Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім
Семинар тақырыбы Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім (слайд)
Мақсаты: Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.
Формасы: тренинг
Күтілетін нәтиже Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.
7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.
Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді.
Тапсырмалар: 1. Сергіту "Кірпі" биі
2. Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын презентациясымен таныстыру.
3. Постер қорғау "Бағалау критерииі" топтық жұмыс
4. Тренинг «Сағат тілімен»
5. Оқыту үшін бағалау түрлерін қолдану.
Семинар барысындағы іс - әрекет
Сәлемдесу. топта жұмыс жасауға жағдай туғызу. Қатысушылардың
назарын аудару. Психологиялық ахуал туғызу.
Сергіту "Кірпі" биі
Мақсаты: Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын таныстыру.
Формасы: тренинг
Күтілетін нәтиже Мұғалімдер өзгеру қажеттілігі туралы ойланады.
7 модуль туралы жалпы түсінік қалыптасады.
Топтық жұмыстың тиімділігін түсінеді.
Тапсырмалар: 1. Сергіту "Кірпі" биі
2. Бағдарламаның мақсаты мен мазмұнын презентациясымен таныстыру.
3. Постер қорғау "Бағалау критерииі" топтық жұмыс
4. Тренинг «Сағат тілімен»
5. Оқыту үшін бағалау түрлерін қолдану.
Семинар барысындағы іс - әрекет
Сәлемдесу. топта жұмыс жасауға жағдай туғызу. Қатысушылардың
назарын аудару. Психологиялық ахуал туғызу.
Сергіту "Кірпі" биі
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Оқу үдерісінде нәтижеге бағытталған SMART мақсат қоя білу
Мұғалімдердің сабақ мақсатын қоя білуі, мазмұнын белгілеу, күтілетін нәтижені болжамдау; сабақ мақсаты мен болжамдалған нәтижені байланыстыру;
Б. Майлин «Түйебай»
Әңгіме мазмұнын оқи отырып, салыстыра талдау арқылы өзіндік анализ жасай білуге, кейіпкер бейнесін ашуға мүмкіндік алады
Жаңа бағдарламаның 7 кереметі
Әріптестерімді 7 модульдің негізгі ұғымдары мен тәсілдерімен таныстыра отырып, сабақ беру барысында қолдана білу тәжірибесін жинақтату. Тиімді жолдарын ұсыну.
ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану атты коучинг сессиясының жоспары
Мұғалімдерге «Құндылықтар спектрі» әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. «ГИББС» Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
"Төрт ана" Мұхтар Шаханов
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, "М. Ломоносов атындағы орта мектеп" КММ бастауыш сынып мұғалімі Абраимова Н.С.
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.