Үшінші деңгейден өтуге арналған тест сұрақтары (Кембридж бағдарламасы)
Үшінші деңгейден өтуге арналған тест сұрақтары (кембридж бағдарламасы)
1. Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – …………..» мұғалім
2. Мұғалімнің сенімі оның ………………, шешім қабылдауын және іс - әрекетін нығайтады.
Көзқарасын
3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы: Роберт Стернберг
4. Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім – …………………………………………..?
Сыни тұрғыдан бағалау;
5. Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау
6. Білім берудің мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдарды қолдану нәтижесінде, яғни сөйлесу, талдау және дәлелдеу барысында жүзеге асатынын көрсеткен Барнс (1971)
7. Джон Дьюи мен Дональд Шонның жұмыстарынан шыққан ұғым:
«Рефлективтік практика»
8. Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау диалогтің қай үлгісіне жатады?
механикалық есте сақтау
9. Одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин: бағалау
10. Маслоу мен Роджерс оқытудағы гуманистік негізін қалаушылар
11. Ішкі когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші - Джин Пиагет
12. Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті? 3
13. Латын тілінен аударғанда «жақын отыру» деген мағынасын білдіретін термин - бағалау
14. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын алатынын қай жылы анықтады? 1968 жыл
15. 1 сынып оқушылары шамамен қанша сөз пайдаланылады? 6000 сөз
16. Шулманның «көмекшілері»: қол
17.«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік: әлеуметтік
18. 1 - апта, күндегі Дипактың қасиеті: ұстанымы
19. ЖАДА кімнің зерттеуі? Выготский
20. Мұғалімнің үшін маңыздысы: зерттеу жүргізсе
21. Когнитивті даму дегеніміз - Баланың оқу және проблеманы шешу қабілеті
22. Гуманистік тәсілдің негізін қалаушылар Маслоу мен Роджерс
23. «Бағалау» термині нені білдіреді? жақын отыру
24. 1960 жылы когнитивті психологияда басымдыққа ие болған «Ойлауды дамыту» теориясының авторы - Жан Пиаже
25. «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші метотану болып табылады.
26. Формативтік және жиынтық бағалау қай жылдан бастап белгіленді? 1960ж
27. Интерпретацияны кейде басқаша қалай атайды? логикалық қорытынды
28. Метатану дегеніміз не? Саналы білім алу
29. Сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады? Мерсер
30. Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының 50% Талқылауда байқалады.
31. Оқу жоспарын жасау маңыздылығы – … қабілеті артады.«Өзіндік жаратылыс әлемін» зерттеу
32. Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің. «Жақын арадағы даму аймағында … жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсетеді.
33. Кең тараған тәсіл? Сындарлы теориялық оқыту
34. Үш көмекші Шульманның көмекшілері
35. Кембридж бағдарламасының 7 модуліне сәйкес білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Қалай оқу керектігін үйрету, диалог арқылы оқыту
36. Адамдардың қалай оқитындығы туралы негізгі бағыттарды атаңыз? Әлеуметтік психология, аффективтік теориялар, когнитивті психология
37. ЖАДА дегеніміз не?
Жақын арадағы даму аймағы
38. Оқуда қолданылатын әңгімелеу түрлері?
Әңгіме - дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме
39. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты? Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер
40. Сыныптағы диалогтық әңгімелесудің неше түрі бар? 3
41. Бағалау тиімділігі қай уақытта артады?
1. Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – …………..» мұғалім
2. Мұғалімнің сенімі оның ………………, шешім қабылдауын және іс - әрекетін нығайтады.
Көзқарасын
3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы: Роберт Стернберг
4. Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға, бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім – …………………………………………..?
Сыни тұрғыдан бағалау;
5. Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау
6. Білім берудің мұғалімді селқос тыңдағанда емес, вербальды құралдарды қолдану нәтижесінде, яғни сөйлесу, талдау және дәлелдеу барысында жүзеге асатынын көрсеткен Барнс (1971)
7. Джон Дьюи мен Дональд Шонның жұмыстарынан шыққан ұғым:
«Рефлективтік практика»
8. Үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс - әрекеттерді жаттау диалогтің қай үлгісіне жатады?
