу мақсаты мен міндеттері, әдістемелік нұсқаулар, шамамен алғандағы іс - әрекеттер негізі,
Менің инновациялық сабағым
Менің инновациялық сабағым
Қостанай қаласы, №11 орта мектебі Есингожина Зибагүл Пішенбайқызы
Сындарлы оқыту
Сындарлы оқыту
ШҚО, Семей «№13 ЖОББМ» КММ Траих пәні мұғалімі:Н. Кульджина
Туынды тарауына есептер шығару
Туынды тарауына есептер шығару
Туынды тақырыбы бойынша теориялық қайталау, дифференциялдау ережелерін қолдануға, жанама теңдеуін жазуға, күрделі функцияның туындысын табуға деңгейлік есептер шығару, тақырып бойынша білімдерін тексеру.
Әдістемелік жұмыстар туралы
Әдістемелік жұмыстар туралы
Әдістемелік жұмыс – бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×