Бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау
Бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау
Білім ордасы оқушыларға тек қана білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оқушылардың білімін бағалау, оқушыларды алға ұмтылуға ынталандыру орталығы болып табылады. Ал, оқушының дұрыс қалыптасуындағы шешуші рөлді бағалау атқарады деп ойлаймын.
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру институтының бағдарламасы негізінде құрылған үшінші (негізгі) деңгей курсының үйренген бағалау түрлерін мен де өз тәжірибемде қолдануды жөн көрдім.
Жеті модульді қолданып өткізген сабақтарды өткізе отырып түйген ойым мұғалімдерге арналған нұсқаулықта көрсетілген Райан мен Декидің «ішкі уәж» қасиеттерімен сәйкес келгендей. Яғни, оқушыларға «ішкі уәж» деп аталатын қасиеттерге жағдай туғызатын болсақ, әр оқушы өзін - өзі ынталандыра алады және осыған орай ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады.
Мұғалімге арналған нұсқаулықта көрсетілгендей оқушының білім деңгейін дамытуға әлеуметтік қолдау көрсетуде мұғалімнің рөлі ерекше. Оқушылардың көбірек білетін басқа адамдармен, әрине, бұл рөлдерде сыныптастары мен мұғалімдері болуы мүмкін, диалог жүргізу мүмкіндігі болған жағдайда, оқыту жеңіл болмақ.
Білім ордасы оқушыларға тек қана білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оқушылардың білімін бағалау, оқушыларды алға ұмтылуға ынталандыру орталығы болып табылады. Ал, оқушының дұрыс қалыптасуындағы шешуші рөлді бағалау атқарады деп ойлаймын.
«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру институтының бағдарламасы негізінде құрылған үшінші (негізгі) деңгей курсының үйренген бағалау түрлерін мен де өз тәжірибемде қолдануды жөн көрдім.
Жеті модульді қолданып өткізген сабақтарды өткізе отырып түйген ойым мұғалімдерге арналған нұсқаулықта көрсетілген Райан мен Декидің «ішкі уәж» қасиеттерімен сәйкес келгендей. Яғни, оқушыларға «ішкі уәж» деп аталатын қасиеттерге жағдай туғызатын болсақ, әр оқушы өзін - өзі ынталандыра алады және осыған орай ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады.
Мұғалімге арналған нұсқаулықта көрсетілгендей оқушының білім деңгейін дамытуға әлеуметтік қолдау көрсетуде мұғалімнің рөлі ерекше. Оқушылардың көбірек білетін басқа адамдармен, әрине, бұл рөлдерде сыныптастары мен мұғалімдері болуы мүмкін, диалог жүргізу мүмкіндігі болған жағдайда, оқыту жеңіл болмақ.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру: мәселелері мен болашағы
2020 жылдың 28 мамырында «Өрлеу» БАҰО» АҚФ ҚР Білім беру жүйесінің басшы және ғылыми - педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыратын республикалық институты «Инклюзивті білім беру: мәселелері мен болашағы» тақырыбында оn - line режимінде
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР Жаратылыстану 5 сынып
Әдістемелік ұсыныстар «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Портфолио
Бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибелерін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.
Математикадан 3 сынып оқушыларына арналған жабық тесттер жинағы
Математикадан 3 сынып оқушыларына арналған жабық тесттер жинағы
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
Оңтүстік Қазақстан облысы, Арыс ауданы, М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Полатова Айнұр Мүслімбекқызы
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру
Қарағанды қаласы, Абай ауданы, Южный кенті №9 балабақша - мектеп кешені бастауыш сынып мұғалімі Халым Айгул
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.