механикалық есте сақтау
9. Одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин: бағалау
10. Маслоу мен Роджерс оқытудағы гуманистік негізін қалаушылар
11. Ішкі когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші - Джин Пиагет
12. Кохлберг өнегелі даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті? 3
13. Латын тілінен аударғанда «жақын отыру» деген мағынасын білдіретін термин - бағалау
14. Аткинсон мен Шифрин қысқа мерзімді есте сақтау адамның жадында негізгі орын алатынын қай жылы анықтады? 1968 жыл
15. 1 сынып оқушылары шамамен қанша сөз пайдаланылады? 6000 сөз
16. Шулманның «көмекшілері»: қол
17.«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік: әлеуметтік
18. 1 - апта, күндегі Дипактың қасиеті: ұстанымы
19. ЖАДА кімнің зерттеуі? Выготский
20. Мұғалімнің үшін маңыздысы: зерттеу жүргізсе
21. Когнитивті даму дегеніміз - Баланың оқу және проблеманы шешу қабілеті
22. Гуманистік тәсілдің негізін қалаушылар Маслоу мен Роджерс
23. «Бағалау» термині нені білдіреді? жақын отыру
24. 1960 жылы когнитивті психологияда басымдыққа ие болған «Ойлауды дамыту» теориясының авторы - Жан Пиаже
25. «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші метотану болып табылады.
26. Формативтік және жиынтық бағалау қай жылдан бастап белгіленді? 1960ж
27. Интерпретацияны кейде басқаша қалай атайды? логикалық қорытынды
28. Метатану дегеніміз не? Саналы білім алу
29. Сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады? Мерсер
30. Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының 50% Талқылауда байқалады.
31. Оқу жоспарын жасау маңыздылығы – … қабілеті артады.«Өзіндік жаратылыс әлемін» зерттеу
32. Выготский когнитивті дамудың, оқушылар өздерінің. «Жақын арадағы даму аймағында … жұмыс істесе, жақсаратындығын атап көрсетеді.
33. Кең тараған тәсіл? Сындарлы теориялық оқыту
34. Үш көмекші Шульманның көмекшілері
35. Кембридж бағдарламасының 7 модуліне сәйкес білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Қалай оқу керектігін үйрету, диалог арқылы оқыту
36. Адамдардың қалай оқитындығы туралы негізгі бағыттарды атаңыз? Әлеуметтік психология, аффективтік теориялар, когнитивті психология
37. ЖАДА дегеніміз не?
Жақын арадағы даму аймағы
38. Оқуда қолданылатын әңгімелеу түрлері?
Әңгіме - дебат, топтық әңгіме, зерттеушілік әңгіме
39. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту модулі қай модульмен тығыз байланысты? Білім беру мен оқытудағы жаңа тәсілдер
40. Сыныптағы диалогтық әңгімелесудің неше түрі бар? 3
41. Бағалау тиімділігі қай уақытта артады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Аттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест жауаптарымен
Аттестациядан өтетін мұғалімдерге арналған тест сұрақтары жауабымен
Кембридж бағдарламасы бойынша информатика пәнінен 5-11 сыныптарға ОМЖ
Кембридж бағдарламасы бойынша информатика пәнінен 5-11 сыныптарға ОМЖ
Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім
Атырау қаласы, № 4 облыстық мектеп - интернатының биология пәні мұғалімі Бактыгереева Элеонора Исламқызы
Сын тұрғысынан ойлау
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, №11жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Макенова Анар Кайратовна
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту модулі сабақтар топтамасында
Кенжебаева Бибинур Ормантайқызы Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы Абай атындағы орта мектептің орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру
Қарағанды қаласы, Абай ауданы, Южный кенті №9 балабақша - мектеп кешені бастауыш сынып мұғалімі Халым Айгул
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.